Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
nibiru

 postitati 09.02.19 19:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.K
Ühel Touaregil oli tosooli kadu. Sai kaas üle kontrollitud ja uus tihend vahele pandud aga ikka sama jama. Nüüd läks siis veepump vahetusse ja tundub, et seal see jama oligi. Ei pruugi muidugi sinu autol see jama olla.


Teema algatajal pole kindlasti selline veepump nagu sellel touaregil.
Kert.K

 postitati 09.02.19 10:58
Ühel Touaregil oli tosooli kadu. Sai kaas üle kontrollitud ja uus tihend vahele pandud aga ikka sama jama. Nüüd läks siis veepump vahetusse ja tundub, et seal see jama oligi. Ei pruugi muidugi sinu autol see jama olla.
svepik

 postitati 09.02.19 08:55
Tänan kaasamõtlemise eest.
Kahtlustan ise samuti mootoriplokki. Kuid igaks juhuks soovin targemate abi selles osas, et kas turbojahuti, EGR jahuti ning vee- ja kütusepumbad võib täielikult välistada ? Et nendes ei ole jahutusvedelik ja õli niiviisi kõrvuti, et võiks leke tekkida ?
Maahärra

 postitati 08.02.19 18:50
Muud suurt valikut ei ole kui blokk ise vigane.
svepik

 postitati 08.02.19 17:55
Esimese põlvkonna viimaste kuude autol (2008 kevad), läbisõiduga ca 300 000 km, tekkis mingil hetkel paisupaaki mootoriõli kiht. Sai õli välja imetud ja tosooli lisatud. Aja vältel leke tundus suurenevat, eriti hull oli olukord suuremate külmadega. Siis langes õlitase normi maksimumilt paarikümne kilomeetriga miinimumini ja enamus sellest jõudis jahutussüsteemi.
Vahetasin plokikaane koos tihenditega. Puhastasin jahutussüsteemi. Plokikaanes olid tõesti mõrad, seega uskusin olevat probleemi lahendanud. Ei kontrollinud esimestel kilomeetritel olukorda. Kuid umbes kahesaja kilomeetri järel oli taas paisupaagis ca 2-3 mm õlikiht peal. Õli välja imetud ja tosooli lisatud, kannatas linnasõitu tehes ca sada kilomeetrit, siis tuli uuesti paisupaaki puhastada. Pärast 40km maanteel aga ei olnud enam õlikihti tosooli peal, vaid kogu paisupaaki täitis pruun hapukoore-laadne mögin.
Vahetasin õlijahuti ja pesin süsteemi puhtamaks. Esimesed paarsada kilomeetrit oli linnasõit. Tosool püsis puhas. Täna siis 45 km maanteel (alla 2000 pöörde, kuues käik) ... ja taas paisupaak täis seda hapukoore-konsistentsiga löga. Õlitase langenud varda peal 2 millimeetit. Tosooli tase langenud ka, lisaks vedeliku saastumisele. Mootoril nagu oleks jõudu ka vähem. Mootoris õli on justkui puhas (tavapärase välimusega, arvestades auto läbisõitu).

Milles võib veel viga peituda ? Kas tõesti ka mootoriplokis mõrad, mis ühendavad õlikanali ja veekanalid ?
Või on veel mingeid agregaate, kus tosool ja õli saaksid seguneda.

Auto on manuaalkastiga ja mootorikoodiga BSS.

Kõik mõtted ja nõuanded on teretulnud ! Enda meelest kaks kõige tõenäolisemat viga olen remontinud (plokikaas, õlijahuti), aga korda pole saanud.

Sven

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]