Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia 2.0 FSI - 2007 - mkraus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martinifoto[/i] [quote][i]Algselt postitas: kkaurkk[/i] Kas te oskate mulle seletada, miks on vajalik, et suunatuli ainult ühe korra vilguks? Mis olukorras seda kasutada, sest isegi 3 korda vilkumist on minu mõistes manöövrit sooritades liiga hilja sisse pandud suunatuli. Nii see 1 kord kui 3 korda vilkumist, juhul kui see on manöövri puhul, meenutab mulle tüüpilist eesti liikluse olukorda, kus suunatuli on märguanne õnnestunud manöövrist. [/quote] Nõustun selle osaga, et tihti jääb isegi kolmest vilkumisest väheseks. Ühte vilksatust tarvitasin BMW-ga varasemalt palju Tln-Trt maanteel, sest sõidan ise GPSi järgi täpselt kiirusepiirangutest kinni pidades ning seetõttu jään paljudele jalgu ja ühe villksatusega on kuidagi kenam mu meelest märku anda, et rida vaba ning võib mööda sõita. Kolm läheb nigu priiskamiseks... :) Auto100-s soovitati parempoolse aknapesuvedeliku pihustiga proovida suruõhuga läbi laskmist, äkki hakkab paremini tööle. Tundub üsna paljudel Ocudel esinev viga. Samuti sai muretsetud uued originaalkojamehed, 35. Autokliimast öeldi kliimast külma kadumise kohta, et solenoid on läbi ning kogu kupatus läheb ca 250 koos külmaine uuesti täitmise ja muu tööga (solenoid ise üsna kallis 180). Autokliima kohta lisan veel nii palju, et mehed diagnoosimise eest raha ei võtnud, aga veider on küll, kui kumbki kahest töömehest eesti keelt ei räägi ja tuleb kogu värk inglise keeles ära seletada - aru saada. Ilmselt lasen Tartus korda teha. Homme lähevad rihmad ja rullikud koos kõige muu sinna kuuluvaga vahetusse ja loodetavasti saab plärisevast sumpsist ka lahti ning uus mootori põhjakaitse alla. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Octavia 2.0 FSI - 2007 - mkraus
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.9%
- SQL:
55.1%
]