Teema ülevaade |
tnx
|
postitati 23.11.16 06:48 |
See, mida aasta tagasi keti kaanega tehti, ei oma mingit tähtsust (esindus vahetab selle ära küll). Ta ei kulu aja ega kastutamisega, vaid on plekist
ja hermetsiga kinni ning võib lahti võtmisel kõveraks minna. Veepumba rihma juurde pääsemiseks on vaja see kate ju maha võtta. Eks hoia siis silma
peal, kas on loik all
|
hulgus
|
postitati 22.11.16 06:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kas see 5 minutiga +60-ni on ka tühikäigul ja õuetemp-lt alustades?
Mu auto sama mootor pole kunagi nii kähku soojaks läinud, 0 ringis tahab ikka pea 10 min tühikäiku, et seier liigutama hakkaks. Veepumpa on ka korra
vahetatud, ise ei pannudki midagi tähele, aga olevat lekke jäljed olnud.
Kas ketikoja kate jäi vana? See pidada lahti võttes kõveraks minema ja pärast mitte õli pidama, nii esinduse kui foorumite arvates.
|
Täna hommikul ´1,5 C juures peale öö otsa seismist oligi nii, et seier liikus tõepoolest u. peale 10 minutilist tühikäigul töötamist. Eile, ehk jh,
polnud mootor päris maha jahtunud Aga peale liikuma hakkamist kerkis küll
temperatuur väga kiiresti võrreldes vana veepumba-ja termostaadiga
Ketikoja kate jäi küll vana-ei oska öelda kas see ehk aasta tagasi pole saanud ära vahetatud kui Laagri esinduses mootoriremont tehti. Peab lootma, et nüüd jahutusvedeliku lekkimise asemel õli ikkagi lekkima ei
hakka
|
tnx
|
postitati 22.11.16 06:20 |
Kas see 5 minutiga +60-ni on ka tühikäigul ja õuetemp-lt alustades?
Mu auto sama mootor pole kunagi nii kähku soojaks läinud, 0 ringis tahab ikka pea 10 min tühikäiku, et seier liigutama hakkaks. Veepumpa on ka korra
vahetatud, ise ei pannudki midagi tähele, aga olevat lekke jäljed olnud.
Kas ketikoja kate jäi vana? See pidada lahti võttes kõveraks minema ja pärast mitte õli pidama, nii esinduse kui foorumite arvates.
|
hulgus
|
postitati 21.11.16 22:11 |
Mul oli analoogne probleem. Autoks 2011 a. Octavia II, 1,8 TSI. jahedamate ilmadega lõi hommikul jahutusvedeliku tule armatuuris põlema ja sümptomid
olid täpselt samad nagu teema algataja kirjeldab. Samuti pidi päris tihti jahutusvedelikku juurde lisama-kadus kuhugi aga mitte nii palju, et loik all
oleks olnud. Pikema uurimise peale selgus, et lekkis selle plastmasskorpuse vahelt kus veepump küljes ja termostaat sees (väidetavalt pidavat VAG
masinatel tüüpviga olema). Lisaks veel seda, et kohapeal tiksudes soojaks ei läinud-see pidavat taas väidetavalt uuemate mootorite tüüpviga olema...
Ok, tellisin uue jupi (kaubanduslikku nimetust ei oska öelda)-maksis 220€-seal siis veepump küljes ja termostaat sees. Vahetus võttis remondimehel
aega terve päeva kuna see asub seal sisselaske kollektori all ning lammutamist ikka omajagu on-lasin korraga paigaldada ka "Calix Comfort Plus"
ploki-ja salongisoojenduse koos akulaadijaga (430€), et siis nagu üks töö ja kaks asja. Nüüd võib öelda, et lahenes ka pikalt soojenemise
probleem-veepump oli vigane ning termostaat oli kinni jäänd, et jahutusvedelik käis ainult suurt ringi mööda-mõni ime sii, et soojenemine nii kaua
aega võttis. Kui täna hommikul (+4 C) ntx. vana veepumba ning termostaadiga peale 15 min. kohapeal tuksumist jahutusvedeliku näidiku seier isegi ei
liikunud siis õhtul peale remonti oli jahutusvedeliku temp. 5 minutiga +60 peal! SUPER! Siinkohal tahaks tänada kaasfoorumlast M. Jaaska-t kes tõeline oma ala asjatundja on ning VAG autodest kordi rohkem teab kui kõik
esindused kokku, ning kes antud probleemile lahenduse otsimisel ning vajaliku varuosa hankimisel nõu ja jõuga abiks oli!!! Lisaks veel seda, et see
tehase originaal jupp oli otsa saand kusagil 130 000 peal.
|
seal
|
postitati 09.08.16 12:14 |
Kunagi Boral oli analoogne probleem. Põhjuseks veepumba plastist tiivikulabade purunemine ja sellest tingitud tsirkulatsiooni puudumine (oli 2000.a.
alguse Borade ja Audi teatud mudelite tüüpviga). Kuni kiiruseni 100 km/h hoidis temperatuuri normis aga kui nt kuumade ilmadega kiiremini sõitsin,
siis tõusis seier punase lähedale ja järskudel kiirendustel lõi vahest ka märgutule põlema.
|
tnx
|
postitati 01.08.16 09:29 |
Kui kaua peab seisma (kas auto jahtub selle ajaga oluliselt) ja kui pikalt pärast sõita saab ilma uue hoiatuseta?
Kas see vedeliku tase üle min normi on külmalt või siis, kui hoiatus on süttinud?
Kas paisupaagi kork on ikka korralikult kinni? Kas lõdvikud tunduvad ok ses mõttes, et alumised jahedad ja ülemised kuumad ning sooja, töötava
mootoriga mitte ülerõhu tõttu punnis või kivikõvad? (ettevaatust katsumisel, et end ära ei põleta).
Äkki selle tulega kaasneb mingi veakood, mis täpsustab tule süttimise põhjust (vedeliku tase madal või temperatuur kõrge). Temperatuuri andureid peaks
olema mitu, mõni neist võib ka vigane olla.
Edasi pakkumiseks olekski esmalt mõistlik selgeks teha, kas viga on andurites või jahutussüsteemis endas.
|
mratsep
|
postitati 23.07.16 05:48 |
Tere!
Autoks on Skoda Octavia 2008 2.0 147kw. Kahel päeval on hakanud järsku sõidu ajal jahutusvedeliku punane hoiatustuli armatuuris põlema. Kui auto mõnda
aega tee ääres seisab, siis kaob tuli ära ja pärast enam ei hakka märku andma. Jahutusvedelikku on autos üle min normi ja mootor ei ole ka
ülekuumenenud (temperatuur normaalne). Milles võib probleem seisneda?
|
|