Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ERMS2

 postitati 18.01.06 18:14
Tsitaat:
Algselt postitas: ab
Kas kellegil on esinenud sellist juhtumit (mul endal nii mõned korrad), et kui alustada kohalt võttu ning pole jõudnud sidurit lõplikult lahti lasta ning selgub, et tuleb peatuda korraks siiski, siis pöörded ei kuku mitte 1000 ja selle kanti (tavaliselt siiski alla 1000nde) vaid jääb enam-vähem sellisele tasemele nagu oli see enne siduri allavajutamist siis (endal juhtunud ca 1500-2300 vahele)? Prr, pikk küsimus sai :).
Ühe korra siiski kukkus mingite sammude kaupa ka ise lõpuks alla normaalsele tasemele.


Octavia II TDI tõusevad tühikäigupöörded automaatselt kõrgemale kui käigukastiõli on külm.Nimelt on uuetüübilistel kastidel temp andur mis omakorda reguleerib optimaalset pöörete arvu,et kasti ülekanne paremini toimiks(vähem kulumist ja täpsem lülitus).Minu isendil on see 1500p/min ,kusjuures võib see samade mudelite puhul veidi erineda.Muidu nähtus normaalne.Kes aga soojast garaazist välja sõidab ei pruugi see ka märku anda.:cool:
wigry

 postitati 29.10.05 17:36
Ma tahaks oma audience raadiole softi upgradet, nii et saaks volüümi nupuga loo positsioneerimist teha. Lootusetu on kerida 10 sekundi kaupa mp3'e, mille pikkus on 75 minutit.
ab

 postitati 29.10.05 15:28
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
oled sa lasknud vahepeal kompu ka taha visata?
Helkama sõber korrigeeris ka poole aasta pärast oma Octavia II-l softikest.ütles,et vajub ära teatud aja jooksul.


Ei ole komput lasknud taha visata. Aga kui rohkem teenindusse asja siis laseb ära teha.
Kuna tänapäeva autod on juba pool arvutit, siis huvitav, kui tihti autode softidele upgrade tuleb? :) Autotootjad peaksid mingi USB pesa orgunnima, et viskad USB pulga uue softi imagega sisse ja teebki ära :).
Timur

 postitati 28.10.05 21:28
Mõistlik oleks jah minna esindusse ja lasta kompuuter külhe ühendada.
lare

 postitati 28.10.05 21:11
oled sa lasknud vahepeal kompu ka taha visata?
Helkama sõber korrigeeris ka poole aasta pärast oma Octavia II-l softikest.ütles,et vajub ära teatud aja jooksul.
ab

 postitati 28.10.05 20:23
Hästi ei usu, et andur peetis. Ükskord tallasin sel hetkel ka gaasi ning pöörded läksid üles, kuid alla tulles jäid ikka sellesse ebamäärasesse vahemikku. Teiseks, kui saab taaskord liikvele siis kõik kohe ok. Ja üldse on seda mõned harvad korrad juhtunud. Võimalik, et olen ise paras Copperfield :D.
cl

 postitati 27.10.05 12:43
Tsitaat:
Algselt postitas: ab
Kas kellegil on esinenud sellist juhtumit (mul endal nii mõned korrad), et kui alustada kohalt võttu ning pole jõudnud sidurit lõplikult lahti lasta ning selgub, et tuleb peatuda korraks siiski, siis pöörded ei kuku mitte 1000 ja selle kanti (tavaliselt siiski alla 1000nde) vaid jääb enam-vähem sellisele tasemele nagu oli see enne siduri allavajutamist siis (endal juhtunud ca 1500-2300 vahele)? Prr, pikk küsimus sai :).
Ühe korra siiski kukkus mingite sammude kaupa ka ise lõpuks alla normaalsele tasemele.

On keegi veel sellega kokku puutunud? Või pean ma viga enda küljest hakkama otsima :D


Soovitan teeninduses muret kurta, ilmselt tegu vigase gaasipedaali anduriga (mingit tüüpi reostaat).

st gaasipedaal pole octavial mitte trossiga vaid on elektriline, ja see andur võib jamada, meil tööjuures on miskil Peugeotil antud jubinat lausa 2x vahetatud - kuigi siin oli veidi drastilisem probleem, andur oli täiesti kutu ja mootor käis ainult tühikäigupööretel.

terv,

kristjan
ab

 postitati 26.10.05 19:03
Hea küsimus, pole neid hetki just fikseerinud. Kui mingeid ähmaseid meenutusi kokku koguda siis vast on need külma mootori korral juhtunud.
wigry

 postitati 26.10.05 18:43
sorry, ei vaadanud su aut kirjeldust kasutaja nime all. Omal sama auto, mis sinulgi, kuid pole viimase 19 000 jooksul seda nagu täheldanud, et pöörded kusagile rippuma oleksid jäänud.
wigry

 postitati 26.10.05 18:42
Tegu sooja või külma mootoriga? Ja muidugi auto mark ja aasta oleksid ka toredad teada (peamiselt siis just kas tegu sissepritsega?

Muidu, sissepritse puhul võib see olla vabalt auto aju omapära.
ab

 postitati 26.10.05 18:27
Kas kellegil on esinenud sellist juhtumit (mul endal nii mõned korrad), et kui alustada kohalt võttu ning pole jõudnud sidurit lõplikult lahti lasta ning selgub, et tuleb peatuda korraks siiski, siis pöörded ei kuku mitte 1000 ja selle kanti (tavaliselt siiski alla 1000nde) vaid jääb enam-vähem sellisele tasemele nagu oli see enne siduri allavajutamist siis (endal juhtunud ca 1500-2300 vahele)? Prr, pikk küsimus sai :).
Ühe korra siiski kukkus mingite sammude kaupa ka ise lõpuks alla normaalsele tasemele.

On keegi veel sellega kokku puutunud? Või pean ma viga enda küljest hakkama otsima :D

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]