Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Soyer

 postitati 12.12.21 20:23
Tsitaat:
Algselt postitas: tokintmash
Kui kedagi huvitab, siis probleem oli volksu mootorite väidetava tüüp-probleemiga, kus alates teatud temperatuurist ootab aju käivitamisel kindlaid pöördeid. Kui pöördeid ei saavutata (nõrk aku, väsinud starter vmt), siis aju ei anna kütust peale.

Minu puhul oli starter vana ja kulunud. Uus starter peal ja käivitub poolest pöördest jälle.

Abi sain siit:
https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=113631

PD mootoritel on se mu meelest kogu aeg nii, olenemata tempist. Vaja teatud arv pöördeid et käima läheks. Kes neid mootorid tunneb see teab et see on üks esimesi asju mida kontrollida kehva käivituse puhul.
tokintmash

 postitati 06.12.21 08:37
Kui kedagi huvitab, siis probleem oli volksu mootorite väidetava tüüp-probleemiga, kus alates teatud temperatuurist ootab aju käivitamisel kindlaid pöördeid. Kui pöördeid ei saavutata (nõrk aku, väsinud starter vmt), siis aju ei anna kütust peale.

Minu puhul oli starter vana ja kulunud. Uus starter peal ja käivitub poolest pöördest jälle.

Abi sain siit:
https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=77&t=113631
tokintmash

 postitati 18.11.21 09:46
Külmalt läheb ilusti paugust, aga mida soojemaks mootor saab, seda pikemaid käivitusi ette tuleb. Samas mitte iga kord. Mõned korrad käivitub ka soojalt laksust, aga reeglina siiski pikemalt kui külma mootoriga.

Pikema aja vaates on probleem süvenud kuni eile pidin paar korda juba tükk aega ketrama, et käima läheks. Sõidan päevas palju linnaotsi ja käivitan ka palju kordi.

Milles asi võiks olla? Esimese asjana mõtlesin akut, aga see ketrab tegelikut suht vapralt ka pikemalt. Mõni pihusti? Pumppihustitega mootor on.

Kui käib, siis käib korralikult. Kuigi, aeg-ajalt on kiirendamise ajal tunda kerget puterdamist. Aeg-ajalt kaob ka cruise ära, aga mootorituli armatuuris põlema ei lähe. Siiski, mingit elektroonikaviga see vist tähendab, kui cruise maha läheb?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]