Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ELops

 postitati 28.11.19 11:07
Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?

Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded on natuke kõrgemad.


Suhteliselt võimatu seda nõksu täpselt seletada. Nagu korra vajutaks pidurit, a'la selline. Pööretega erisust pole täheldanud. Üks super täpne seletus veel, et kui see variant on, et hetkekulu on kõrgem, siis on tunda, et autol oleks nagu mingi takistus või nagu õrnalt pidurdaks, et ei veere puhtalt. (Pidur peal pole, kontrollitud)
POZ

 postitati 27.11.19 13:46
Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?

Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded on natuke kõrgemad.



Popsuv heli viitab reeglina kulunud nukkvõllile ja/või väsinud tõukuritele.
Põhiline häda just 2,0 8 klapilistel pumpdüüs diislitel.
JMRS

 postitati 26.11.19 18:25
POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?

Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded on natuke kõrgemad.
ELops

 postitati 26.11.19 15:32
Tänan informatiivse vastuse eest.

Viimane hooldus tehtud nõks üle 10 000km tagasi, järgmine nädal läheb uuesti hooldusesse. Viimane hooldus sai kõik Teie nimetatud filtrid ja õlid vahetatud. Auto sai ostetud suve keskpaigas, alguses oli kõik väga 5+ kuid probleem hakkas vaikselt süvenema.
LS on 390000 kuid mootor töötab puhtalt, popsumist ega muud kõrvalhelisid kuulda pole.
Probleem tekkis juba suverehvidega.

Lasen siis hoolduse käigus uuesti kõik filtrid ja jutud vahetada, igaks juhuks ka sundpõletuse teha tahmafiltrile. Loodetavasti läheb asi paremaks.
Kui kellelgi mingeid nõuandeid anda siis võtan meelsasti kuulda!

@digimon - Kui ma nüüd ei eksi siis 4x4 kütusekulu ongi umbes liiter suurem kui esiveolisel.
POZ

 postitati 26.11.19 08:32
Pumpdüüs mootori puhul on võimalusi mitmeid, millest võib kütusekulu kasvada. 4,5L / 100km ei ole üldse ulmeline, kuid seda vaid suvel sooja ilma, heade rehvide ja ilmaoludega.


Suurenenud kütusekulu puhul tuleks esmalt meenutada, millal teostati viimati hooldust.
Millal vahetati õhufilter? Kütusefilter? Õli?
Igapäevaselt 40+40 km`i sõites ei tohiks tahmafiltriga probleeme olla, kuid filtri puhastusprotsessi õnnestumiseks on vaja, et mootor töötaks korralikult.
Kui suur on läbisõit?
Kuna tegemist on 8 klapilise mootoriga, millel kipub nukkvõll ja tõukurid mingil ajahetkel väsima, siis võib ka kütusekulu kasvu sealt otsida.
Kas mootor töötab puhtalt või on õhufiltri korpuse juurest ka kerget "popsumist" kuulda?

Ehk tekkis kütusekulu kasv peale rehvide vahetust? Talverehvidega kipub samuti kütusekulu kasvama kuna veeretakistus on talverehvidel veidi suurem.
digimon

 postitati 26.11.19 03:45
Ma pole kordagi oma autol saanud 4,5l Imelik kust te need numbrid kõik saate.100% mantee koguaeg puhas asfalt ja keskmine 6,5l, keskmine kiirus seal 60km/h näitab kompuuter ise sõidan nii 100-120km/h 2,0 dti 135kw 4x4.Nüüd näitab keskmist 7l
ELops

 postitati 25.11.19 22:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
No väike küttekulu numbri muutus võib olla põhjustatud nii paljudest näitajatest, et ühte tõde on ilmselgelt raske öelda. Kuidas sa seda üldse mõõdad? Sama tee lõigu pidev sõitmine samas kaalus auto ja kiiruse, liiklusi theduse ja ilmaga?

Mul on 2,0 TDI ja keskmine kulu on seal 6,4 kandis aasta lõikes.

Hea näide on näiteks, rehvi rõhu muutumine välistemperatuuri muutumisel, nüüd läks külmaks ja rehvid kohe tühjemad.


Tänan vastuse eest. Sama 40km+40km lõiku sõidan päevast päeva. Hetkekulu 6.5l on juba puhtalt maanteel kuigi võiks olla seal 4.5l juures. Keskmine juba läheb sinna 8l juurde. See ongi just imelik, et stabiilselt tiksub seal 6.5l juures siis vahest käib kerge 'nõks' kerest läbi ja siis kukub kulu sinna alla 5l.
JMRS

 postitati 25.11.19 22:19
:o
Edit: teema kohta.
Mitmeveoline

 postitati 25.11.19 21:01
No väike küttekulu numbri muutus võib olla põhjustatud nii paljudest näitajatest, et ühte tõde on ilmselgelt raske öelda. Kuidas sa seda üldse mõõdad? Sama tee lõigu pidev sõitmine samas kaalus auto ja kiiruse, liiklusi theduse ja ilmaga?

Mul on 2,0 TDI ja keskmine kulu on seal 6,4 kandis aasta lõikes.

Hea näide on näiteks, rehvi rõhu muutumine välistemperatuuri muutumisel, nüüd läks külmaks ja rehvid kohe tühjemad.
ELops

 postitati 25.11.19 19:17
Tere

Mure selline, masinaks 2.0tdi BMP. Kuid kütusekulu on ebamääraselt suur, tiksub kuskil 5.9-6.5l juures maanteel kuid vahest on kulu normaalne (4.5l juures). 90% ajast siiski see suurem number. Oskab keegi soovitada, et kus kohast alustada vea otsimist? Arvuti vigu ei tuvastanud. Kas võib olla midagi tahmafiltriga seoses?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]