Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Kodiaq L&K Plus 2.0 TDI 147kw DSG 2020 (2)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martinifoto[/i] Üle pika aja jõudsin jälle Skodade juurde. Asendama hakkab 2019a Seat Leon ST Xcellence'i, millel 2.0TSI 140kW koos DSG'ga. Kuna pere kasvas ning igakuised Tallinn-Tartu-Tallinn tripid muutusid tetriseks pidevalt, siis jäid sõelale Superb, Passat ning Kodiaq. Tänu sellele, et naisterahvas on hoopis teise istumisasendiga kui mina, sai mäluga istmete tõttu valik pigem Kodiaq'i ning Superbi peale suunatud. Samuti oli soov saada eelsoojendiga auto. Nii kuivaski järelturul valik kokku ning proovisõitu sai tehtud ühe 2.0TSI 2017a Kodiaq'iga (värv oli imeilus Rose Red) ja seejärel valge L&K varustusega diiselmasinaga. Varustus lisaks L&K'le * Elektrilise lukustussüsteemiga haagisekonks * Külgturvapadjad taga * Mootori ja käigukasti kaitse (plastist) * Sõidureiimi valikuvõimalus (Driving Mode Selection) koos Off-Road reiimiga * Kaugjuhtimisega seisuküte * Soojendusega esiklaas + vihmasensor * 2-kodaraga, soojendusega nahkrool raadio/telefoni juhtimisega * Parkimisandurid ees ja taga koos parkimisabisüsteemiga (Parking Assistance System) * PT1 Bluetooth koos telefonilaekaga keskkonsoolis (ühendus välisantenniga), juhtmeta laadimise funktsioon * Liiklusmärkide tuvastamise abisüsteem * 230V pistik ja USB-C liides keskkonsooli tagaosas * Naviseade Columbus: 9,2" ekraan, internetiühendus (Hotspot), 2 USB-C, internetiraadio * Adapt. kiirushoidik, 3-tsooniline kliimaseade, Lane Assist, Virtual Cockpit * Meelelahutus- ja infopakett "Infotainment Online" üheks aastaks; ainult koos RND või RNF Esimesed muljed + Koeraboks mahub pikkupidi pagasiruumi ära ja jätab ruumi kõrvale muude kottide ja kohvrite jaoks - liigutatavad tagaistmed on väärt lahendus + Üllatavalt hea minek suure maasturi ja mitte väga suure mootori kohta + L&K istmed on kõvasti pehmemad kui Elegance alcanatara, mida esialgu otsisin + Kütusekulu on sellise suure auto kohta üllatavalt OK - linnas 7.4, maanteel 6.2 esimese paari nädala vaates (pigem pehme jalaga) + Tagakaamera kvaliteet on hoopis teisest klassist võrreldes 2a vana Seat'iga + Canton teeb väga head häält +/- Veidi liiga edev näeb välja +/- Virtual Cockpit näeb fancy välja aga samas on liialt infoga üle küllatud vahel. Android Autoga navigeerides surub alati kellade vahele mistahes olukorras enda kaarti, kuigi minule meeldib seal sõidukiirust kuvada. - Columbusel on vähe nuppe ning erinevate vaadete vahel liikumiseks tuleb rohkem näppida ekraani. - Android Auto/Apple CarPlay ühenduvad suht-koht automaatselt ning imevad akud suht kiiresti tühjaks mobiilidel. Juhtmevaba laadimisalus ei suuda aga piisavalt kiiresti laadida ning kokkuvõttes on mobiil nii tuline, et ei saa isegi kätte võtta pärast Tln-Trt 2h trippi. - Kiirusepiiranguid ja kurve jälgiv ennustav Adaptiivne püsikas töötab 30% juhtudest. Esimesel päeval lülitasin mõlemad funktsioonid välja. Mis siis, kui uut autot läheksin ostma? Ilmselt sama mootori, sest 140kW bensiini kulunumbrid on tublisti kõrgemad ning kuu kulu tuleb tunduvalt suurem kui diisli puhul. Vaikus on muidugi ilus asi... Varustuse poolelt on eriti raske - pole väga suur nahkistmete fänn, aga L&K ja SportLine'i kerevärvi küljekarbid annavad metsikult üldmuljele juurde võrreldes Elegance'iga. Ilmselt siiski L&K või SportLine. Must-have lisavarustus, kui ise ostaks * Väiksem meediasüsteem, nt Bolero või Amundsen, mitte Columbus * Roolisoojendus * Kaugtulede automaatika * KESSY * Elektriline tagaluuk (eriti Virtual pedal) * Mäludega istmed * Canton * Vähemalt 19" veljed Lisaks paneks juurde katuseluugi ja adaptiivse vedrustuse, aga ilmselgelt pole tegu must have'iga. Varustus, mis erilist kasutust ei leia * Kärukonks * Parkimisautomaatika - enda lõbustamiseks peamiselt leiab kasutust * Area View - nice to have, aga tagumine parkimiskaamera ja esi- ning tagumised parkimisandurid teeksid 90% töö ära * Wireless charging - pikemaks ajaks laadima jättes läheb vist varsti telefon põlema... * Lane Assist - vastavalt kuu faasile töötab või ei tööta. Pigem ei usalda. * Tark pool adaptiivsest püsikast - kaart on veel puudulik ning auto võib vabalt 30 alas arvata, et nüüd peaks kiirelt 90 peale kiirendama. * Sõidureiimi valikuvõimalus (Driving Mode Selection) koos Off-Road reiimiga - tore oleks, kui auto end kogu aeg Eco reiimis hoiaks, aga kuna seda ei juhtu, siis väga ei viitsi näppida. Edasised plaanid * Lasta keegi tarkvara kallale, et keelata ning lubada mõned funktsioonid (soovitage, kes suudab juba selle aasta mudelile ligi saada) * Kanda peale vaha ning hooldada istmete nahk [img]https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_1.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_2.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_3.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_4.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Kodiaq L&K Plus 2.0 TDI 147kw DSG 2020 (2)
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.0%
- SQL:
55.0%
]