Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sooda

 postitati 04.08.06 06:09
Muiudugi, ega need GPS seadmed kah sulatõtt alati näita

peale seda, kui US Army GPSi süsteemi veatekitamissüsteemi maha võttis kasvas GPS täpsus +/- ca 100m pealt hoobilt 1-3m peale (asukoha määrmisel) kiiruse määramisel GPS päris täpne, arvatavasti vea suurusjärk alla 1km/h (interpoleeritud muudest näitajatest) maistel kiirustel seega kui seadet õigesti kasutada, siis näitab GPS justnimelt sulatõtt. Ainult väga kurvilise tee peal suure kiiruse juures näitab vähem kui tegelikult, kuna"suhtleb" taevaga iga ca 5sek tagant by default ja trajektoor jääb kaare sees nurgeliseks (seda sagedust saab tihedamaks ka sättida vist, aga patareid hakkavad siis kole ruttu kuluma). Segane jutt sai :D. aga politsei radariga võrreldes on GPS täppisseade
stefan

 postitati 03.08.06 11:12
Muutsin oma eelmist postitust inforikkamaks. Kuna ta automaatselt ei ilmu viimati tehtud postituste listi, tuli praegu teha ka eraldi postitus.
stefan

 postitati 28.06.06 23:18
Uuendan veidi oma mõõtmistulemusi.

OctaviaII 2.0 TDI
Spidomeeter GPS Pardaarvuti
50 47 48
80 76 77
100 94 95
120 113 114
160 151 152
200 190 191
209 199 200

Rohkemaks minu käru hetkel võimeline pole, kuid arvestades seda rattahoidjate räga, mis mul katusel ja kola pagasiruumis, on tulemus hea. Nagu näha suudab auto pardakompuuter arvestada vägagi tegelikkusele lähedast kiirust ja seda ta kasutab ka keskmise kiiruse arvutamiseks (mis on näha pardakompuutri tavaväljundis). Lihtsalt analoogne spidomeetrinäit on häälestatud valetama.

Muiudugi, ega need GPS seadmed kah sulatõtt alati näita.

Pardaarvuti poolt arvestatavat hetkekiirust on võimalik näha kõrvalistuja poolsel salongitemperatuuri displeil (ehk siis neil masinatel millel on kahepoolne kliimaseade). Selleks tuleb siseneda kliimaseadme hooldusmenüüsse, milleks tuleb korraga vajutada ECON ja õhuvoo tuuleklaasile suunamise nuppu. Nüüd valida juhipoolse temp. reguleerimise kettaga menüü nr 19 (seda näed ketta kohal oleval displeil) ja parempoolsele displeile ilmub nüüd hetkekiirusenäit.
Salongiõhu ventilaatori kiiruse reguleerimise kettaga saab liikuda alammenüüde vahel. Põhimenüü 19 alammenüüdeks on veel mootoritemp (C), mootoripöörded (ümardatud sajalisteks), konditsioneeri kompressori kiirus.
Teenindusmenüüst väljumiseks vajutada korraga ECON ja AUTO. Nüüd saab jälle salongitemperatuuri sättida :)
diesel

 postitati 30.03.06 10:13
ähh mis sest näidust ikka niiväga taga ajada.
nagunii ju sõidetakse tunde järgi ja tavaliselt ka üldises liiklusvoolus.
:)
näiteks mööda pärnu maanteed linnast järve poole jääb 80-ga küll jalgu teistele.
a tegelt oma esimese traktoriga sai kord virtsu sõidetud ja mingi imbetsill scorpioga ahistas. no rippus stange küljes ja mööda ei läind, lasin isegi vahepeal peaaegu seisma, a ikka tilpnes meetri kaugusel.
siis mõtsi, et sõidan eest ää. ja peab mainima, et seukse 160 tuuri või veidi üle läks üsna lupsti. tehas muide 163 andiski maksimumiks. ja säält edasi kogus ehk nii kümne versta jooksul ka osuti napilt kahesaja pääle. no tegelik vast miski 180 ja natuke tuuri ehk oli, aga oluline küll pole, mida spido selliste numbrite juures näitab.
muudkui hoia silmad punnis ja karda igatsugu ootamatusi, sest taolise vungi pealt seisma jäämine võtab ikke õige mitu meetrikest.
:)
morden

 postitati 30.03.06 09:36
Tänan. Olin teadlik sellest räigest kiiruse rikkumisest. Aga juhtus. :o
Aaro

 postitati 30.03.06 07:40
Tsitaat:
Algselt postitas: cl
99,5% sõidukitel näitab spido rohkem kui tegelik kiirus on, väga vähestel ka vastupidi.


Euroopas müüdavatel kõikidel autodel, on see tahtlikult tehase poolt sisse programeeritud, et näitaks rohkem. Kui näitab vähem siis on masinal all konkreetselt vales mõõdus rehvid.

Teemaalgatajale meeldetuletu, et sellel alal kus see kiiruse mõõtja asub on maksimaalne kiirus lubatud 70km/h.

Mulle isiklikult tundub, et ta näitab suht koht täpselt. BMW-ga õites vaatasin ka, et kuidagi vähe näitab -7 km aga Skodaga oli vahe nii -3 -4 km. Ehk siis normaalne spidoka valetamis maa.
rzhevski

 postitati 30.03.06 07:31
mis load???:) nali naljaks aga ära proovitud sai poolas A2 peal, väga hea tee, võmme näha polnud ja kuigi ametlik lubatud kiirus oli vist 140(võin ka eksida), siis minu tagasihoidlik kiirus ei olnud kõige suurem(siinkohal kahetsen, et kaheliitrist ei ostnud:()
lare

 postitati 29.03.06 15:52
Tsitaat:
Algselt postitas: rzhevski
Nii, katsetused edukalt lõpule viidud. Spidokas sai 200ja peale aetud, reaalne kiirus oli ca 183-185. Kui oskaks võiks ka mõned illustreerivad pildid üles panna.

load jäid ikka alles?:D
rzhevski

 postitati 29.03.06 14:11
Nii, katsetused edukalt lõpule viidud. Spidokas sai 200ja peale aetud, reaalne kiirus oli ca 183-185. Kui oskaks võiks ka mõned illustreerivad pildid üles panna.
rzhevski

 postitati 14.03.06 10:41
proovisin asja ära 5Hz ise GPS liidesega, mis peaks üpris täpne olema, 110 juures +8, 120 juures +10. kiiremini ei hakanud proovima, kuna polnud kedagi kõrval. Järgmine nädal lähen Škodikuga saksamaale, eks siis anna tagasisidet, palju see viga suurematel kiirustel on.
cl

 postitati 14.03.06 08:43
tere,

minu risu valetab 100km/h juures u 7-8%. spido järgi on kiirus 107-108 siis käsi-gps näitab 100km/h.

99,5% sõidukitel näitab spido rohkem kui tegelik kiirus on, väga vähestel ka vastupidi. samas odomeeter loeb tavaliselt enamvähem täpselt, ehk 100km kohta +/- 500m. Seega võib spidoviga lugeda täiesti sisseprogrammeeritud veaks. Muide octavia1 omanikud kellel on kliimaseade saavad selle mingis testreziimis panna ka kiirust näitama, mille näit peaks olema lähedasem tegelikule kiirusele.
diesel

 postitati 14.03.06 07:48
kellel cruise peal on, või varbaga kindlalt kiirust hoida suudavad, saavad ju stopperi ja kilomeetripostide abil eksimuse tegeliku väärtuse välja arvutada.
MPI

 postitati 13.03.06 17:54
Minul sama lugu Tallinnast Pärnusse sisenedes autol kiirust 75km/h.Teeäärne tabloo aga näitas ainult 68km/h.
Cobra

 postitati 12.03.06 10:12
ehh... peaks vähe tõsisemalt süvenem manuaali ..... aga rohkem kulub aega sõitmiseks kui lugemiseks:P... sest on tõesti hea masin:P
morden

 postitati 12.03.06 09:27
to cobra.

Maxi dot näidikus saad panna peale endale vastavlt talve rehvile kiiruse hoiatuse. ja seda saad määrata ise. Minul on see paika pandud 120km/h ja kui maanteel kiirus üle selle läheb siis tuleb displayle kiri. winter tyer max speed exceeded. Sama moodi saab ära määrata ka tavalise kiiruse ületuse, ainult seda saab peale lülitada sõidu ajal, kui sul soovitud kiirus käes.
Cobra

 postitati 12.03.06 09:06
ehh või olid seal suverehvid ... igatahes misgi spido näidu korrigeerimise varinat nagu oleks....;)
Cobra

 postitati 12.03.06 08:48
minu masinal on MAXI DOT display, ning selle menüüs on isegi sellised valikud, et kas autol on suverehvid ja - 10 km/h ning + 10 km/h... ehk siis ma eeldan (kindel pole), et tegemist on spido näidu korrigeerimise võimalusega seoses muudetud rattamõõduga....
Timur

 postitati 11.03.06 19:59
Kõik auto spidokad valetavad ja enamasti näitavad nad suuremat kiirust kui on tegelik. Mida suurem on kiirus, seda rohkem nad valetavad. Nende tee äärde paigaldatud näitajate kohta arvan, et need näitavad masina kiiruse tegelikust väiksemaks. See arvamus tugineb enda ja sõprade kogemustele. Enda kogemu selline, sõitsin Tartu maantel spidoka järgi 110 km/h tee ääres näitas näidik auto kiiruseks 95 km/h .Tegin sellest järelduse, et võib veel kiirust tõsta :D. Edasi sõitsin 90 alas 120-nega aga kui politsei mu kinni pidas ütlesid nad mu kiiruseks 115 km/h. Õnneks pääsesin ainult hoiatusega.
lare

 postitati 11.03.06 19:22
Olen ise ka täheldanud,et Tartu maanteel AleCoqi näidikusse 90-ne saamiseks peab spidoseieri 105 juurde tõstma.Mingi viga on vist kõikide autode spidokal ja seda suuremaks ta läheb,mida suurem ka kiirus.
Täpsustuseks on mul rehvimõõt 205/55 R16 nii suvekatel kui ka talvekatel nagu autotootja ka ette näeb.
Kunagi sai nii lasta kontrollida,et põõsas passival politseinikul nööbist kinni ja palusin mõõta kiirust,millega radarisse tulen.Aga nüüd peab neid tikutulega taga otsima,nõnda väheks neid jäänud:(
morden

 postitati 11.03.06 18:56
Kas keegi on täheldanud, et spidomeeter valetab? Täna hommikul sõitsin Pärnusse ja linna piiril on see alecoqi kiirusenäitaja (analoog ka tartumaanteel, aga see vist hetkel rivist väljas)Kiirus spidomeetri järgi oli 120 :cool: aga too näitaja mõõtis välja 105km/h huvitav kas tõesti valetab spido niipalju või võib arvata, et see näitaja on lihtsalt vähe kiiksuga? Minu ees ja taga polnud sellel hetkel kedagi. Kas keegi on midagi sarnast tähendanud??

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.5% - SQL: 30.5%]