Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ArdoH

 postitati 09.10.18 23:59
... õige kast ostusu valeks kastiks. Siit minu järgmine küsimus - kui erinevad on 1,6 85kW ja 1,6 75kW 5-käigulised kastid?
tnx

 postitati 04.10.18 08:44
Internet vihjas nõrkadele laagritele. Kui ainult väike killuke mõnest rullist eraldub, siis hakkab undama, aga kui laager täitsa tükkideks läheb ja kiiresti pöörlevat võlli enam oma kohal ei hoia, siis on häving üsna vältimatu.

Kui seda üldse ennetada saab, siis mitte sõita undava või vibreeriva kastiga ja aeg-ajalt kontrollida õli seisukorda, et metallipuru sees ei oleks. Aga võib ka juhtuda, et ei olegi mingit mõistlikku ennetamise võimalust (kui detailidesse tulevad esmalt mikropraod ja ühel hetkel lihtsalt puruks läheb).
ArdoH

 postitati 03.10.18 17:41
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
BLF on 1.6 FSI, mis jah 85kW. GYT on 5-käiguline 02T tüübi kast, mis 75kW-sel laiali lendab.

Kui tahad 6-käigulist asemele, siis BLF-il esinevad sellised kastid koodidega GAJ, GMW, GVV, HBM, JHY. Nagu ikka, on tõenäoliselt vaja vahetada poolteljed ja tõenäoliselt ka käiguhoovastik.


Aga mis põhjusel need kastid laiali lendavad ja kuidas seda ennetada?

Leidsin õige kasti, ei hakanud praegu teistega katsetama.
siLc

 postitati 02.10.18 17:16
BLF on 1.6 FSI, mis jah 85kW. GYT on 5-käiguline 02T tüübi kast, mis 75kW-sel laiali lendab.

Kui tahad 6-käigulist asemele, siis BLF-il esinevad sellised kastid koodidega GAJ, GMW, GVV, HBM, JHY. Nagu ikka, on tõenäoliselt vaja vahetada poolteljed ja tõenäoliselt ka käiguhoovastik.
ArdoH

 postitati 01.10.18 18:43
Kasti tükkideks võttes selgus, et pahandust on sees palju - hammasrattad puruks.

VIN koodi andmeil on kast GYT ja mootor BLF. Ja ka maanteeamet väidab, et kilovatte on 85.
siLc

 postitati 29.09.18 07:32
Kui see 1.6 oleks 85kW ehk 1.6 FSI, siis sel oleks 6 käiku. Teemaalgatajal ilmselt ikka 1.6 MPI 75kW, mille 5-käigulisel on laialilendamise omadus küll.

Hääl midagi sellist? https://www.youtube.com/watch?v=OTz1k1mYfH0

Guugelda "02t gearbox" ja võiksid leida antud kasti kohta lisainfot.
M.Jaaska

 postitati 28.09.18 18:09
Kui paigaldada 6-käigulinr võib juhtuda, et püsikiiruse hoidja sul viimasel käigul ei toimi kuna ülekanne pole juhtarvuti poolt vastuvõetav.
frequency

 postitati 28.09.18 14:38
Siis pole ju kast laiali...
Lase lahti võtta ja sünkronisaatorid/muhv ära vahetada. Nende vahetamine pole mingi eriline raketiteadus. Tuleb ilmselt ka odavam kui uue kasutatud kasti ostmine.
ArdoH

 postitati 28.09.18 10:13
Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kui laiali ta siis lendas, et enam remontida ei kannata?

Konkreetse auto kastide asendatavust ei oska öelda, aga üldiselt peab manuaalkasti puhul arvestama kõikvõimalike kinnituste sobivusega ning siduri ja pooltelgede sobivusega. Sh siduri puhul võib olla erinev ka survelaager ja isegi ajam. Elektroonikat seal väga ei ole, küll aga võib juhtuda, et spidomeetri andur töötab teise sagedusega ja siis hakkab kiiruse ja läbisõidu näidik valetama. Neid asju saab varuosakataloogist natuke uurida.

Lisaks on 5- ja 6-käigulisel kastil erinevad ülekandearvud, nii et teine mudel võib osutuda pikas perspekiivis ebamugavaks, sest nt maanteel on 5. käik veidi kõrgete pööretega, aga 6-ndaga jälle alla 90-100 km/h ei jaksa üldse vedada.


Esimene ja teine käik ei taha vabatahtlikult lülituda. Kui siiski sisse lähevad, siis kaasneb sellega väga-väga halb kolin kastist.
tnx

 postitati 28.09.18 06:01
Kui laiali ta siis lendas, et enam remontida ei kannata?

Konkreetse auto kastide asendatavust ei oska öelda, aga üldiselt peab manuaalkasti puhul arvestama kõikvõimalike kinnituste sobivusega ning siduri ja pooltelgede sobivusega. Sh siduri puhul võib olla erinev ka survelaager ja isegi ajam. Elektroonikat seal väga ei ole, küll aga võib juhtuda, et spidomeetri andur töötab teise sagedusega ja siis hakkab kiiruse ja läbisõidu näidik valetama. Neid asju saab varuosakataloogist natuke uurida.

Lisaks on 5- ja 6-käigulisel kastil erinevad ülekandearvud, nii et teine mudel võib osutuda pikas perspekiivis ebamugavaks, sest nt maanteel on 5. käik veidi kõrgete pööretega, aga 6-ndaga jälle alla 90-100 km/h ei jaksa üldse vedada.
ArdoH

 postitati 27.09.18 22:52
Tere,

kuna 2006. aasta 1.6L 85kW Octavia 5-käiguline manuaalkast lendas laiali ja sama koodiga kasutatud varianti on keerukas leida, siis - kas selle mootori otsa istub näiteks ka mõni 6-käiguline kast? Millega asendades arvestama peaks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]