Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb L&K 2019 2,0 Tsi - POZ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: POZ[/i] [quote][i]Algselt postitas: RagnaroK[/i] [quote][i]Algselt postitas: POZ[/i] ...Ambient valgustus on saanud kokku 30 värvitooni, mis on ka konkreetsemad, kui tehase poolt olevad... [/quote] Kas värvitoone saab ka juurde vaid kodeerimisega? [/quote] Ainult kodeerimisega neid juurde saabki. [quote][i]Algselt postitas: vamps[/i] Huvitav, kui tihti GPF ennast puhastab? Diislil tundub nagu märksa rohkem neid osakesi tekkima, mis sinna kinni jäävad, seega võiks vist kõvasti harvem seda protsessi GPF puhul? Ja ega vist muud moodi aru ei saa puhastamise protsessist kui see, et kütuse kulu suureneb? DPFil eraldub korralik sinine suits selle tulemusel. Mis funktsionaalsus sellel klaasil oleval kaameral muidu enne modifikatsioone oli? Ja kas need kõik ühesugused või on tehasest line assisti tellides mingi "parem" kaamera? [/quote] Hetkel olen täheldanud ca 4`ja korda, kui ta on sellist puhastust teinud. Viskan mingi hetk juhtme külge ja vaatan, kui palju tal viimasest tsüklist möödas on. Kui diisli puhul saab puhastustsüklist aru vaid kergelt kõrgmate pööretega tühikäigu, õrna suitsu ja veidi suurema kütusekulu järgi, siis bensukal ma kõrgemaid tühikäigu pöördeid täheldanud ei ole. Küll aga muutub mootor hääl, kütusekulu tõuseb 2-3x ning tekkib ka räme heitgaaside hais. Lisaks tundub bensukal see protsess kauem aega võtvat. Klaasi tagune kaamera on esmalt automaatsete kaugtulede juhtimiseks. Lisaks siis veel lane assisti ja liiklusmärkide tuvastamiseks. Neil masinatel, millel on automaatsed kaugtuled (led või xenon) on see kaamera juba olemas. Muud ülesanded sõltuvad seal juba auto ostja tellimustest. Kuna riistvara on olemas, siis ülejäänud on juba kodeerimise/aktiveerimise vaev. Kuni MY19 masinatel on vanema tüübi kaamera ja seal oli oluliselt lihtsam asjade kodeerimine, siis MY20 masinal on uus kaamera ja hetkel on aktiveerimine veel vaid know how taga. Läheb vaid aega, kui asjad lahti häkitakse. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb L&K 2019 2,0 Tsi - POZ
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.1%
- SQL:
65.9%
]