Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
alfonso

 postitati 03.10.22 15:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
22.09.2022 - Õlivahetus, õlifilter, salongifilter, õhufilter, kütusefilter läbisõidul 178 945km.
Enne talve sai auto korralikult seest puhtaks ja istmed hooldatud. Auto ennast senini väga eeskujulikult üleval pidanud ja pigem naudin sõidetud kilomeetreid. 180tkm peal teeb DSG kastiõli vahetuse, koht veel lahtine kuna ei suuda otsustada forss/hõbenool/esindus. Kaldun ikkagi esinduse poole kuid külapeal räägitakse, mis need praktikandid kallima raha eest paremat teevad kui forss/hõbenool?
Talv tulekul, küsiks veel, kas siin on inimesi kes sõidavad aastaläbi lamellidega?



Kasutan lamelle, kuan elamn Viimsis ja töökoht Tallinnas. Piisavalt normaalne teehoole, et selleks mitte naeulu osta. Sõidan ka ca kord kuus korralikus lumes, ei kurda läbivuse üle.
talveks Michelin Alpin 6 17 tollised


Saan aru, et kasutad talvel lamelle aga suvel ikka suvekaid? Mind pigem huvitab, kuidas lamellid meil suvel vastu peavad, vedelaks ei lähe? :D


Mina tegin see suvi selle katse puhtjuhuslikult ära. Sügisel ostsin Hankooki Winter i*cept EVO3 lamellid ja kuna suverehvideks olin lolli peaga eelmine aasta ostnud Pirellid, siis venitasin rehvivahetusega natuke ... kuni august käes oli ja enam ei olnud nagu väga pointi vahetada .... Hankooki lamell on lihtsalt nii palju vaiksem ja mugavam, kui Pirelli (Cinturato P7, kui minu mälu mind ei peta).

Kogemused:
- kiirendades võtab natuke kergemini sussi ringi (nii kuival-, kui niiskel asfaldil)
- pidurdades on tsipa-tsipa vist pidurdusmaa vist pikem, kuid pead ei anna
- kulusid suvega vähem, kui Pirelli suverehvid
- juhitavuse osas "ujub" hästi veidi rohkem, aga täitsa adekvaatne ka äkilisema juhtimisstiili puhul. Pikirööbastes "otsib teed" vähem, kui Pirelli suvekas.

Samas on lamellil ja lamellil vahe vahel. i*cept EVO3 on nõksa kõvema seguga, kui näiteks i'cept IZ2 ja sealt kindlasti ka parem juhitavus ning väiksem kulumine suvel.

Üldjoontes on ikka vist mõistlikum suveks suverehv võtta. Tasakaalustama pead vähemalt korra aastas neid niikuinii ja selle eest võetakse sisuliselt sama raha, mis täisvahetuse eest. Majanduslikult ma arvan, et võitu ei tule, kui aastaläbi lamelliga sõita.

Ahjaa, rehvi mõõduks 235/45 R18 ja autoks Superb III.
JaanusS69

 postitati 03.10.22 08:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
22.09.2022 - Õlivahetus, õlifilter, salongifilter, õhufilter, kütusefilter läbisõidul 178 945km.
Enne talve sai auto korralikult seest puhtaks ja istmed hooldatud. Auto ennast senini väga eeskujulikult üleval pidanud ja pigem naudin sõidetud kilomeetreid. 180tkm peal teeb DSG kastiõli vahetuse, koht veel lahtine kuna ei suuda otsustada forss/hõbenool/esindus. Kaldun ikkagi esinduse poole kuid külapeal räägitakse, mis need praktikandid kallima raha eest paremat teevad kui forss/hõbenool?
Talv tulekul, küsiks veel, kas siin on inimesi kes sõidavad aastaläbi lamellidega?



Kasutan lamelle, kuan elamn Viimsis ja töökoht Tallinnas. Piisavalt normaalne teehoole, et selleks mitte naeulu osta. Sõidan ka ca kord kuus korralikus lumes, ei kurda läbivuse üle.
talveks Michelin Alpin 6 17 tollised
Soyer

 postitati 02.10.22 10:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
22.09.2022 - Õlivahetus, õlifilter, salongifilter, õhufilter, kütusefilter läbisõidul 178 945km.
Enne talve sai auto korralikult seest puhtaks ja istmed hooldatud. Auto ennast senini väga eeskujulikult üleval pidanud ja pigem naudin sõidetud kilomeetreid. 180tkm peal teeb DSG kastiõli vahetuse, koht veel lahtine kuna ei suuda otsustada forss/hõbenool/esindus. Kaldun ikkagi esinduse poole kuid külapeal räägitakse, mis need praktikandid kallima raha eest paremat teevad kui forss/hõbenool?
Talv tulekul, küsiks veel, kas siin on inimesi kes sõidavad aastaläbi lamellidega?

Kas tõesti on esinduses ainult praktikandid ja ütegi "päris" mehhaanikut pole?:o
Soyer

 postitati 07.02.22 21:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Forssis käidud, nemad mingit kõrvalist heli ei täheldanud. Las jääb siis hetkel nii.

Kas on ka teada mis firma hammasrihma komplekt paigaldati?
markus

 postitati 06.02.22 12:38
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Aga miks Forss, mitte esindus? Keegi just mingis teemas mainis, et üle 5 aastastele on pakkumine -25%.
Enda VW-l suutis näiteks Møller küll teha täiesti konkurentsivõimelise pakkumise.


Ei ole välistanud ka esinduse pakkumist tõesti. Lihtsalt kui rihmavahetuse pakkumise võtsin oli Forssi ja esinduse vahe 2x. Kui saladus pole palju Mölleris asi maksma läks?


Saatsin PS.
Soyer

 postitati 05.02.22 18:20
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios


On tekkinud ka üks mure. Nimelt peale ööd seismist külmkäivitusel kuulda hästi õrna rihma/rulliku vilinat, kuna rihmaliinid aasta tagasi Forssis vahetatud siis esmaspäevaks ongi sinna aeg broneeritud ja ehk saab asi garantiikorras lahenduse.

Hetke läbisõit ca 169 000km.

Sa pead siis oma auto eelneval päeval nende juurde viima et nad seda vilinat kuuleks.
markus

 postitati 05.02.22 17:03
Aga miks Forss, mitte esindus? Keegi just mingis teemas mainis, et üle 5 aastastele on pakkumine -25%.
Enda VW-l suutis näiteks Møller küll teha täiesti konkurentsivõimelise pakkumise.
lauriojasoo

 postitati 25.04.21 16:56
Päris pikalt lubab sõita selliste sussidega:D
nibiru

 postitati 24.02.21 10:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Täna 15.02.2021 sai autol vahetatud hammasrihm,veepump ja abirihm koos muu juurdekuuluvaga. Töö teostati Tartu Forssis.
Läbisõit 149 642km.


Palju 2,0 TSI 140KW Superbil on hammasrihma vahetusvälp?
Mul vana auto oli 1,4TSI 103 KW Octavia-sellel öeldi 210 000 vahetuseks, ilselt tehas pakub ka sama pikka välpi.


Sa mõtled ikka 2.0 TDI? Tehas samamoodi lubab 210 000 kuid esindusest kuuldu põhjal on olnud probleeme enne tehase vahetusvälpa. Soovitatakse 150 000 ära vahetada. Parem karta kui kahetseda :D


Ei, ikka 2,0 TSI 140 kW 2020 a vl ehk bensuturbo


Sellisel juhul pean vastuse võlgu jääma :D
2.0 TSI on ketiga mootor
JaanusS69

 postitati 19.02.21 18:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Täna 15.02.2021 sai autol vahetatud hammasrihm,veepump ja abirihm koos muu juurdekuuluvaga. Töö teostati Tartu Forssis.
Läbisõit 149 642km.


Palju 2,0 TSI 140KW Superbil on hammasrihma vahetusvälp?
Mul vana auto oli 1,4TSI 103 KW Octavia-sellel öeldi 210 000 vahetuseks, ilselt tehas pakub ka sama pikka välpi.


Sa mõtled ikka 2.0 TDI? Tehas samamoodi lubab 210 000 kuid esindusest kuuldu põhjal on olnud probleeme enne tehase vahetusvälpa. Soovitatakse 150 000 ära vahetada. Parem karta kui kahetseda :D


Ei, ikka 2,0 TSI 140 kW 2020 a vl ehk bensuturbo
JaanusS69

 postitati 15.02.21 21:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Täna 15.02.2021 sai autol vahetatud hammasrihm,veepump ja abirihm koos muu juurdekuuluvaga. Töö teostati Tartu Forssis.
Läbisõit 149 642km.


Palju 2,0 TSI 140KW Superbil on hammasrihma vahetusvälp?
Mul vana auto oli 1,4TSI 103 KW Octavia-sellel öeldi 210 000 vahetuseks, ilselt tehas pakub ka sama pikka välpi.
cgr

 postitati 23.12.20 08:11
Kuigi Lava Blue pole mu lemmikvärv, siis ülejäänud osas on väga kena sisu, varustuse ja tehnika kooslus. Edu!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.8% - SQL: 41.2%]