Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kps

 postitati 23.08.17 13:53
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
pisut mõõdust välja jäävast rehvist ja amordi vahetükist ja muustki on põgusalt juttu ühes mu varasemas teemas. kliirens

See on läbikäidud tee, aga hetkel veel mitte selle isendi puhul.
diesel

 postitati 23.08.17 06:52
pisut mõõdust välja jäävast rehvist ja amordi vahetükist ja muustki on põgusalt juttu ühes mu varasemas teemas. kliirens
kps

 postitati 22.08.17 09:47
Mul on juba see raskete teeolude pakett mõlemal 4x4 isendil küljes tehasekoodidega, mis sisaldab muuhulgas näiteks Skoda puhul ka täispikkasid põhjakatteid (no küll plastist, aga siiski) jne. Jah tunnistan, nii octavia kui ka outdoor paketiga superb 4x4 tagaosa ei vajunud ka koormad pardal ja peaaegu täislastis väga allapoole ja autod on teel oma kaalude kohta täielikud trammid isegi balloonrehvidega (loe võimalikult väikse tolliga veljed) ja ilma lastita sõites. Paraku on see ikkagi tavakõrgus 4x4 puhul, mis endiselt häirima jääb ja eemaldada tahaks. Samas need "tugevad" ei tee asja kõrgemaks vaid lihtsalt samal kõrgusel jäigemaks ja kuni vedrud siis uued ja värsked on ka asi pisut kõrgem tänu originaalide loomulikule vajumisele aja jooksul. Ehk siis jah "no option for me". Räägime originaalkõrgusele +70mm alates lisamisest ja kannataks see isend ka kenasti rohkem. Lisaks ka pisut lubatud mõõtudest välja jäävad rehvid masinale hiljem alla, et rattad nagu täpid koopas ei tunduks peale kõrgendust (läbitud tee teise VAG margi puhul ja ei köhinud ükski ülevaatus - imestati, kiideti ja lükati rohelise templiga uksest välja).

Teemaalgatajal on ilmselt esiveoline isend, mis omakorda muudab pisut tema jaoks seda jäigema asja leidmist.
tnx

 postitati 22.08.17 08:23
Oleneb, mida "keskmiseks" autoks nimetada :) Kogu autopargi keskmine vist tasapisi tõsueb seoses libamaasturite osakaalu tõusuga...
Teemasse lisaks veel, et mulle ei meenu ka juhust, kus teelainetel oleks selle raskete teede paketiga autol vedrud nö põhja löönud. Mõne teise autoga on seda ikka ette tulnud.
timo99

 postitati 22.08.17 08:12
Endal sai enam vähem täislastis superbiga ikka mitmel korral täiesti süütutes kohtades põhja kriibitud. Ei tea kas ta ongi nö keskmisest autost tiba madalam? Vedrud ja amordid olid korras... Kliirensi tõstmise paketiks sai Kodiaq :D
tnx

 postitati 22.08.17 07:00
Superb2 pakuti ka "raskete teeolude paketiga", mis sisaldas umbes 2 cm kõrgemaid ja vist ka veidike jäigemaid vedrusid nii ette kui taha (silmaga selgelt äratuntav tänaval). Maasturiks see teda ei tee, aga täislastis auto põhi vastu maad ka ei kraabi. Ma arvan, et selle paketi suurim effekt ilmnebki just koormaga sõites.
http://www.oemepc.com/skoda/parts_lst/markt/CZ/modell/SUP/year/2010/hg/5/catalog/sk/drive_standart/632/lang/e on näha, milliseid erinevaid tagavedrustuse variante pakutakse, samast leiab ka esisilla info. Mis see raskete teeolude paketi PR-kood on, seda ma peast ei tea.
EDIT: dieseli kirjeldatud massi järgi valik on veel pealekauba - kataloogis on iga variandi lehel omakorda mitu valikut, kus vedrud värvikoodiga tähistatud, neid siis valib tehas sõltuvalt konkreetsele autole komplekteeritud varustusest.
kps

 postitati 11.08.17 16:47
Täitsa sobiv teema täitsa sobival ajal.
Kuna autode kõrgendamine on omaette hobi olnud ka teise VAG grupi masinate puhul, siis oleks samuti huvitatud igasugusest infost ja viidetest, et alloleval pildil visuaalselt kujutatavat kärakat 4x4'jale väärilisemaks kõrguse poolest muuta:

Säärane kärakas siis - superb outdoor 4x4
Coilovereid, mis netis on siiani silma jäänud, pigem madaldavad asja ja ei kannata masinat kõrgemaks väga reguleerida (mingi teadmata kõrgusest ~30/60 väga ei huvita). See, et üks pooltelg jääb vägagi ebaviisaka nurga alla, see samuti väga ei huvita. Talv tulemas - äkki ;).
Teema algataja ees vabandused "pisikese teema kaaperdamise eest", aga ehk leiad samuti midagi huvitavat vastustest.

Heade viidete eest, mis viivad lõpptulemuseni õlle minu poolt garanteeritud :D.
diesel

 postitati 10.08.17 07:05
vedrud on massi järgi. esinduses ehk suudavad tuvastada, kas universaalil võiks parema kandevõimega nad olla.
ilmselt on, aga samas on massi vahe ehk mõnikümmend kilo ainult.

võimalik, et lihtsam ja mugavam oleks õhu poole vaadata. ka siit foorumist on mõned korrad teema läbi käinud. isegi viited mingile poola müüja lehele on olnud. octavia puhul oli vist kuuesaja raha kanti kogu staffi sisaldav kit.

müüjaid on kindlasti oluliselt rohkem ja küllap koogelmoogel õige otsa kätte juhatab.
Jannar

 postitati 10.08.17 06:20
Tere
Kuna sõidan palju koormatud autoga oleks plaan tagaverustust tõsta. Mida soovitate? Kas universaali vedrud annavad mingisugustgi efekti?

Tervitades

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]