Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI ACT DSG 2018 - MarkkoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MarkkoN[/i] [quote][i]Algselt postitas: vamps[/i] Autohold on jah võtmesõna. Samas võid ju talvel siis ilma autoholdita sõita, ei ole väga raske jalga piduri peal hoida :) (kuigi suhteliselt mõnus funktsioon kui ära harjuda). Ma ise muidugi tuimalt lasknud käsipiduril talvel peale minna, kui pidevalt kasutada, ei tohiks olla ohtu, et nüüd räigelt kinni jäätub (eriti nii värskel masinal). Ega seda vett ju räigelt sinna peale ei pritsita ja piisava jõuga pidurdades lähevad asjad piisavalt soojaks, et enamvähem asjad ära "kuivaks". KUI just kuskil parklas käsipiduriga lume sees ei hulla ja korralik lumekiht peale jääb. Keegi targem, kes toda ehitust teab, võiks muidugi öelda, kui tugev see mootor seal on, mis klotsid lahti tõmbab. Tavalisel (trossi süsteemiga) on ilmselt mingi vedru süsteem, mis võib-olla ühel hetkel ei oma nii suurt tõmbejõudu ja ei suuda pidurit vabastada, samas elektrooniline võiks olla pisut võimekam:) [/quote] Eks see ole see asi, et mugava asjaga oled ära harjunud, siis väga nagu ei taha seda välja lülitada. Tegelikult on see müstiline, kui vähe on vaja, et nad kinni jäätuks. Oli kunagi juhus ühe Audiga, millega sai sõidetud lörtsisel teel ja jäetud ööseks maja ette, käsipidur peal. Öösel tuli -15 kanti külma ja hommikul sõitma hakates kohe ei saanudki nagu aru, et miski valesti on (tee oli jääs, auto pmst lasi liugu). Asfaldile jõudes tundus nagu, et kuidagi jõuetu. Kilomeeter hiljem seisma jäädes tuli tagant piduriketaste juurest suitsu ja kärsahaisu, pidurid muidugi tulid lahti. Aga kettad olid tulipunased ja kahjuks ka kõverad peale seda. Lumes ei hulla niiehknaa esiveolisega (seda enam, et el.kässariga oleks seda ülitüütu teha), see pole teemaks. Egas polegi midagi, ikka on asju, kus üks asi eeldab teist, seega tuleb ära harjuda lihtsalt selle süsteemiga. Autoholdist loobuda ka ei taha, kuna sõidan linnas üsna tihti, siis on see väga mugav funktsioon. Saame hakkama. :) Boggy, saab ikka Autoholdi välja lülitada enne seismajäämist, samas eeldab jälle seda, et sõitma hakates tuleb see sisse lülitada. Iseenesest on Skodal vähemalt hea, et kui Autohold on aktiivne, siis on ta aktiivne koguaeg, st ei pea teda iga kord sisse lülitama, kui auto käivitad. Hondal oli see asi nii tehtud, et panid auto käima, lülitasid Autoholdi sisse. Siis see töötas seni, kuni süüte välja keerasid. Uuesti autot käivitades tuli jälle Autohold aktiveerida. Ja vot see oli tüütu küll. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI ACT DSG 2018 - MarkkoN
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.9%
- SQL:
63.1%
]