Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
morden

 postitati 07.02.06 16:57
Soovital lasta kontrollida roolivõimu andurit. On sellist asja juhtunud küll, et hakkavad vigurdama. Loomulikult võib viga peituda mujal. Kindel märk anduri veast peitub roolivõimu hoiatus tule. (ringi sees kollane kolmnurk hüüumärgiga.) Soovitan igaljuhul kontrollida lasta. Ega maanteel polegi nagu suuremasi jama kui ta välja lülitub, eks suuremal kiirusel peaks ta nii või naa seda erksust maha võtma.
Tsitaat:
Algselt postitas: BadZaan
On kellegil ette tulnud, et ühtäkki kaob ära roolivõim? Minul juhtus ja õnneks aeglasel kiirusel manööverdamisel. uuesti käivitamisel aga oli jälle kõik ok. Ei soovi, et see suuremal kiirusel juhtuks. Milles võib asi olla? Kas külmas?:o

wigry

 postitati 07.02.06 13:58
Ilma roolivõimuta autoga on maanteekiirustel mu meelest kergem rooli keerata kui roolivõimuga autol. Samas kui roolivõimuga autol võim enam ei toimi, siis võib ta tõepoolest juba roolikeeramist takistama hakata. Ehk siis kui õlipump ei taha oma tööd teha on vaja lisaks rataste hõõrdumisele vaja rooliga keerates ületada ka õlisurve. See võibki keeramise raskeks teha.

Soovitaks äkki teenindusest läbi käia ning las heidavad roolivõimule pilgu peale. Äkki on miskit ära kulunud või katki.

Külmade ilmadega käivitades aga panin ka ise tähele, et algul on rool raskem, sest roolivõimu õli veel paks. Samas veidi aja pärast oli kõik OK
BadZaan

 postitati 07.02.06 12:59
Tegelikult pöörded päris maha käisid küll..tagurdasin ja siis uuesti edasi, kitasas tänava nurk oli. Ja suuremal kiirusel oli ka väga raske--pidin sõna otseses mõttes kahe käega väänama (oli nimelt vaja parklani jõuda).
moanspot

 postitati 07.02.06 11:15
Tsitaat:
Algselt postitas: BadZaan
On kellegil ette tulnud, et ühtäkki kaob ära roolivõim? Minul juhtus ja õnneks aeglasel kiirusel manööverdamisel. uuesti käivitamisel aga oli jälle kõik ok. Ei soovi, et see suuremal kiirusel juhtuks. Milles võib asi olla? Kas külmas?:o


ega sul selle manööverdamise käigus äkki pöörded väga alla ei läinud, nii et mootor töötas väljasuremise piiril?

Tundub, et süsteem lihtsalt lülitab selle peale mõned vidinad välja, et ressurssi juurde saada.

/ega ma tegelikult ei tea kas see nii on/
diesel

 postitati 07.02.06 11:06
minu traktoril on tummiste külmadega kohe peale käivitamist võim nö. "kadunud" päris sageli. mõni nõks rooliga ja siis tuleb tagasi. ma arvan, et see võib ehk viidata mingi vidina kinnijäämisele pumbas või võimus.
aga su fabial on vist elektriline see värk ja selle kohta ma ei mõista miskit tarka kahjuks kosta.
jk

 postitati 07.02.06 10:28
Rikke põhjust ei oska kommenteerida, aga kartmiseks ei ole küll põhjust - kui suurel kiirusel kaob roolivõim, siis on praktiliselt sama kerge rooli keerata kui võimuga ja juhitavusega küll midagi juhtuda ei tohiks. Suurim võimu effekt avaldubki just paigal/väikese kiirusega rooli pöörates...
BadZaan

 postitati 07.02.06 10:16
On kellegil ette tulnud, et ühtäkki kaob ära roolivõim? Minul juhtus ja õnneks aeglasel kiirusel manööverdamisel. uuesti käivitamisel aga oli jälle kõik ok. Ei soovi, et see suuremal kiirusel juhtuks. Milles võib asi olla? Kas külmas?:o

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.5% - SQL: 42.5%]