Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
viiking

 postitati 18.09.14 06:29
Must katus ja mustad veljed ning valge auto: Näeb vägagi hea välja!
lauri269

 postitati 17.09.14 09:34
Muretuid kilomeetreid!
ttanel

 postitati 16.09.14 18:42
Hei,

Masin juba mõna aega käes olnud ja esialgne elevus lahtunud, teen ka teema lõpuks :)

Valitud sai üsna pikalt, kuna hobid seotud looduses liikumisega siis kriteeriumiteks väiksemapoolne masin mis ei kardaks kehvemas korras metsateid kuid oleks samas ka maanteel tore sõita. Tõsise alternatiivina sai siiski kaalutud vaid Subaru toodangut.

Peast käis läbi mõte ka Octavia Scout ära oodata aga kokkuvõttes ei jagunud selleks siiski kannatust :)

Yeti kasuks pani lõpuks otsustama soodsam hind, 1.8TSI mootori reibas iseloom, täpne juhitavus ja erinevate katuse-kere värvide kombineerimisvõimalus.

Tellimus sai esitatud 23. aprillil, võtmed sain pihku 27. juunil

Varustustasemeks sai valitud Elegance, põhiliseks argumendiks biksenooni olemasolu. Värviks ainuke mis lisatasuta tuleb, candy white :)

Standarvarustusele lisaks on pardal:


  • must katus
  • lisagarantii 5 aastat
  • raskete teeolude pakett


Ebastandardselt mustad Erebus veljed tulid minu jaoks õnneliku juhuse läbi tehasest tasuta kaasa-andena, nimelt olid tehasel tavalised hõbedased otsa lõppenud ja peale minuga konsulteerimist keerati alla hoopis Monte-Carlo erimudeli mustad Erebused.

Siiani läbitud 3500 probleemivaba kilomeetrit ja olen valikuga igati rahul.

Kui just millegi kallal nokkida siis Bolero on generatsiooni võrra vanem kui praegu Octavia III installeeritav ning Maxi Doti peal ei ole leidnud võimalust cruise kiiruse näitamiseks.

Ka vedrustus on teatud oludes üllatavalt jäik aga see on juba teadlik kompromiss.

Ja et jutt jutuks ei jääks siis paar pilti loomulikus keskkonnas ka siia lõppu :)

http://www.upload.ee/thumb/4264254/IMG_20140709_202405.jpg

http://www.upload.ee/thumb/4264357/IMG_20140709_202349.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]