Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Helmer

 postitati 13.10.17 15:12
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Helmer, mis aastast see masin on ja palju on läbisõitu?

2015 ja 32500
kps

 postitati 13.10.17 07:36
Helmer, mis aastast see masin on ja palju on läbisõitu?
Helmer

 postitati 07.10.17 19:01
Njah. Niipalju siis sõidurõõmu.

Taas plaan esinduses lasta üle vaadata - seekord siis esisilla parem pool.

Kui kuuldavast kolinast sain eelmine kord lahti on hakanud kolinat tulema kui auklikul teel juhtub paremale pöörama.

Näis mis siis viga sel korral on.
kps

 postitati 25.09.17 10:45
Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Ma pole veel juhtunud ostma klotse, millega uued plekitükid kaasas oleks. Samas tuleb tunnistada, et ma pole kunagi ostnud esindusest originaalklotse ise paigaldamiseks, äkki nendega tõesti on kõrvad kaasas. Ka on minu autodel need plekid veel 15 aasta vanusena alati omal kohal ja terved olnud, aga see muidugi ei tähenda, et kõigil nii juhtub.

See on ikka vastavalt margile/mudelile, kirjutasin samuti nii konkreetse mudeli kui ka ajalooliste lahenduste kohta. Ma ei välista, et teema algatajal polnud üldse klotsidega midagi pistmist ja muud hädad juba kummistasid amortide või mille siis iganes näol. Ja täiesti loogiline, et garantiiajal lükkad asja platsile ja ulatad võtmed, mitte ei hakka ise näppe kuhugi külge toppima ;). Ei imesta kui kruusateesid uhades ka esimene jooks paarikümne tuhandega juba sodi all on pisikese tootmispraagiga - nii et...
tnx

 postitati 25.09.17 07:41
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
tujule liikuma, muud tuumafüüsikat siin pole. Aitab klotside vahetusest värkete vastu, kus need plekikesed on jälle terved ja asi tahe. Kontroll on suht lihtne - vajutage kolina


Ma pole veel juhtunud ostma klotse, millega uued plekitükid kaasas oleks. Samas tuleb tunnistada, et ma pole kunagi ostnud esindusest originaalklotse ise paigaldamiseks, äkki nendega tõesti on kõrvad kaasas. Ka on minu autodel need plekid veel 15 aasta vanusena alati omal kohal ja terved olnud, aga see muidugi ei tähenda, et kõigil nii juhtub.
Helmer

 postitati 22.09.17 19:05
Minul igatahes tehti korda. Nüüd vaikus.

Mul kippus pigem kolin suuremaks minema kui konarlikul teed pidurit vajutasid.

Ainult, et kõik need hädad mis on olnud - kui juba nüüd laguneb väiksema läbisõidu juures siis ei taha teada mis saab siis kui garantiid enam pole.

Kasvõi 26k pealt sidur vahetusse. Loodan tõesti, et sattus mulle lihsalt praak tehases ja nüüd kestab kaua.

Aga jah - see jube esinduse/tootja mure asi korda teha.
MeelisK

 postitati 22.09.17 13:52
Kui natuke süveneda, siis tegu 1-3 aastat vanade/uute sõidukitega. Läbiv tundub olema 1,2tsi ja olulise faktina kehtiv garantii. Ehk ei tohiks olla minu asi nii uul söidukil roostetavad plekitükikesed ja ära kukkuvad vidinad . . . muretsema peaks tootja/garantii teostaja.
Kulibinite tuuningud tavaliselt katkestavad garantii!
kps

 postitati 22.09.17 09:34
Mitte, et ma autondusega rohkem kui hobi korras tegeleks ja ainult iseenda jaoks. Piduri klotsidel on väiksed plekist kõrvakesed, mis fikseerivad klotsi kelgu ja supporti vahel. Kui need ära idanevad aja jooksul, siis hakkavad need klotsid lihtsalt vastavalt tujule liikuma, muud tuumafüüsikat siin pole. Aitab klotside vahetusest värkete vastu, kus need plekikesed on jälle terved ja asi tahe. Kontroll on suht lihtne - vajutage kolina hetkel hästi kergelt pidurit ja kui vaikus saabub momentaalselt siis ongi asi selge.
Tegemist pole mingil moel ainult octavia või üldse skodaga. Seda muret on vist pea igal automargil ja mudelil võimalik kohata kui need klotsi fiksaatorid idanevad enne läbi kui klots otsa hakkab saama. Mõnel juhul kasutatakse veel lisaklambreid, et ikka kestaks kuni "lõpuni" ja sel juhul on probleem juba järgmiste klotside ringil, kuna neid klambreid ju pole ära vahetatud ja idanevad teisel ringil läbi :D. Mul kah superbil tekkis sama asi sisse, aga kuna klotsi on, siis sai sild üle kangutatud ja las siis mingi aja veel klobisevad kuni tuju tuleb ära vahetada või muusika autos enam üle ei käi :D.
Helmer

 postitati 19.09.17 17:52
Panin ka siis reedeks aja teenindusse kinni. Las uurivad veermiku ja pidurid üle. Näis kas avastavad midagi või ütlevad, et kõik kõige paremas korras.

Nagu igasuguste nagisemiste asjus on nad väitnud.
TarvoA

 postitati 01.09.17 20:49
Esimest korda kui mainisin hoolduses, et miskit koliseb, siis proovisõitu ei tehtud ja öeldi, et kõik on ok! ja sõita polnud aega.
Järgmises hoolduses palusin, et teeksid proovisõidu ja meister arvas peale sõitu, et supordid teevad häält ja need ongi sellised juba tehasest. Lubasid vaadata ikkagi ja hiljem öeldi sama, et pingutasid klotse või midagi sellist. Võimalik, et nädala jagu oli vaiksem auto peale klotside näppimist.
MeelisK

 postitati 01.09.17 19:47
Vägisi tekib arvamus, et tegu nii öelda allhanke apsuga. Ei ole paigaldatud jupid päris need mis tehniline nõue ette näeb. Äkki kuskil arenenumas riigis ka mingi tagasikutsumine tehtud?
Töömasinatega mis diislid on kolks pinnale kerkinud peale 100k läbimist ja olnud seotud stabika vardaga. Aga diislil ka teine pidur ees ja taga.
uhmer

 postitati 01.09.17 15:33
Ei ole see kolin ka minu autole võõras teema, tekkis läbisõidul 25000. Kuna algusest peale jäi mulje, et see on seotud piduritega siis venitasin 30 000 hoolduseni välja. Alguses räägiti miskit klotside pingutamisest aga kuna sellest tolku polnud siis nüüd vahetatakse liugurid ja poldid välja, varuosad peaksid järgmine nädal saabuma.
Helmer

 postitati 29.08.17 11:27
Kusjuures kui juba jutuks tuli siis olen täheldanud samuti mingit kolinat esisilla juures. Eriti kui tee on rohkem auklik. Läbisõit 29800. Kuna varem seda polnud siis nüüd rohkem tähele pannud.

Peab kah esindusse aja kinni panema. Näis kas leiavad ja kas viitsivad otsida.

Samas natuke pelgab - 2 korda on esinduses mulle jama kokku keeratud.

Esimene kord kärukonksu paigaldusel läks elektroonika hulluks ja teine kord siduri garantiivahetusel jäeti esisild reguleerimata.

Otseselt hullu pole aga ajakulu edasi-tagasi sõitmiseks...
MeelisK

 postitati 28.08.17 14:56
Tundub et kolks garantii korras riiulile pandud. Piduri suppordite juhtpuksid vahetatud. Skoda Tallinnas tehtud ja paneks hinde 5 teenindusele praegu.
tnx

 postitati 28.08.17 08:06
Kui piduriklots tervenisti oma pesas loksub, siis ei ole see ohtlik viga, kuigi normaalne ka mitte.

Meelise kirjeldatud variandid on halvemad, millest lahti loksunud supporti kahtluse korral ma ei sõidaks selle autoga üldse kuhugi ning klotsi küljest eraldunud katte korral kiilub pidur nii kinni, et auto ei liigu üldse või liigub ainult ühes suunas.
MeelisK

 postitati 26.08.17 17:00
Hea kolks pidi ise küljest ära kukkuma . . . aga kui selleks on piduriklotside katted või lahti loksunud pidurisupport . . . mitte kõige parem perspektiiv.
Ise lähen ka "kolksu" likvideerima esmaspäeval, läbisõitu 16k+.
urmas66

 postitati 26.08.17 15:55
Isegi kui need on piduriklotsid,siis see ei ole OK kohe kindlasti.Piduri klotsid kolisevad,kui nad on lahti ehk miskit on sel juhul puudu või katki.
TarvoA

 postitati 26.08.17 13:49
Autoks Octavia 3. Läbisõidul ca. 30 tuh. tekkis veermiku kolin. Kui tee on veidi ebatasane, siis isegi väikesel 10km/h kiirusel on hull klobin veermikus. Esindus vaatas ja ütles, et piduriklotsid kolisevad ja see on ok.
Oskab keegi kommenteerida, kas on ikka ok?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]