Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martinifoto

 postitati 28.05.19 05:39
Škoda Tallinnasse sain 06.06 diagnostika aja, eks siis selgub, mida ja mis summadega nad teha soovitavad. Veakoodide põhjal kinnitas hooldusnõunik eelkommenteerijate arvamust, et varras kinni. Seni sõita võib.
kauriK

 postitati 28.05.19 02:15
varras on sul mehaaniliselt kinni. Olen vahetanud neid 10neid. Paras jebla on seda kätte saada nii, et see wastgate varras terveks ja otseks jääks. Uut elektroonilist WG aktuaatorit on saadaval. Oma autol üritaksin selle liikuma panna ja sinna tuleb panna kuuma kaitsev pasta vahele.
martinifoto

 postitati 27.05.19 19:45
Siin üks inimene väidab, et temal juhtus see siis, kui auto seisis ca nädala. Endal istus ka kohapeal vähemalt 3-4 päeva niiske ilmaga. On siin midagi üldse ise teha või töökotta sõit?
Mitmeveoline

 postitati 27.05.19 19:01
turbo actuator ehk wastegate. Põhimõtteliselt on ilmselt "luuk lahti" turbol ning ülelaadimist ei toimu, seega ei tule ka väänet.
martinifoto

 postitati 27.05.19 18:31
Autoks O3 2015, 1.4 TSI 103kW DSG.
Täna õhtul lõi lambist mootoritule põlema kellades ning VCDS'iga vaadates paistis mootoriviga selline:

16433 - Charge Pressure Control Actuator
P334B 00 [039] - Mechanical Malfunction
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 92102 km
Date: 2019.05.27
Time: 20:24:46


Readiness: N/A

Kiirendada proovides ei lase väänet enam üles, kuid samas laseb üle 50km/h sõita, nii et päris limp mode'is veel pole. Briskoda foorum viitab turbo actuator'ile (misiganes see eesti keeles ka poleks). Kas on kellelgi kogemust sellise olukorraga - kas vahetati turbo ära esinduse poolt või pakub nüüdseks esindus ka ainult detailivahetust? Autol lõppes garantii 2 nädalat tagasi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]