Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Soyer

 postitati 03.11.20 18:15
Tsitaat:
Algselt postitas: maku
Tekkis sama probleem 2013. a. lõpu masinaga (2.0 TSI). Esimesest kohast pakuti sama lahendus, et kuna eraldi detaile ei saa, siis turbo vahetus samasse hinnaklassi.

Hea meelega nii suurt kulutust ei sooviks teha, kui võimalik mingi alternatiiv lahendus. Kui saladus ei ole, siis mis kohas lasid turbot uurida?

Siis ainuke lahendus on turbo maha võtta ja veenduda et wastegate link on kinni kiilunud. Kui nii siis lahti võtta ära puhastada ja võimalusel mingi spets kuumakindla määrdega määrida. 1.4 turbosid päris mitmeid vahetanud selle probleemiga.
maku

 postitati 02.11.20 15:19
Tekkis sama probleem 2013. a. lõpu masinaga (2.0 TSI). Esimesest kohast pakuti sama lahendus, et kuna eraldi detaile ei saa, siis turbo vahetus samasse hinnaklassi.

Hea meelega nii suurt kulutust ei sooviks teha, kui võimalik mingi alternatiiv lahendus. Kui saladus ei ole, siis mis kohas lasid turbot uurida?
JMRS

 postitati 01.09.19 17:04
Mul ei ole pädevat infot. Esinduses küsisin, et kui lähen uue turbo lahenduse teed, siis kas on upgrade olemas, et 4-5 aasta pärast poleks sama häda- vastus oli, et peab uurima, kas antud mudelile on midagi uuemat, kuid VAG olevat kõikide turbode süsteeme muutnud küllaldaselt. Eks probleeme on teistelgi mootoritüüpidel ohtralt. Eriti toodi esile 1.4 bensukat.
Vähemasti Tartu kandis olen ma nende teada esimene 2.0 tsi sellise hädaga.
rstdi

 postitati 01.09.19 08:53
Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
See liigend on lihtsalt liiga tihedalt tehtud ja ei arvesta klimaatiliste eripäradega.Kinni jäävad nad juba 30000 kilomeetriga ja pole vahet kas annad pähe või mökutad.Remondi juhiseks ongi turbo vahetus aga peale garantiid on mõistlik muid lahendusi kasutada.


Kas seda on muudetud mingi aeg või uuematel masinatel samad hädad ikka?
roosteuss

 postitati 29.08.19 18:45
See liigend on lihtsalt liiga tihedalt tehtud ja ei arvesta klimaatiliste eripäradega.Kinni jäävad nad juba 30000 kilomeetriga ja pole vahet kas annad pähe või mökutad.Remondi juhiseks ongi turbo vahetus aga peale garantiid on mõistlik muid lahendusi kasutada.
JMRS

 postitati 29.08.19 16:49
Ma ei ole nii pädev, et oskaksin mootorite koode jne.
Aga põhiline häda on selles, et see varras koos tifti peal oleva liigendiga asub ju turbost väljaspool, lisaks veel vähemasti skodal turbo all. Eks ta saab mõnusalt kuuma, lisaks on ta ilmastikule ja kõigele muule kuradi hästi kättesaadav. Seega kõik saast, mis peale koguneb, see saab lõpuks kinni põletatud.
Tifti peal asuv liigend nö. kasvab kinni, kuni hakkab pooma.

Kuna see hoob asub turbo all, siis juurdepääs on keeruline ja esinduses ei viitsita lihtsalt kontrollimiseks autot lahti lammutada. Ilmselt pole sellist remondi juhist ka. Lihtsam on arvutiga veenduda, et hoovastikus on probleem ja seda detaili eraldi pole saadaval.
Õnneks anti leti tagant läbi lillede mõista, et ole hea lase asja uurida kuskil mujal ja uuri netist. Briskoda foorumist sain ka nõu.
rstdi

 postitati 29.08.19 12:03
Aga mis selle põhjuseks on? Tootmiseks praak või midagi kasutaja kinni?
Mäletan, et Golf R 2014a omadel oli ka mingid turbo jamad, aasta nagu sama. Mootorid ju neil kõigil sarnased EA888 GEN3.
JMRS

 postitati 28.08.19 16:35
Annan edasi oma saaga 2014 aasta masinaga. 100t.km läbimise järel lõi äkki põlema armatuuris EPC tulukese ja auto hakkas limpmode'is töötama.
Esinduses tuvastati, et turbo ise korras, kuid rõhuklapi hoovastikuga mingi kala ja diagnoosiks pandi turbo aktuaatori elektrooniline viga. Lahenduseks kogu turbo vahetus, kuna detaile eraldi ei saa.

Mul tekkisid kõhklused ja kahtlused, kuna auto ei olnud pidevalt limpmode'is ja olin varasemalt lugenud, et VAG turbodel kipub pigem kinni jääma just hoovastik ise, mis klappi liigutab.
Asub ta ju suht rajus keskkonnas, kui lisaks meeletule kuumusele lisada juurde meie kliima ning selle iseärasused.

Otsustasin, et uurin ennem rahakoti tuulutamist natuke selle hoovastiku elu. Üks pädev ettevõte oli valmis turbo maha kakkuma ja uurima, kas hoovastiku liigendi puksikese otsas on splint, ehk kas üldse saab seda hoovastikku lahti kakkuda.
Ok, hoob asub kehvakeses kohas ja ligipääs kehva. Õnneks peale väljalaske eemaldamist sai turbole ikkagi ligi ilma turbot maha võtmata.
Kohe sai ka selgeks, et splint, tänu jumalale, oli olemas.
Liikuvad osad selle puksikese peal olid ilusti kinni kittinud ja oli tunda, et see koht poobki klapi liigutamist.
Külma, kuuma ning meisterlikke võtteid ja asi sai ikka lõpuks lahti. Lihvitud, puhastatud ja spets kuuma kannatava määrdega määritud.
Proovisõit näitab, et asi töötab ja säästsin 1800 euri seekord.

Kellel sama häda, siis soovitan klapi juhtvarrast kriitiliselt igaks petteks lasta kontrollida.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.9% - SQL: 53.1%]