Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb L&K 2019 2,0 Tsi - POZ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: POZ[/i] Uue auto rõõmudena ei ole kuhugi midagi kirjutada kuna tegemist puhtalt talla, kalla ja proovi kodeerida pilliga :D Kolmapäeval käis masin 15k esimeses hoolduses, mille käigus vahetati ära nii mootoriõli, kui ka salongiõhu filter ja tehti ettenähtud hooldustööd. Ma ei ole tänaseni veel väga täpselt aru saanud aga sellest, miks ei taha tehas õhufiltrit iga hooldus vahetada. Tegemist ei ole just väga kalli detailiga. Ajuvabana on mootori õhufiltri vahetuse välp 90000 km`i, mida minu käes ilmselt ei tehtaks, kui seda ise ei teeks. Täna vahetasin ka õhufiltri välja, mis ootuspäraselt oli MAnn toodang ning asemele läks sama filter. Igaks juhuks panen ka pildi, milline on 14700km`i peamiselt vaid maanteed sõitnud õhufilter vs uus. Ehk, siis juba 30k pealt oleks ta suhteliselt must ning ma ei taha isegi teada, milline ta õigel ajal vahetatuna välja võiks näha. Siit ka väike ääremärkus ja mõttekoht nendele, kes esinduse ajalooga masinat soetavad, siis õhufiltri vahetamata jätmisest tingitud probleemide lahendamine on suhteliselt kulukas. [img]https://www.upload.ee/image/11962257/FILTER.jpeg[/img] Aga ega ükski asi ei möödu ka ebameeldivate üllatusteta. Nimelt autole järgi minnes küsis hooldusnõunik, et kas ma oma küljekarbi mõlgiga olen kursis. Tegin parajalt suured silmad, kui ta mulle pilte näitas. Parempoolse esimese tõstekoha juurest on küljekarp kenasti mõlkis. Niisama see väga välja ei paista. Ketrasin kiirelt läbi, kes mu autot lähiajal üles on tõstnud ning leidsin ka süüdlase, kes muidugi oma süüd mingil juhul ei tunnista. Avastasin mõned nädalad tagasi autot pestes, et rehvis on kruvi. Lasin tüübil esmaspäeva hommikul kohe auto üles tõsta, et rehvi parandus ära teha aga õnneks oli tegemist naastuga, mis oli lihtsalt mustri vahele jäänud. Ilmselt siis pani ta käpa nii kehvasti alla, et toetas vaid käpapadja servaga tõstekohale ning tõstmisel vajutas karbi mõlki. See on ka ainuke loogiline selgitus asjale. Iroonia on aga selles, et ma lasin ta eelmisel nädalal lahti peale paari nädalat töötamist. Keretöö pakkumine juba olemas ning mingi aeg lasen selle karbi ka korda teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb L&K 2019 2,0 Tsi - POZ
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.3%
- SQL:
59.7%
]