Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Uudemets

 postitati 16.11.08 21:13
Käimar on tal 5 käiku. Ees on tal uued klotsid olemas, aga kettad on kehva poolsed. Treimist enam ilmselt ei kannata.
Kui sul ukselukke üle vedeleb siis ma usun, et ma hea meelega hõivaks sult kaks või nii :P
v6sa

 postitati 15.11.08 07:52
Hmm, minu 130 küll polnud ehituslikke erinevusi esisillas võrreldes 110 ja 120ga... Omatud neid kõiki, võiduka lõpuni:(

Tagasild oli mu 130-l küll lääbadel, mitte pendel.

Ega sellest suuremast mootorist moodi sotti saa, kui mootorinumbri järgi. Eks nett teab, mis neil erinevust.

Esipiduriklotse saab väga eduliselt teha suvalise masina klotsidest, mina omal ajal kasutasin Niva klotse, ühest paarist sai tervele sillale;) Niikuinii ei lase kerge esiosa piduritel kuigi efektiivselt toimetada ja suurema töö teevad peatumisel ära tagapidurid, eriti libedal.

Ukselukke peaks mul veel järgi olema, lukusüdamikud sobivad ka uuemate omad (mõtlen siin Favoriti-Formanit, Feliciast ei tea).

Muidu on sadakakskend lahe tank, eriti talvel. Sigasoe ja ei karda lumehangi, kuna mootor on taga ja radikas ilusti esitala kohal peidus. Kui veepump on korras, siis jahutab-soojendab ikka väga hästi.

Kas käigukastis on 4 või 5 käiku?
Timur

 postitati 10.11.08 22:21
Tsitaat:
Algselt postitas: zuzlikesimene
Päris vinge aparaat! Tamperest veits ülespoole üks meesterahvas lausa kogub selliseid. No oma 20 ühesugust pilli oli küll õue peal. Peaks uurima minema!

Soomlased ehitavad päris palju vanasid Skoda-si. http://www.skodapower.tk/
Uudemets

 postitati 10.11.08 19:02
Kahtlane auro on see. Esi pidurid on tal küll pigan 120 omad.
Huvitav kas 130 oma sinna sobiks?
Ketas ja sadul.
kasemeelis

 postitati 10.11.08 12:58
Rõõm näha,et keegi veel vanemate Skodadega tegeleb. vöib arvata et esipiduritele sobivad s-120 klotsid ja kettad.Ladu-24 on saadaval nii esi kui ka tagumised. Paremate soovidega Meelis.
sckorpio

 postitati 09.11.08 19:57
äkki leiad siid midagi
Suslik

 postitati 09.11.08 18:06
Päris vinge aparaat! Tamperest veits ülespoole üks meesterahvas lausa kogub selliseid. No oma 20 ühesugust pilli oli küll õue peal. Peaks uurima minema!
lare

 postitati 09.11.08 17:39
Taas üks kollane Škoda meil juures.:D
Soovin sulle palju tahtejõudu selle projekti ellu äratamisel.
Võid igaks juhuks küsida ka varuosade hinda esindusest, sest nende maksumus ei pruugi olla üldsegi nii kallis.;)
Uudemets

 postitati 09.11.08 16:24
Nüüdsest olen õnnelik Škoda omanik. Lõpuks õnnestus saada siis selline isend nagu 130. Peaks vähemalt olema 130, kuigi passis on kirjas 120, niiet ma täpselt ei teagi, aga lahe putukas on.
Siin on paar pilti. Pole kahjuks veel korralikke teha jõudnud.
http://public.fotki.com/Zissu/koda/
Originaal veljed on alla 13" Keegi hull teadvat, et neid velgi ei tohiks olla Eestis üle 5 jooksu, aga pagan seda teab kuna hull rääkis :)
Hetke plaanid on auto kiirelt sõitma saada.
Laupäev sai tehtud mootoriõli, käigukastiõli ja sillaõli vahetus ja ka jahutusvedelik.
Pidurid tuleb korda teha, kuna hetkel toimib ainult kässar. Tagasilindrid lekivad nagu mahlakask.
Edasine saab olema juba siis pidev nö arendamine, et oleks mugav veereda.
Nüüd oleks ka paar küsimust, äkki on keegi siit foorumist sellise isendiga varem kokku puutunud, ja teab millise auto jupid sobivad veel sellele põristajale, või äkki isegi kellelgi vedeleb mingist vanast ajast mingeid juppe. Ukselukud pidid siksi omad minema, ja õlifilter läks täpselt toyota oma :D
Esi pidurid on kindlasti koht mida tahaks paremaks, kuna hetkel piduriklots on nii umbes 3cmx2,5cm pindalalt. Nati nadi. Samuti tahaks vahetada kettad ära, et ehk keegi oskab soovitada miskit mis sinna saab ilma suure ümbertegemiseta vahele panna. Kettad on lihtsalt tuksis, mitte et tahaks mingeid tuuning kettaid!

Ilmar

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]