Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia Combi Elegance 1,4 TSI 103kw DSG 2015
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martinifoto[/i] Tere Viimase aasta liikusin ringi Seat Leon ST Fr'iga ning soovisin midagi pehmemat vahelduseks. Sõelale jäid Octavia ja Golf, sest Seati Tallinna esindus tekitas peavalu pea iga kuu. Must-have oli universaal, DSG, >100kw ning ottomootor. Varustuse pealt Xenon, MF rool, Kessy, kliima, korralikud suve- ja talverehvid. Kuna järelturult ostes auto värvi eriti valida ei saa, siis tuli ka seekord õuele laisa mehe Cappucino Beige. Täpsemalt 2015a Skoda Octavia Combi 1.4 TSI DSG 103kW Elegance + veidi varustust peale: + Metallikvärv + Front Assistant + Hõbedased katusereelingud + Soojendusega esiklaas + Bi-Xenon esilaternad, LED päevatuled, tumedaks toonitud kurvifunktsiooniga udutuled ja pesurid + Kessy + LED-tagatuled + Parkimisandurid taga + Bolero + Koeravõrk + Metallist lävepakuliistud + Kummist RS pakiruumi matt + Pakiruumi kinnitusvõrgud + Pakiruumi kastide fikseerimiskinnitid (takjatega) + Hiljem tehtud mürasummutus TO DO: * Rooli, käimakasti kangil ja käsipiduri hoova nahalt rasv eemaldada * Facelift'i topsihoidikusse käiv mobiilihoidik * Puldile metallliist * Värviparandused * Pigieemaldus * Vahatamine * Klaasivaha * Plastpinnad töödelda * Peeglite kokku-lahku klappimismootorid lasta välja vahetada esinduses * Parempoolne peegel normaalselt alla sõitma panna tagurdamisel [i]* LED numbrituled - tehtud * Salongivalgustid LED > W5W halogeen - tehtud * Varupuldile uus patarei - tehtud * Eesmiste päevatuledega koos põlevad ka tagumised nö LED parktuled - aktiveeritud * LED numbritulede lubamine - aktiveeritud * Heli ukse avamisel, kui süüde sees - deaktiveeritud * Kliima näitab ka AUTO reiimis puhuri kiirust - aktiveeritud * Mõlemad tagumised udutuled - aktiveeritud * Needle staging (Sweep) - aktiveeritud * Raadiojaamadele Bolerosse logod - laetud [/i] 4 päeva sõitnuna on emotsioonid peamiselt väga positiivsed. Mootor on pea sama krapsakas kui 110kW ACT 1.4TSI ning kütusekulus praktiliselt vahet pole (Tln-Trt 4.5 vs 4.8). Automaatkast on mugav, kuid vahel tulevad kohapealt minekud rapsides, mis on teada probleem. Sõidumüra on tõesti vähem kui sama aasta Leoni universaalis, kuid oma osa mängivad siiski ka Octavia kohta suured 17 tollised rattad, mis küll näevad efektsed välja, kuid siiski ei lase 100% mürata sõitu nautida. Tänu müraisolatsiooni tegemisele on ka uksed raskemad ning kannatavad täitsa võrdlust kallite saksa luksusmarkidega - uksed käivad mõnusa mütsuga ning tunduvad kvaliteetsemad. Väga mõnus on Octavia vedrustus, millega kannatab täitsa Tallinnas sõita. Fr'il käisid ikkagi vahel sellised paugud läbi kere, et valus hakkas. Loomulikult on ruumi nii laiuses kui pikkuses palju ning Kessy on väga mugav. Paar korda on ka juba ette tulnud Front Assistant'i hoiatust, nii et see töötab ka kenasti. Ainuke tõesti häiriv asi on Bolero eriti karvased kirjad - Seatil oli ekraan küll väiksem, kuid fondid kvaliteetsemad. Õnneks töötab Bolero minu Samsung Galaxy S7 Edge'ga veatult - kui Spotify taustal jookseb, siis hakkab ka auto kenasti seda mängima. Seat'il vahetati isegi makk välja garantii korras, kuid ilma sinihambale taaskäivitust tegemata iga sõidu algus polnud võimalik probleemivabalt muusikat kuulata. Ahjaa, numbrituled soovitan kõigil Octavia omanikel välja vahetada LED'ide vastu - väga apetiitne näeb välja ning kulu ca 16 + mõni minut VCDS'is. [img]https://martinkraus.ee/octavia/Octavia-1.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/octavia/Octavia-3.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/octavia/Octavia-5.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/octavia/Octavia-8.jpg[/img] [img]https://martinkraus.ee/octavia/Octavia-9.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia Combi Elegance 1,4 TSI 103kw DSG 2015
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.4%
- SQL:
61.6%
]