Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
antsv

 postitati 21.09.19 04:01
Olen nüüdseks sõitnud ca 300 km peale pidurite remonti,kõik välja vahetatud.Pidurid töötavad hästi,vahel soojenevad ikkagi tagumised pidurid rohkem,kui esimesed.Piduristendil näitab kõik olema korras,mõtlen nii veeretakistust kui pidurdusjõudu ja pidurite erinevust.Siiski olen pidevalt uurinud,et miks selline soojenemine tekib.Üks tuttav teadis rääkida,et tal ühel autol oli sama asi,et pidurid soojenevad.Siis tuli välja,et see võib olla tingitud sellest,et autol on vihmasensorid,mis peaksid mingil ajal hakkama toimetama ja läbi ABS-i hakkab nö pidureid kuivatama ja kontrollima.On see nii???Rattalaagri kohta ütles remondimees,et peaks olema suht uus väljanägemise järgi ja veeremise järgi.
vamps

 postitati 16.09.19 14:16
Võib-olla rumal mõte aga kas rattalaager ei või kulnud olles kuumaks minna? Ta on ilmselt küll kuskil seal rummu sees vms. kuid võib põhimõtteliselt soojust edasi kanda kettale.
Räägitakse küll, et vahest hakkab laager enne undama ja mida veel aga ikka juhtub olukordi, kus ühelhetkel lihtsalt hakkab raksuma ja jookseb laiali (just juhtus äia discoveryl nädalavahetusel, ilma igasuguse ettehoiatuseta).
Sarnane juhtum oli mul konditsioneeri pumba laagriga, mis häält ei teinud aga läks nii kuumaks et sulatas pumba mähised läbi.
Äkki võiks ratast vaadata, et ega ei loksu vms.
antsv

 postitati 16.09.19 08:29
Mure selline mure.Sai ostetud Superb 2008 a,mis autoaias olnud pikemat aega.Nüüdseks tehtud vajalikud hooldused ära peale jahutusvedeliku vahetuse.Kohe algul lasin pidurid üle vaadata,sest seismisega jäävad kinni.Esialgu lihtsalt puhastati ja pandi asjad liikuma.Nagu korras.Kuid ikkagi just tagumised pidurid lausa kuumenesid,Esimesed kettad-klotsid jahedad.Ei sõitnud isegi pikka maad ühekorraga,ikka kontrollisin.Kuid viga ei kadunud ja otsustasin,et vahetan siis tagumise pidurisüsteemi kõik välja-klotsid,kettad,trossi,suppordi...Jäi ainult suppordi raam.Sõites ikkagi ilma pidurdamiseta just vasak tagumine pidur läheb kuumaks.Laupäeval Tartust Põltsamaale sõites 58 km tegin igaks juhuks 4 peatust,et kontrollida,kui kuumad on.Iga peatusega seisin jahutamiseks oma 5 min,enne kui julgesin edasi sõita.Tagasi tulles hakkas asi paranema-kontroll peatusi tegin 3 korda.Siis viimane ots lasin 26 km Tartuni ja seisma jäädes olid kõik kettad ainult õrnalt soojad.Loomulikult linnas sõites pidurid kuumenevad.Kuid siit mul küsimus-kas peaksin pidurid niiöelda veel sisse sõitma ja ei peaks muret tundma või on asi tõsisem?Piduriõli on kõigist supporditest läbi pumbatud,puhas õli sees.Üks rääkis,et sõidaksin mingi400-500 km,siis peaks asi ehk lahenema,et nö pidurid sisse sõidetud olema.Kuid mul pole sellist asja enne olnud,et peaksin pidureid sisse laskma töötada.Piduristendis on nii,et see,mis soojaks läheb,see ratas veereb isegi kergemini.Kas oleks soovitust,et mida teha???Või sõidan natuke veel.Uute piduri osadega olen sõitnud ca 200 km.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]