Teema ülevaade |
markus
|
postitati 23.03.16 10:24 |
See on püksirihm ümber velje, mitte rehv Ja ma veel mõtlen, et oma
suverehv 245/40 R19 pole vist mugav
|
rain
|
postitati 23.03.16 10:23 |
päris hea näeb välja küll! õnneks on tagumised kettad nii väiksed, et ei paista velje keskosatagant väljagi!
|
SkodaRS
|
postitati 22.03.16 22:05 |
Musta tiiba saab ainult katuseluugiga kahjuks või õnneks
Panen siia ühe halva suvevelje pildi ka siis kus sai rehve proovitud
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12661802_10204106620144836_3298309663513091705_n.jpg?oh=1f8642b7c9cc37841
3c5fc366a43b9f7&oe=5770DB9B
|
markus
|
postitati 21.03.16 19:35 |
Velg on ülbe! Sobiks rohkem Alfale, Skoda jääb natuke lahjaks disainilt
|
SkodaRS
|
postitati 21.03.16 13:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Pole paha, päris ülbe pill
ostsid uuena? Mingi aeg oli sellist värvi masin auto24 müüa. |
Uuena ikka ja neid vist ainult 2tk kuna on RS230
|
SkodaRS
|
postitati 20.03.16 21:26 |
Sorry ,et läbustan teemat aga see rehvi ja sõidu jutt on küll mõtetu jama aga pole kordagi kellegile jalgu jäänud ja ma ei tähelda küll ,et oleks
halvem sõita kui kitsa rehviga nii ,et jah igale oma. Ja muidugi eks loeb ikka rehv ka natuke!
Aga hetkel võin talveseades pildi panna siia siis näed milline hetkel auto on.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12650999_10204096567373523_5060045950460915658_n.jpg?oh=3fb05c090a56c7935
d804cc7303e1b64&oe=57814B2B
|
hulgus
|
postitati 20.03.16 20:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Üks asi veel,mis puudutab suuri velgesid ja tavalisi autosid.
Kui on velg suur ja piduriketas selline standard niidirullist natuke suurem,kuhu ka 15" velg otsa läheb,siis see on visuaalselt suurem porno,kui
kitsam rehv ja väiksem velg.
Kõige ilusam on siis kui on suur velg ja ilus värvitud support peaaegu vastu velge.See annab muidugi ka kõva lisa kiirele sõidule.
|
Vot see on küll üks paganama õige tähelepanek! Pahatihti ongi nii, et üks asi on silmale ilus vaadata ja teine asi sõidumugavus ning tavaliselt
kannatab see viimane tugevalt sellesamuse silmailu pärast. Suured ja laiad rehvid ehk siis kujutletava kummikihiga suured veljed on küll ilus-kena
vaadata aga mööda meie auklikke tänavaid nendega sõita on ... deeem, kui valus! Talvega on jh sedasi, et mõni tegelane ei saa tutikate Põhjamaa
naastudega sõidetud/juhitud, teine sõidab viiendat hooaega all olevate Taiwani käkkidega ilma igasugu probleemideta
|
mario20031
|
postitati 19.03.16 20:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Näiteks rallis on lumerehvid laiusega 100-120,ei näe just seksikad välja,aga saab jääl ja lumel kiiresti sõita.Need ei kõlba muidugi asfaldile
üldse.Kruusarehvid on kuskil 175-205 laiusega,olenevalt autost.Tänu kärnale ei kõlba ka need asfaldile.Ainult puhtalt asfaldi rehvid(slickid),on
laiemad ja madala profiili,ning suure veljega(18").
Kui nüüd ainult natuke raskemale autole, panna alla oluliselt laiemad tänava(talve) rehvid,siis muutub see lumes juhitamatuks.Vähemalt minu jaoks.205
on suurim laius,mis Octaviale lumes sõitmiseks sobib ja juhitavuse tagab.Nagu juba eespool mainisin,siis ka see on juba riski piiril ja korraliku
oskusega juhile.
Kuna me ei sõida ainult lumes ja jääl,siis tuleb teha mingi kompromiss ja leida hea kesmine laius,mis ongi sellele autole umbes 195-205.Saab lumes
turvaliselt, lubatud kiirustega sõita ja on ka talvisel asfaldil piisavalt hea.Velg muidugi vastavalt rehvile,mitte vastupidi.
Need rehvid-veljed,mis head välja näevad ,ei pruugi kõlvata põhjamaal sõitmiseks. | Ma ei tea, kui hästi sa oled kursis motospordis
kasutatavate rehvidega, aga piikide puhul kasutatakse enamasti 135 ja 145 laiuseid rehve, mis käivad 5.5" velgedele. Üks näiteid autospordi rehvidest
talveks on siin - http://www.dmacktyres.com/winter-tyres . Autospordis
kasutatavate rehvide ja tänaval kasutatavate rehvide põhiliseks sarnasuseks on see, et mõlemad on ümmargused. Tänaval ei pruugi olla laia rehvi ja
kerge autoga nii hea sõita, kui samal autol kitsama rehviga, kuna rehv ei suuda ennast talvel nii hästi pinnasesse süüa, kuid ei saa öelda, et ei ole
üldse võimalik sõita. X5/X6'l min rehvilaius mida üldse alla tohib panna on 255 ja lumes saab oluliselt kiiremini sõita kui 90km/h.
|
urmas66
|
postitati 19.03.16 19:20 |
Ära isiklikuks mine ja asja isiklikult võta.Keegi pole sinu valikuid halvustanud,vaid ma ütlesin oma arvamuse asjast.Ise panid oma veljed siia
vaatamiseks üles.
Üks asi veel,mis puudutab suuri velgesid ja tavalisi autosid.
Kui on velg suur ja piduriketas selline standard niidirullist natuke suurem,kuhu ka 15" velg otsa läheb,siis see on visuaalselt suurem porno,kui
kitsam rehv ja väiksem velg.
Kõige ilusam on siis kui on suur velg ja ilus värvitud support peaaegu vastu velge.See annab muidugi ka kõva lisa kiirele sõidule.
|
urmas66
|
postitati 19.03.16 08:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
kui ta saab hakkama 235 siis ju on oskused just paremad!
ja olgem ausad siis 17" veljele on 205 miinimum mida saab panna ning näeb välja mega porno! 7.5" laiale veljele on normaalne laius 215 ja 225.
|
"Saab hakkama" on tõesti hästi öeldud,oskustega pole siin mingit pistmist,kui auto on juhitamattu.Selliste "hakkama saajate" taga on ikka mega
piin, lumisel maanteel venida.Ja neid "oskajaid" on aastast aastasse aina rohkem teedele tekkinud.Ma saan ka, lumes suverehviga kuidagi hakkama,aga
see on nagu nahktallaga kingaga Antarktikasse minna.
Selle pärast ei kõlbagi talveks ei 7,5 laiusega velg, ega 235 lauisega rehv.
Mitte,et sellest peaks nagu eeskuju võtma, või seda otseselt järgima,aga mingit mõtteainet võiks mõtlev inimene järgnevast saada.See ei ole minu
teadmine vaid ikka palju targemate inseneride leiutatud.
Näiteks rallis on lumerehvid laiusega 100-120,ei näe just seksikad välja,aga saab jääl ja lumel kiiresti sõita.Need ei kõlba muidugi asfaldile
üldse.Kruusarehvid on kuskil 175-205 laiusega,olenevalt autost.Tänu kärnale ei kõlba ka need asfaldile.Ainult puhtalt asfaldi rehvid(slickid),on
laiemad ja madala profiili,ning suure veljega(18").
Kui nüüd ainult natuke raskemale autole, panna alla oluliselt laiemad tänava(talve) rehvid,siis muutub see lumes juhitamatuks.Vähemalt minu jaoks.205
on suurim laius,mis Octaviale lumes sõitmiseks sobib ja juhitavuse tagab.Nagu juba eespool mainisin,siis ka see on juba riski piiril ja korraliku
oskusega juhile.
Kuna me ei sõida ainult lumes ja jääl,siis tuleb teha mingi kompromiss ja leida hea kesmine laius,mis ongi sellele autole umbes 195-205.Saab lumes
turvaliselt, lubatud kiirustega sõita ja on ka talvisel asfaldil piisavalt hea.Velg muidugi vastavalt rehvile,mitte vastupidi.
Need rehvid-veljed,mis head välja näevad ,ei pruugi kõlvata põhjamaal sõitmiseks.
|
Ranx
|
postitati 18.03.16 22:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
kui ta saab hakkama 235 siis ju on oskused just paremad!
ja olgem ausad siis 17" veljele on 205 miinimum mida saab panna ning näeb välja mega porno! 7.5" laiale veljele on normaalne laius 215 ja 225.
|
Hästi ütlesid "saab hakkama"
|
urmas66
|
postitati 18.03.16 09:23 |
235 laiusega pole talvel juhitavust ollagi,või kui keegi väidab,et saab sõita,siis pole juhil omal sõiduoskust.
Kui Volvo XC90 oma 2,2t tühikaaluga on selle mõõduga lörtsis sisuliselt juhitamattu,siis Octavia on seda enam.
Minu arust on paksus lumes isegi 205 laius tsipa lai,aga saab hakkama.Õige talveka mõõt oleks ilmselt 195 .Ma pean silmas seda,et ma saan ka lumes
sõita 90-ga,kui vaja,mitte imeda 60-ga.
|
rain
|
postitati 17.03.16 13:52 |
sheeri pilti suvecombost ning kuidas linnavahel sõita on?ma ise 21" ja 30 profiiliga liigelnud omajagu ning comfortseades on pehmem kui ocu... sellel
aga pigem vedrustuses
|
Ranx
|
postitati 16.03.16 20:33 |
20 tolline ,nii madala profiiliga hakkab juba autot lammutama ,mugav nagu kartauto
|
SkodaRS
|
postitati 16.03.16 20:16 |
Talvel on 235/35R19 conti naast ja suvel 235/30r20
|
SkodaRS
|
postitati 16.03.16 16:10 |
Ilus auto ja Momo veljel pole jah häda midagi. Mul enda RSil on originaal 19" Xtremed talvel all ja suvel 20" bentley veljed
|
Ranx
|
postitati 12.03.16 22:08 |
Tean ,momo itaallastest üks tegijamaid
|
Ranx
|
postitati 12.03.16 19:14 |
Otsisin kah oma RS-ile kunagi suvevelgi ,aga otsustasin ikkagi originaalid tellida ,kallimad küll olid , aga kuna ise valuvelgi keevitan ,siis tean
,et originaalid üldiselt tugevamad .
|
rstdi
|
postitati 10.02.16 08:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Las esialgu jäävad teised vidinad ikka külge |
Mina kunagi lasin esinduses hoolduse käigus need eemaldada, tehti kenasti ära ja pakiti kaasa.
|
Enrico
|
postitati 09.02.16 13:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Keegi on koda ning Octavia kirju tagant luugilt eemaldanud?
On need teibitud sinna või lihtsalt liimitud? |
Soovitan proovida vanemaid automaatpesulaid, mis kõiksugu kirjad maha kraabivad. Kahjuks võivad küljest tulla ka mõned vajalikumad osad
Ka eriti moodsad ja võimsad survepesurid võtavad auto küljest kirjad maha
|
tsekkar
|
postitati 09.02.16 13:01 |
Minul võttis esindus need ära.
|
Ranx
|
postitati 08.02.16 16:56 |
Need märgid on ikka teibiga ,eelnevalt soojendades peaks need ilusasti kätte saama.
Tahtsin ise ka tehasest ilma märkideta autot saada ,aga ei võimaldatud .
|
Enrico
|
postitati 08.02.16 08:43 |
Kas tõesti on autol ees ja taganumber erinevad?? Muidu väga äge isend. Palju õnne!
|
|