Olen nõus Lare ja Timuriga-veesärgis on õhupadi.Õhku saab välja
mitut moodi:1)võta pasupaagi kork ära ja las mootor tuksub nats aega või2) aja mootor 90kraadi peale,jäta mootor seisma ja ava ettevaatlikult(mitte
täielikult) paisupaagi kork.Korgi vahelt tuleb
õhk vilinal välja.Ole ettevaatlik ära ennast ära kõrveta.
Timur
postitati 22.07.06 23:25
Opeli temeratuuri andur hakkas küll segast peksma kui õhk oli süsteemi jäänud. Tuli andur välja keerata ja õhk välja lasta, nimelt on seal andur
mootori veesärgi kõrgeimas kohas.
lare
postitati 22.07.06 10:15
Äkki on süsteemi õhku jäänud.
Wygla
postitati 21.07.06 18:19
vahepeal siis ka feliciast:
kuna oli juba mingi paar aastat kuuma saanud, oli plokikaan kõver ja plokikaane tihend õhtal. nüüd need asjad korras, uus termostaat peal. külmalt
sõites temperatuur hakkab normaalselt tõusma nagu ikka, aga siis korraks läheb üle 90, siis jälle langeb, jälle üle 90, jälle langeb, kuni jääb pidama
nõks üle 90 peale. kui auto seisma jätta, siis umbes peale 5 minutilist seismist koha peal, ilma et auto töötaks, tõuseb temperatuur ca. 110 peale.
Sellist nalja nägin ma esimest korda. Ja ventilaator tööle ei hakanud. Ilmselt mingi andur "jukerdab" ikka, et ventikas tööle ei hakka, aga kuidas
seletada seda, et koha peal temp. tõuseb. P.S. tosooli oli paisupaagist samuti välja ajanud!