Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
roosteuss

 postitati 23.04.20 09:52
Tegelikkuses saab pigem vaakumiga imedes karterist kogu õli välja ,sest on autosid ,millel on punn päris põhjast kõrgemal.Igapäeva auto käib esinduses hoolduses ,ei tea kuidas seal tehakse aga hobi VW Golfil tuleb tuleb näiteks nina vähemalt pool meetrit maast lahti tõsta ,et saada kätte viimane peaaegu pool liitrit õli.
Paadi mootoril saabki kasutada ainult välja imemist,sest muidu lödistaks terve paadi põhja ära.Esimene kord eiuskunud ise ka ,et kõik tuleb välja ja sai karteri põhjast kuidagi moodi see toru lahti keeratud ja veendutud ,et tõmbab täitsa tühjaks.
Kusjuures auto,paadipoodides müüdav õliimemis vaakumpump imeb õli kiiremini välja kui professionaalseks kasutamiseks mõeldud asjad,seal on seda susinat rohkem kui rubla eest ja kui veel keegi tühjendamisel neid kraane valesti keerab siis on ikka šõud korralikult.
POZ

 postitati 22.04.20 07:40
Õlivardast saab õli välja imeda ja ilma autot üles tõstmata õlivahetuse ära teha küll aga esiteks ei ole see kuidagi kiirem protsess, kui auto üles tõsta ja karterikork ära keerata ning sealt õli välja lasta.
Esiteks võtab välja imemine oluliselt kauem aega, teiseks ei saa varda august päris sama kogust õli välja lasta, kui karteri korgist ning kolmandaks õli taset tuleb alati pärast hooldust vardaga kontrollida.
Suvalist kanistrit kasutatakse reeglina siis, kui õli on suuremas mahutis. A`la 60L, 200L või 1000L vaat.
hese

 postitati 22.04.20 07:21
Kas arvel oli korgi ja tihendi maksumus ka peal?
Sammalhabe

 postitati 21.04.20 19:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Olen kuulnud ise ainult ühel korral õlivarda augu kaudu õlivahetusest - tuttava volvov, millel oli müstiliselt karteripunn karteriga kokku keevitatud :D Tekitab muret see, et uut õli valati "suvalisest" kanistrist peale? - poleks kindel, kui uus see õli võib olla. Õlivarda pealt taseme vaatamine oleks minujaoks elementaarne tegevus, mis sest, et on etteantud kogus. Ega juhuslikult ei küsinud, miks siis sellel korral nii õlivahetus teostati? Millise firmaga tegu, kui saladus pole? :D



:D vast tehti nii, et kiiremini saab, aga see minu arvamus-samas mis mina ka tean , firma muidu korralik-võrk üle Eesti ja kõik ainult arvega/garantiiga, õli oli muidu ikka uus ja puhas :D. Aga noh sihuke uus ja huvitav ning naljakas kogemus. :D:D
Reios

 postitati 21.04.20 19:07
Olen kuulnud ise ainult ühel korral õlivarda augu kaudu õlivahetusest - tuttava volvov, millel oli müstiliselt karteripunn karteriga kokku keevitatud :D Tekitab muret see, et uut õli valati "suvalisest" kanistrist peale? - poleks kindel, kui uus see õli võib olla. Õlivarda pealt taseme vaatamine oleks minujaoks elementaarne tegevus, mis sest, et on etteantud kogus. Ega juhuslikult ei küsinud, miks siis sellel korral nii õlivahetus teostati? Millise firmaga tegu, kui saladus pole? :D
Sammalhabe

 postitati 21.04.20 18:48
ise küsin ja vastan , siin siis sellest õli imemisest vaakumiga juttu https://www.youtube.com/watch?v=2qm0f22sKW0 ja https://www.youtube.com/watch?v=ZtFnzClSvCo
Sammalhabe

 postitati 21.04.20 12:58
Tere, käisin mootoriõli vahetamas, (must kast jäi tööle he he he ) ja kuna autot ülesse ei tõestud, siis hiljem vaatasin, et vahetusel suruti ja surgiti õlivarda august erineva paksusega voolikud sisse ning kuulati midagi kõrvaga mootorist ja hiljem valati õli mingist suvalisest kannust paar korda mootorisse ning kontrolliti mootoris olevat õlikogust õlivarda pealt .
Kusjuures eelmine õlivahetus samas kohas oli et auto ülesse ja alt õli välja. :)
Võhik nagu ma olen siis kogu tegevus hämmastas mind: seega kas selline mootori õli vahetus läbi õli varda toru on muidu ok, et kas saab nii kogu vana õli kätte põhjast?
Õli varda pealt mootorisse valatud õli koguse kontrollimine , kui tegelikult on ette nähtud ju kindel kogus, mis arvate? ;) ;) Palju õli muidu läheks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.3% - SQL: 54.7%]