Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tammet6ru

 postitati 07.12.19 15:48
Tere,mul sama probleem aga 2010a.Aga käike vahetab nii nagu tahaks pead kukklasse tõmmata,mingi jõu jõnksuga.Raske seletada.
antsv

 postitati 25.09.19 10:48
Käsin täna Skoda teeninduses käigukasti softi uuendamas.Uut softi ei saanudki teha,kuna kõige uuem versioon oli juba peale pandud enne auto ostu.Öeldi,et sai muudetud mingeid karakteristikuid käiguvahetusega seoses.Läksin sõitma.Ja tõesti,esmamulje teine-nimelt muutus viivitus 1 ja 2 käigu vahel lühemaks,polnud enam seda jõnksu tunda.Teised käigud lülituvad nagu sujuvamalt.Arvan,et tasus ära.
viiking

 postitati 16.09.19 10:33
Gaasipedaalil peaks olemas olema asendi andur, võibolla see kalane siis.
Oma kogemusest ajaloos selle autoga samas kombinsioonis, et oli küll jah teinekord kehv jõudu esiratastelt rahulikult maha saada aga ega nii äkiline kohe kindlasti ei olnud, et linnas sõita ei lasknud ja see juhtus pigem märja asfaldi korral ning talveoludes. Kuiva ja soojaga suht OK.
Mootorile ja DSG kastile mõlemale pandi esinduses aja jooksul uus soft peale ehk kui need on 2008 aasta autol tegemata, siis võiks ju katsetada. Samas ei uue ega vana softiga ei olnud analoogset liigse kiirenduse probleemi.
Kogu muu toimetamise käigus saab lasta ka veakoodid üle lugeda.
antsv

 postitati 16.09.19 09:46
Teine küsimus oleks,mis ma panin tähele ja häirib.Kardan,et talvised naastrehvid jäävad muidu hirmus ruttu naastudest ilma.Lugesin juba foorumist,kuid küsiksin üle.Nimelt pidurdamisel peaaegu seisma jäämiseni automaadi puhul,on sees veel II käik.Kui siis hakkan natukenegi uuesti kiirendama,võtab kohe rattad ringi käima.Algul gaasi vajutades nagu veidi mõtleb 1-2 sek ja siis hammustab üsna jõuliselt.Mul kolmas automaatkastiga auto,kuid see 1,8 TSI on kole järsu minemisega.Kas on miskit jama või nagu kuulda,peaksin laskma teeninduses miskit uut softi laskma peale panna või kasti ümber õpetama?Sõites vahetab käike üles-alla nii,et peaaegu ei märkagi.Linnas jama,sest kiirendades ei mahu veel kuidagi piirkiiruse 50 km/h sisse,ikka tikub üle minema korraks.Kas oleks mõtteid või abi Tartus pakkuda?
Ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]