Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Combi Elegance Plus 2.0 TDI 110kw DSG 2017
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: viiking[/i] Enne Superbe oli mul Avensis ja peale Avensist on Superbi kliirens kui "maasturil" ehk teab mis kõrge ta ei ole aga täitsa OK. Aitab ka karteri kaitse, mille mõlemale lasin paigaldada ja S3-le kohe ostu järgselt. Vedrustus jah on S3 pigem pehmemapoolne tavaliste amortidega aga Euroopa tripil, kui sinna peaks jõudma, vägagi ok tegelikult. Konarlikul teel ja kurvides pole enam see muidugi, õõtsutab ja kaldub küll. S3 on maanteelaev ja ülejäänud kohtades sõitmise võimalikkus on boonuseks. Kui amordid läbi lähevad ja sel ajal veel sõidan sama masinaga, siis panen midagi jäigemat, nt Bilstein B6-d. S3 Elegance elektriline iste on väga palju parem kui S2 Comfort mehaaniline. Istmed on laiemad kui Avensisel ja S2-l ja see on pluss. Olen ca 1,95 ja kõrgel istumise üle küll ei kurdaks aga see olen mina ja igaühele oma. S3 on suur ja ainuke auto, kus ma juhiistet ei pea reguleerima, kui minu taha istub ka pikem kolge, sest tagaistmel on ruumi uskumatult palju ja see on väga suur boonus. Kuna auto on suur, siis väljavaade ning gabariitide hindamine seetõttu on tõesti kehvem kui nt S2-l aga S2 on ka kitsam. Esiotsa asendi teadmine ja tema asukoha hindamine äärekivi suhtes on jah veidi peavalu. Ju aitaksid esimesed parkimisandurid kuid pole viitsinud tegeleda. Seni olen elanud üle. Ühesõnaga päris norm aga Kodiaq on Kodiaq ja kui on soov sellega sõita, siis Superb teda ei asenda. Ema ja tütar jne. Mõlemad on ok :D Kütusesegu andurite reset (throttle sensors) võibolla teeb masina reageerimise veidi "äkilisemaks" (kui toimib sinu auto puhul): Süüde välja. Süüde sisse. Aeglaselt vajuta gaasipedaal täiesti põhja ja lase tagasi algasendisse, 3x järjest. Süüde välja. Käivita auto nagu tavaliselt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Combi Elegance Plus 2.0 TDI 110kw DSG 2017
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.0%
- SQL:
69.0%
]