Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
urmas66

 postitati 30.10.17 13:36
Sõitsin nv Fabiaga külapoodi 3km kaugusel.Jätsin mootori tööle poes käigu ajaks ehk nii 2-3 minutiks.Välja tulles ja sõitma hakates panin tähele,et seier oli 90 peal ja õues oli +0,5.
miilits

 postitati 29.10.17 15:39
Ise liigun diisel masinaga ja paar nd tagasi hakkasin ka mrkama, et kuidagi aeglaselt soojeneb ja seier maru aeglaselt liigub. Ning ühel hetkel märkasin, et seier lausa kukub. Ostsin mahle termostaadid, mootori oma ja dsg kasti oma, 30 kokku. vahetus oli 70. Kui enne peale 29 km oli temp heal juhul 70 ja viimasel hommikul vaid 20 siis nüüd peale käivitust ning 3km umbes on seier normis. Vaata forsist või autoeksperdist ning vaheta ära kui saad. kulu väike ju.
MeelisK

 postitati 29.10.17 09:07
Vaadates termostaatide hindasid netist on hinnavahe 4-5 kordne. Kas ka kvaliteet seda on või ei ole? Igastahes vahetaks selle detaili uuesti ära ja otsiks oletatavalt kvaliteetse osa. 10 aastat ei ole eriline vanus autole, kuid kaaluda võiks jahutussüsteemi läbipesu. Kunagisel Passatil andis väga head effekti, kardetud salongiradika vahetus jäi ära.
Erik_A

 postitati 28.10.17 20:03
Tänan vastuste eest!

Auto on olnud käes kaks talve. Raske öelda, kas varem oli normaalne, võib-olla lüks mul lihtsalt pikalt, et aru saada, kuna päris iga päev vaja pole sõita ja enamasti teen lühikesi otsi. Termostaadid said vahetatud umbes 2,5 aastat tagasi. Öelda ei oska, millised need on, aga raske uskuda, et Eesti jaoks mittesobivad pandi.
urmas66

 postitati 28.10.17 08:40
Kas auto on sinu käes juba ammu ja enne läks soojaks?
Kui nii siis vahetaks ka ikkagi termostaadi välja.
Kui auto pole sinu käes enne olnud ja väidetakse,et termostaat töötab,siis võib olla,et on vale termostaat.
Meie kliimas on vajalik termostaat,mis on mingi a´93 kraadi C,mitte 85 kraadi C.Töökojas sees töötades on ka see 85-87C termostaat igati OK.
MeelisK

 postitati 27.10.17 15:35
Esimene asi ikkagi termostaat. Igaks juhuks vahetaks ikkagi ära . . . 10 aastat vana termostaat võib lihtsalt väsinud olla (ei sulgu täielikult).
Erik_A

 postitati 27.10.17 14:27
Tere!

Nagu pealkirjas kirjutatud, võtab külmaga väga kaua aega auto soojaks minemine (mis sest, et on bensukas). Näiteks eelmine talv, ei olnud veel -20 kraadigi, kui ka pärast 10 minutit koha peal käimist,9 km pikkust maantesõitu ja mõne km pikkust linnasõitu ei olnud jahutusvedeliku temperatuur 90 kraadini jõudnud ning valgusfoori taga seistes oli näha temperatuuriseieri langemist.
Autos sees oli ka sõidu lõpuni nii külm, et külmu või kringliks.

Sai siis ka esinduses käidud... Sealt öeldi, et termostaadid ja muud asjaga seotud jupid on korras, ning et see peakski olema normaalne, kuna tegemist on nii efektiivse mootoriga. Muud ei jäänudki üle kui panna papp radika ette, mis veidi aitas.

On kellelgi veel mingeid mõtteid või ongi olukord nii trööstitu?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]