Teema ülevaade |
Mrtnl
|
postitati 18.09.20 06:00 |
Tänud! Siis käib asi õnneks lihtsalt, nagu oli ootus, ilma liigsete viguriteta.
|
M8DSwordfish
|
postitati 18.09.20 05:45 |
Vahetamine käib nagu kõikidel teistel dsg kastiga autodel (vw grupp). Mingeid erisusi küll täheldanud ei ole. Ja kogemust ikka on... on äkki vast
seitsmes dsg kastiga auto. Kangi D asendis on labad kohe kasutusvalmis ja
kui pärast "toreda lõigu" läbimist enam edasi ei näpi siis läheb "automaadi" reziimi tagasi. Võib ka kangi manuaali peale panna aga siis peab kogu
aeg "pedaalima" ja automaatreziim ei taastu. Ise kasutan suht palju just käiguga pidurdamiseks kuna "eco" reziim külitab enamuse juhtudel gaasi
maha lastes käigu välja (seda saadanat ei ole võimalik välja lülitada, vältimiseks tuleb sõita kas "sport" või "snow" reziimis) ja laba ühekordne
tõmbamine sellisel juhul ühendab kasti lihtsalt uuesti taha...
|
Mrtnl
|
postitati 17.09.20 20:01 |
Kas kellelgi kogemust või teadmist, kuidas see labadega roolilt käikude vahetamine käib, just Kodiaqil, kui sel peaks mingeid erisusi olema? Ses
mõttes, et kui kang on D peal, saab kohe teha +/-, või peab enne midagi aktiveerima või kangi manuaali peale panema? Ehk et huvitab just see, kui
lihtsalt nad kasutusvalmis on või saavad ja kas peale "toreda lõigu" läbimist läheb ise automaatreiimi tagasi, kui pole mõnda aega labasid
kasutanud? Kiire otsing veebist ja tuubist ei andnud otseseid tulemusi, seega mis on veel parem, kui pöörduda siin asjatundjate poole!
|
|