Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: alarallin[/i] Hakkan pihta sealt, kus eelmine post lõppes. Auto remont võttis, tänu pühadele, aega umbes poolteist kuud. Maksin juurde ja lasin värvida terve nina koos a-piilaritega. Tehti Värvaltransis ja tulemusega jäin, nagu alati, väga rahule. Peale auto kätte saamist oli nägu naeru täis terve päev, kuna olin vahepeal sõitnud 100 hj lahjema masinaga ja heast minekust puudust tundnud. Edasi sai päevakorda võetud vedrustus, mis juba pikemat aega on väsimisest märku andnud. Eelmisel aastal sai otsus tehtud, et auto saab alla Bilsteini B12 vedrustuse (B8 amort koos Eibachi vedruga). Kuna see komplekt peaks väidetavalt madaldama Ocut 30 mm (RSi 20 mm, kuna see on juba tehasest 10 mm madalam) ei tahtnud ma neid talvel alla keetata. Vedrustus sai veebruari lõpus Saksa eBayst ära tellitud ja täna sai alla kruvitud. Hetkel on vedrud veel värsked ja ei ole jõudnud oma õigesse asendisse vajuda. Seetõttu läks auto eest 10 mm ja tagant 5 mm madalamaks. Eks aeg näitab, kuhu näidud pidama jäävad. Sõitma asudes olin positiivselt üllatunud, kuna auto tundus raputavat konarliku tee peal sama palju kui varem. Võibolla veidi konkreetsemalt, kuid sõidumugavus säilis. Samas vähenes kõvasti pidurdades/kiirendades "noogutamine" ja kurvis läbi vajumine. Aga eks lõpliku pildi saab selgeks siis, kui suvekad all ja opentrackil sõidetud.:cool: Samuti on autol otsa saamas pidurid. Ketastetks sai valitud EBC Turbo Grooved kettad ja Ferodo klotsid. Klotsid on juba käes, kuid kettad veel liiguvad siia poole Inglismaalt. Neid ei tahaks enne alla panna, kui lume oht (loe: teede soolatamine) on möödas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Huviliste autod
»
Skoda Octavia RS TFSI - 2007 - alarlallin
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.8%
- SQL:
65.2%
]