Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
fuzzz

 postitati 28.06.18 22:55
Tegu siis salongist välja sõitnud autodega: passat B6, Superb MK2, Kodiaq. Kõigil kolmel autol rool vasakule viltu ja kõigil kolmel masinal tehti kolm korda sillaregull ja alles siis saadi rool otseks. Ka proovisõidu Kodiaqil oli rool vasakule viltu ja ka äia tiquanil rool vasalule viltu. Kõikide autodega sõitsin koos mehaanikuga kes nentis fakti. Kas miski vag grupi masinate error...või peabki nii olema....krt seda teab.
frequency

 postitati 28.06.18 09:42
Nõustun eelkõnelejaga. See, et Eesti teedel sõitev auto tahab aegajalt sillastendi, on täiesti normaalne. Äkki oli isegi kasutajaraamatus midagi selle kohta kirjas. Ma enda autodele teen sillastendi üldiselt kord aastas ja alati on sild paigast ära ka olnud (kuigi enda meelest sõidan normaalselt). Ja kui sild paigast ära läheb, siis üldiselt hakkab auto ka mingil määral kiskuma (mida juht mitteteadlikult kompenseerib rooli väikse nurga alla keerates). Või siis läheb lihtsalt rool viltu paigast ära oleva silla tõttu.

Rooli asend vist mõjutas jah selle nurka, kuid kõrvalistuja olemasolu ei tohiks küll kuidagi seda mõjutada.
alfonso

 postitati 27.06.18 06:58
Ma olen üritanud geomeetriat paika saada, et kuidas kaalu lisamine auto ühele poolele saab roolisüsteemi selliselt muuta, et rooliratas viltu läheks ja no ei suuda välja nuputada.

Rehvi kuskilt äärest imelikult ei kuluta?

Ma soovitaksin käia ära sillastendis ja lasta sillad paika reguleerida. Maksab ca 45 eurot, aga Eesti teed on nii jubedad, et iga paari aasta tagat tuleks seal niikuinii käia. Sealsed jorsid saavad rooli ka otseks panna ja saab paremini jälgida, kuidas pärast sillaregulli auto käitub.

Üks jabur mõte ka. Ma mäletan häguselt, et minu MK2 Superbil oli selline kiiks, et kui rooli üles alla reguleerida, siis liikus rool natuke tsentrist välja. a la, et kui täitsa üles rool lükata, liikus ta natuke paremale kaldu ja kui täitsa alla siis vasakule. Esinduses öeldi, et see tuleneb roolisamba ehituslikest iseärasustest ja rool on reguleeritud otse olema enam vähem keskmises asendis. Oma MK3 Superbiga ma sellist asja nagu ei ole tähele pannud ja mul ei ole õrna aimugi, kas sama asi 2015 aasta Ocul olla võiks.
Helmer

 postitati 26.06.18 08:59
Tervitus.

Selline lugu siis, et 2015 aasta octavial on siledal teel sõites rool natuke vasakule viltu kui kõrval keegi istub.

Asi algas sellega, et auto käis eelmisel aastal DSG sidurivahetusel. Peale kättesaamist oli kohe rool viltu ka üksi autos olles.
Kurtsin teenindusele kus öeldi, et midagi sellist seal küll lahti ei võetud mistõttu rool võiks viltu minna.

Aga igatahes midagi seal tehti kuna kadus ära. Pikka aega olen aga vaadanud, et kui keegi kõrval istub on rool väheke vasakue viltu.

Nüüd kevadel kui auto oli teeninduses ja sain asendusautoga (ka octavia) sõita siis tollel seda muret polnud. Ka siis kui kõrval istus isik ja tolle taga ka. Rool ilusasti otse.

Nüüd siis lõhkise künaees, et kas esindus viitsib ja tahab (kui juba alguses mainiti, et nad midagi sellist sillal lahti ei võtnud sidurivahetusel...) ja saabki üldse midagi selle kordasaamiseks ette võtta. Mina arvan, et see pole normaalne nähtus kui ühel octavial on viltune rool ja teisel mitte.

Masin alles 42000km sõitnud ja sellised jamad.....

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.6% - SQL: 57.4%]