Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 15.05.17 08:06
Kas tõesti on nii raske ise brauserisse kirjutada "vwts.ru", vasakult tulbast valida "Fabia" ja siis leida õige koht, pealkirjad on nii vene- kui inglisekeelsed?
http://vwts.ru/suspension/fab/fab_suspension.zip on see, mis vaja?

vikir võiks pärast teada anda, palju viltu oli, kas sai korda ja kas põhjus oli vales reguleeringus. Esialgsest postist ei selgu, miks ta õõtsa vahetuse järel üldse paigast ära läks (ja miks ise vahetades ei osanud kohe töömehele näpuga näidata, mida regullida). Ei viitsi seda pdf-i praegu uurida, aga üsna tavapärane, et kuskil püstakus on küll minimaalne reguleerimise võimalus, aga ratas kui juba silmaga nähtavalt viltu, siis sealt liigutades teda otseks küll ei saa.
2rni

 postitati 14.05.17 08:11
ega ei ole seal skoda octavia mk 1 1998a.?
viiking

 postitati 12.05.17 20:53
http://vwts.ru/skoda/fabia2/fab2_susp_rus_zr.pdf
2rni

 postitati 12.05.17 17:30
kas täpsemat linki, pilte siia saaks?
vikir

 postitati 10.05.11 04:27
Unustasin lisada,et aadressi avades tuleb liikuga Skoda Fabia MK2(5J)2007-esisild-üldinfo esisilla kohta-geomeetrilised parameetrid.Kõik jutt muidugi vene keeles kuid pildid ja punased juhtnooled peaksid aitama.
vikir

 postitati 10.05.11 04:16
Tere!Jagan pisut infi,nimelt vahetasin ise juhipoolse õõtsõla ja peale vahetust jäi ratas kuidagi lääpa nagu võidusõidu ferraril,mitte küll palju aga ikkagi silma häirivalt.Mõtlesin siis,et pole hullu,nagunii lähen teenenduse sillastendi ja asi korras.Aga võta näpust,stendimees tunndus algul küll tark tegija olevat aga kui jutt läks ratta kalde peale oli jutt,et seda pole võimalik mitte kuidagi seadistada-jäin uskuma,maksin raha,sõitsin kontrollsõidule ja kõik tunndus korras olevat.Auto sõitis teel nagu vaja.Kuid hing ei andnud rahu,sest olin ise kõik teinud,rooliotsad uued kõikpoldid värgid määritud.Remondivenna jutt oli,et kindlalsti on auto paugu saand ja kõverad võivad olla mida iganes,et vaja amordi jalga ja,ja..Kodus võtsin neti lahti ja sobrasin vene volkswagen saidil ja mida,mida.Skodadel rattakalde regulliks kohad täitsa olemas.Annan aadressi siis on teistel ka võimalik uurida- http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pl_a04 Asja point on selles,et vähe asja tundev inimene saab teenenduse jorrside käest sugeda kes ei süvene korralikult oma kohustustesse.Läheajal külastan siis seda firmat ja eks näe siis kas tunnistavad oma viga.Ega ei viriseks sest auto sõidab hästi aga lähiajal vaja tiir euris teha nii 2-3 tuhat km ja pole just meeldiv kui teel uued rehvid osta.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]