Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
matu-mees

 postitati 12.02.18 22:14
Firmas Diislimeister OÜ kontrolliti neljas pihustiga, mis oli korras. Siis vahetati kolmas ja neljas omavahel. Surved olevat samuti kontrollitud ja näidata oli jäänud kõigil ühtlaselt 30 peale/kanti. Nukkvõlli olevat korras olnud.
Sellised tööd tehti.
M.Jaaska

 postitati 12.02.18 22:00
Tsitaat:
Algselt postitas: matu-mees
Mul on VW Touran 2007, 1.9 TDI ja 77 kW, läbisõit 167 000 km (see on õige, sest olen ainus omanik), ning on täpselt sama mure! Külmalt tõmbleb ja jätab vahele (suvaliselt, mitte süstemaatiliselt). Omal on mul diagnostika ja veateatest andis 4 silindri probleem. Sanuti näitavad andmed, et 4 silinder käitub teistega võrreldes erinevalt. Olen vahetanud kütusefiltri, kontrollinud ja seadnud nukkvõlli asendit, pihustite nookureid ja pihustite pistikuid, aga siiani pole midagi aidanud. Nukkvõlli andul oli algul -2,5 KW, aga peaks olema 0,5 KW. Keerasingi siis selliseks nagu vaja, aga siis läks asi natuke kehvemaks ja kasvas ka kütusekulu (natuke). Siis keerasin tagasi -2,0 KW peale ja see on praegu kõige optimaalsem.
Lisaks sai Diislimeister OÜ-s kontrollitud 4 silindri pihusti ja see vahetatud 3 silindri omaga, aga vastus oli, et pihusti on korras ja vahetus kinnitas seda samuti. Pean veel vaatama, et kuidas eelsüüteküünlad käituvad. Mootori küljes kontrollisin seda, aga siis olid kõik ilusti korras. Nüüd püüan need lahti keerata ja kontrollida visuaalselt, ehk panen voolu järele ja vaatan, kas kõik töötavad ühtlaselt ja nii nagu vaja.
Võib olla on süsteemis õhku ja selleks ma panen ajutiselt läbipaistvad voolikud peale ja tagasilaske süsteemi, et näha kas on õhu mulle või mitte.
Oleks hea kui keegi oskab samuti seda teemat kaasa rääkida ja soovitusi anda.
Minu mure on loetav siin (ehk aitab):
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=168058&last_page=1

Pihusteid ja pistikuid kontrollisid aga survetest ei loe ma mingit infot välja.
matu-mees

 postitati 12.02.18 09:49
Mul on VW Touran 2007, 1.9 TDI ja 77 kW, läbisõit 167 000 km (see on õige, sest olen ainus omanik), ning on täpselt sama mure! Külmalt tõmbleb ja jätab vahele (suvaliselt, mitte süstemaatiliselt). Omal on mul diagnostika ja veateatest andis 4 silindri probleem. Sanuti näitavad andmed, et 4 silinder käitub teistega võrreldes erinevalt. Olen vahetanud kütusefiltri, kontrollinud ja seadnud nukkvõlli asendit, pihustite nookureid ja pihustite pistikuid, aga siiani pole midagi aidanud. Nukkvõlli andul oli algul -2,5 KW, aga peaks olema 0,5 KW. Keerasingi siis selliseks nagu vaja, aga siis läks asi natuke kehvemaks ja kasvas ka kütusekulu (natuke). Siis keerasin tagasi -2,0 KW peale ja see on praegu kõige optimaalsem.
Lisaks sai Diislimeister OÜ-s kontrollitud 4 silindri pihusti ja see vahetatud 3 silindri omaga, aga vastus oli, et pihusti on korras ja vahetus kinnitas seda samuti. Pean veel vaatama, et kuidas eelsüüteküünlad käituvad. Mootori küljes kontrollisin seda, aga siis olid kõik ilusti korras. Nüüd püüan need lahti keerata ja kontrollida visuaalselt, ehk panen voolu järele ja vaatan, kas kõik töötavad ühtlaselt ja nii nagu vaja.
Võib olla on süsteemis õhku ja selleks ma panen ajutiselt läbipaistvad voolikud peale ja tagasilaske süsteemi, et näha kas on õhu mulle või mitte.
Oleks hea kui keegi oskab samuti seda teemat kaasa rääkida ja soovitusi anda.
Minu mure on loetav siin (ehk aitab):
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=168058&last_page=1
mein

 postitati 13.10.17 08:54
Kas 77kW mootor? Mu Rapidil ei tõmble küll miskit. Softi juttu ei ole ka põhjust uskuda. Ise sõitsin umbes 1,5a. originaal softiga ja nüüd varsti olen teist samapalju teise softiga sõitnud ja ei olnud enne ega peale seda mingit anomaaliat mootori töös. Sul ikka miski andur või regulaator jebib.
Lents

 postitati 13.10.17 08:14
Auto käis uuesti esinduses. Väidetavalt tehti põhjalik diagnostika ja kõik andmed olevat korras ja esindusest sain vastuse, et kahjuks peame antud teema lukku panema. Hämati taas, et see kõik softis kinni ja teha ei saa midagi.
Olevat nad proovinud ka enda platsil olevaid 1.6 diisleid ja kõigil pidi suuremal või väiksemal määral mootor tõmblema. No mitte ei suuda seda uskuda.
Kui siin foorumis ka kellelgi Octavia III 1,6 diisel siis oleks huvitav teada, kas ka Teie autol hommikuti mootor tõmbleb.
Kindlasti lähen ja proovin õnne ka Möller Autos.
Oskab keegi veel mõnda kohta Tallinnas soovitada kus võidaks antud veale jälile saada. Ärge Kuusakoskit pakkuge:D
tnx

 postitati 10.10.17 08:42
Käi mõnes teises esinduses, sh Tallinnas on võimalik õnne katsuda Ülemiste Moller Autos. Äkki teatakse miskit rohkem.
Seda ma ei usu, et õige probleem pärast garantii lõppu välja tuleb, v.a. juhul, kui viga on teada, aga ei ole veel piisavalt hull, et vastaks tehase nõuetele garantii alla minekuks. Esindusel lihtsalt viga varjata pole mõtet, see tähendaks neile rahast ilma jäämist.
Seda, et mootori vahetus aitab, ma ka ei usu :P
jk

 postitati 09.10.17 14:30
Kui esindus aktsepteerib probleemi olemasolu, siis käi peale ja nõua lahendamist. Sina ju ei pea olema teadlik, mis seda anomaaliat tegelikult põhjustab.
Garantii lõppemist ei tasu oodata - kui lihtsamini ei osata, siis vahetagu mootor välja :)
Lents

 postitati 09.10.17 13:51
Tere,

Mure selles, et hommikuti külm mootor tühikäigul töötades tõmbleb / rappub. Peale 10 min sõitu töötab mootor nii nagu peab.
Olen probleemiga esinduse poole pöördunud aga otsest abi pole saanud. Algul valati kütuselisandit - see ei aidanud. Siis vahetati pihustid - ka see ei aidanud.
Siis hakati rääkima, et tegemist hoopis softiga, mis ei anna algul piisavalt palju kütust peale. Samas mootor hakkas tõmblema peale 3,5 aastat sõitmist ( 73000 km ).
Lisaks öeldi, et umbes 1 inimene kümnest pöördub selle teemaga esinduse poole. Küsimusele, et kas need vähesed kliendid on ka abi saanud, vastust ei tulnud.
Küsin, et kas kellelgi on kokkupuudet sellise probleemiga olnud või oskab keegi öelda, milles tegelikult võib viga olla. Ise kahjuks mootoritest väga palju ei tea aga sisetunne ütleb, et see ÕIGE probleem tuleb esinduses siis välja kui garantii läbi ( detsembris saab autol garantii läbi ).

Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]