Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
36WU

 postitati 30.11.19 22:28
Tänan abi eest!
Mõtlesin tuleviku peale - seega palusin esinduse käest kirjaliku vastuse, et juhtum on fikseeritud ja kui peale garantiiaja lõppu auto katki läheb siis teevad garantiikorras korda.

Samal päeval sain telefonikõnet, mille jooksul öeldi, et kindlasti teevad korda. Kui palusin kirjaliku vastuse veel kord - vastati aga vastus oli natuke teine.

Siis palusin garantiitööde akte kus on välja toodud, et olen pöördunud selle probleemiga. Vastuseks sain - garantiitööde akte ei väljasta. Kõik kantakse auto ajaloo sisse elektrooniliselt. Aga kas minu pöördumised on reaalselt sisse kantud või mitte on hea küsimus.
POZ

 postitati 29.11.19 07:51
Sellest kolmanda osapoole paberist ei ole sul mitte mingit kasu.

Teades veidi ka esinduste köögipoolt, siis ükskõik millise paberiga vehkima minnes ei muutu mitte midagi.

Potensiaalse garantii juhtumi avamiseks tuleb esindusel teostada erinevad protsedurid, mille on ette näinud tootjatehas. Seda tuleb teha rida-realt ning täpselt nii nagu tehase juhend ette näeb. Kui kliendi kirjeldatud probleem jääb lubatud piiridesse, siis ei tehta mitte midagi ainuke pluss on see, et tuleviku mõttes jääb märge juba üles ning juhul, kui asi peaks kohe peale grantii lõppu laiali minema, siis saab rõhuad juba garantii ajal kurdetud ja kirjeldatud probleemile.

Samas võid sa läheneda ka teist pidi. Nii nagu mul sõber eelpool kirjeldatud juhtumiga tegi.

Pakud esindusele välja, et vahetame hooratta ära. Kui vibratsioon kaob, siis on tegemist garantii juhtumiga ning, kui ei kao, siis on vahetuse kulud sinu kanda.
36WU

 postitati 27.11.19 18:50
Nagu varemini mainisin, autol on kehtiv garantii.
Kas on soovitada ettevõtet, kes teeks ametliku diagnostika akti, mida saan pärast esindusele näidata?
POZ

 postitati 26.11.19 13:17
Esinduses ilmselt mõned sajad üle tuhande
Alternatiivses kohas ilmselt 800-900 vahel
Tuttava remondimehe juures sõltub, millise kirvega parasjagu väänatakse :D
AivarS

 postitati 26.11.19 12:55
Tundub, et see probleem kisub vägisi hooratta suunas. Mis hooratta vahetus maksta võiks? Esindus vs tuttav remondimees?
POZ

 postitati 26.11.19 07:24
Kui kõik muud mootori näitajad on korras, siis kahtlustaks hooratast.

Ise pole veel sellise vibratsiooniga kokku puutunud, küll aga sõber rääkis just sellisest vibratsoonist oma audil. Esindus kontrollis kõiki asju ning kuskilt viga ei leidnud. Vahetati välja mootori ja käigukasti padjad aga vibra jäi.
Sõber võttis siis riski, et vahetame hooratta ära. Kui viga kaob, siis oli selles ja kui ei, siis maksab ise kinni. Peale hooratta vahetust on vibratsioon kadunud ja kõik korras. Milline vibra täpsemalt oli, seda mina hetkel ei tea aga oli tunda olnud just seisu ajal. Väike pöörete lisamine kaotas vibra ära ja niipea, kui tühikäigu pööretele langes, siis tuli tagasi.

Ehk, siis üks võimalik lahendus on hooratas. Katsetamiseks küll suht kulukas aga kui muud lahendust ei ole ja võimalus on, siis tasuks proovida.
digimon

 postitati 25.11.19 15:10
Tsitaat:
Algselt postitas: AivarS
Minul see vibra ilmneb just sooja mootoriga. Olen proovinud ka neutraali peale panna ja kliimat välja lülitanud, aga ikka vibreerib edasi, ja siis lambist jääb jälle järgi. Mootori pöördeid see minu arust ei muuda ja sõitmist ka nagu ei takista. Mõnikord vibreerib vaikselt, aga mõnikord väga tugevalt nagu istuks massaazitoolil :)

Mul oli MB Vitoga sama asi automaat.Kohapeal oli vibra sees sõites ei.Õeldi ,et käigukast teeb seda.
AivarS

 postitati 25.11.19 09:28
Minul see vibra ilmneb just sooja mootoriga. Olen proovinud ka neutraali peale panna ja kliimat välja lülitanud, aga ikka vibreerib edasi, ja siis lambist jääb jälle järgi. Mootori pöördeid see minu arust ei muuda ja sõitmist ka nagu ei takista. Mõnikord vibreerib vaikselt, aga mõnikord väga tugevalt nagu istuks massaazitoolil :)
36WU

 postitati 24.11.19 18:59
Tsitaat:
Algselt postitas: AivarS

Nimelt aegajalt kui mootor juba soe, ja just seistes (foori taga näiteks) tekib imelik vibra mida on tunda istmelt/roolilt. Kas mingi DPF puhastus hakkab tööle või on hooratas, mille kohta siin palju räägitud?


Minu Octavial on sama teema aga ls on 72000 km. Hakkas see trall pihta ca aasta aega tagasi. Eriti niiskete ilmadega, kui mootor on 60-70°C kraadi sooja, foori taga seistes tekib vibra. Lasen piduri lahti sõidan natuke edasi vibra mõnikord kaob, mõnikord mitte. Autol on veel garantii aga diiler ütleb, et mingit viga pole. Pöördusin selle probleemiga 2-3 korda.

Kas pihusti probleem tuleb diagnostikaga kohe välja? Võib olla, et probleem on käigukastis/siduris? On vaja DSG-t adapteerida?
AivarS

 postitati 14.11.19 12:46
Läbisõit muidugi ka päris suur 250 000 aga jah, peale seda kui see probleem tekkima hakkas, soovitati lisada kütuselisandid, et see siis pihusteid puhastaks (eelnevalt ei kasutanud mingeid lisandeid! Sai siis pool paaki läbi sõidetud ja probleem läks aina suuremaks. Sellele järgneski siis pihustite vahetus.
vamps

 postitati 13.11.19 08:47
Mind tegelikult huvitav kuidas nii kiirelt pihustid kõik läbi läinud?
Kas kütus on olnud ebakvaliteetne või kasutad mingit kütuselisandit?

Selle vibratsiooni kohta ei oska suurt midagi arvata. Hooratas võiks vist enne pigem häält tegema hakkaba kui vibreerima (alati ei pruugi muidugi nii olla). Ja DPF puhastus peaks vist teoorias ka pisut pöördeid tõstma tühikäigul? Keegi targem võib parandada.
AivarS

 postitati 12.11.19 13:20
Jätkuks sama mootori/auto teemat ja küsin teadjamatelt, mis põhjustab sellise anomaalia.
Eelnevalt arvasin, et see on seotud minu eelmise probleemiga, ehk siis pihustid vms. Kuna see probleem sai aga lahenduse, siis mis võiks olla selle põhjuseks?

Nimelt aegajalt kui mootor juba soe, ja just seistes (foori taga näiteks) tekib imelik vibra mida on tunda istmelt/roolilt. Kas mingi DPF puhastus hakkab tööle või on hooratas, mille kohta siin palju räägitud?
AivarS

 postitati 12.11.19 12:36
Ise küsin, ise vastan. Ehk on kellelgi tulevikus abi. Ei piisanud ühe pihusti vahetamisest vaid kõik pihustid olid läbi (Diislikeskuses testitud). Uued pihustid küljes ja probleem lahendatud :)
AivarS

 postitati 30.10.19 08:05
Tere,

Selline mure siis 2016 aasta Octavia 1,6TDI / DSG.

Külmast käivitades mootor puterdab ja nagu üks silinder ei tule taha (tundus, et 4 silinder ei tule taha). Mootori käivitusel hääl selline nagu järsult tõnn-tõnn ja siis äkki võtab 4 silindri ka taha ja hakkab korralikult tööle. Kui soojaks läheb töötab/käivitub mootor nagu Hansu viiul.

Esinduses kontrollitud ja vahetatud 4silindri pihusti, millest ei muutunud tegelikult midagi. Tartu Skoda esinduses eelsüüteküünlad ja igasugu andurid kontrollitud ja VÄIDETAVALT korras. Lisaks tehti softi kontroll/uuendus ja neil näitab nagu oleks kõik korras.

Ma ise mõtlen, et viga peab olema kas pihustis või eelsüüteküünaldes. Võimalik, et ikkagi mingi andur ei tööta korralikult ja annab vale infot, nagu oleks välis temp. soe, aga tegelikult pole ja eelsüüte küünal ei rakendu?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]