Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
svepik

 postitati 12.04.19 14:13
Skoda Superbi 2.0 diislil järjekordne müstiline jama. Lõi põlema dpf filtri tule, läksin maanteele pikemat sõitu tegema. Liikusin ca 25 km, pöörded 2500. Korraga sai kütus otsa, kübemefiltri põletust lõpule ei viidud. Kütuse lõppemise põhjuseks on kütusefiltrisse sissetuleva lõdviku küljes oleva kütuse temperatuurianduri kinnituse purunemine ja kogu paagis olnud kütuse väljapritsimine tekkinud avause kaudu.
Sai auto köie otsas töökotta, kus kinnitati et viga just dpf filtris. Et kui see täitunud, siis auto suurendabki kütuse kogust, mida mootorisse antakse. Filter sai maha võetud, puhastatud ja tagasi pandud. Veateated arvutiga auto mälust kustutatud. Enne filtri tagasipanekut sai veendutud, et suruõhk üsna takistuseta filtrit läbib. Mootori käivitamisel dpf filtri hoiatust armatuuris ei süttinud enam. Ja tõepoolest autol summutist tuli veearust valget auru.
Aga peale seda, kui mootor oli tühikäigul viis minutit töötanud, lendas seesama algse probleemi põhjuseks olnud kütuse temperatuuriandur uuesti minema. Selle kinnitus on plastikust tihvt ... mis siis ilmselt kütusesüsteemi kõige nõrgemaks kohaks.

Aga ikkagi - kui asi ei ole dpf filtri põletamises, siis mis veel põhjustab väga olulise surve tõusu kütusetorustikus ? Äkki on kellelgi kogemusi ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.9% - SQL: 64.1%]