Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 04.02.16 07:25
Eks see punkt on iga auto käsiraamatus tehase kaitseks, et 0,5 või isegi 1l/1000km ei ole veel viga. Kui jõuliselt ükski tehas seda kasutab, on iseasi. Aga õlikulu teemast sai hoopis seda lugeda, et sellel mootoril võib kulu suurenemine toimuda väga järsku, isegi mõne tuhande km jooksul. Kuni püsib 5000 peal, ei ole midagi nuriseda, remondi raha on suurem. Aga kett peab vastu või?
Rahusoov

 postitati 02.02.16 16:10
Nii palju, kui lugenud olen, siis tehase poolt peetakse isegi 0,5l 1000km kohta sobilikuks, nii et see liiter 5000km kohta väga normaalne.
timo99

 postitati 02.02.16 15:16
Täiendan auto ajalugu. 180k hoolduse käigus sai vahetatud esinduses veepump.. ei tea kui vajalik see oli, aga noh sai ära tehtud.

Täna said uued tagumised amordid, olid nii läbi, et ei saanud ülevaatuselt läbi :o, sõites nagu ei pannud midagi ise eriti tähele.

Õli on ta vaikselt alati võtnud, praegu läheb väga umbes liiter/5000 km, see vist pole väga hull sellel mootoril veel.
timo99

 postitati 16.09.14 11:30
Nii, auto varsti aasta käes olnud ja ca 15 000 km läibitud. Täna sai esimene väike remont tehtud, pidurivõimendi uue vastu vahetatud. Sisises juba tükk aega teine.

Muidu auto 5+ vastu pidanud :)
stefan

 postitati 19.10.13 20:58
Omast kogemustest kinnitan, et WinterViking 2 oli väga vaikne naastrehv. IceContact on parem jääl ja lumel, kuid kehvema veeremisega ja kindlalt järgu võrra lärmakam, seda vähemasti tootmise algusest kuni selle aastani kasutatud BD naastuga. Käesolevast aastast on uus HD naast, et vastaks teede kulumisest tingitud nõuetele naastrehvide jaoks. Võimalik, et see uus hybrid naast on vaiksem. Praegu saab Eestis valida veel mõlemat tüüpi naastuga IceContact rehvide vahel. http://www.conti.ee/files/20130823.pdf


Tsitaat:
Algselt postitas: timo99
Halb lamell on kindlasti lärmakam, kui hea naast (kui headust mõõta müras hetkel). Eelmised naastud olid Continentali Winter Viking 2 - need olid sama vaiksed kui suverehvid. Loomulikult ei pea halba lamelli võtma :) Aga naelaga harjunud ja kuna tean, et ON vaiksed naelad olemas, siis jään nende juurde.

Naelte valikus on hetkel esikohal Continental IceContact, neid hindas ka tuttav rehvikaupleja väga vaikseks talverehviks. Paari varianti uurin veel. Varsti ongi vist paras aeg alla panna, et enne jääd natuke sisse sõita. Need mainitud Contid on küll sellised, mis ei vaja otsest sissesõitu.

Heino

 postitati 19.10.13 17:26
Täna sai esimesed liud lastud oma lamellidega ja kui lund teel ei leidu, vaid on kiilasjää, ega ta eriti kurvi võtta ei taha ka :D
Edal Barum lamellid ja erilisi probleeme pole olnud kui ise oskad olukorda ja teeolusid arvestada, kuigi Eesti kõrvalistel teedel on vahest selline tunne et võiks lausa ketid alla kruvida et mingisugust pidamist saada, eriti sula ilmaga.
timo99

 postitati 19.10.13 10:15
Asi on jah mustris paljuski ja muidugi kummisegus ka. Niipalju olen erinevatest kohtades kõrva taha pannud, et ainult kallis hind ei tähenda vaikset rehvi, vaiksus on ainult 1 komponent, mõnel juhul on vaja näiteks eriti head pidamist samas vaiksus ei ole üldse argument (sportlikuma suunitlusega rehvid).

Aga lamell.. otseselt lume sees on ehk isegi väga hea, aga näiteks märjal asfaldil on reeglina halvem kui nael või suverehv - ja märja asfalti näevad rehvid "talvehooajal" ilmselt kõige rohkem. Kui aastaringselt lamell alla jätta, siis on ka fail, kuna nad on märjal asfaldil kõige halvem variant ja kuival ka ikkagi suverehvist kehvem.
viiking

 postitati 19.10.13 09:52
Kui nüüd meenutada, siis olen sõitnud küll jah (mitte oma auto all) kahel juhul lamellidega, mis olid lärmakamad kui naelad või olid üleüldse lärmakaimad rehvid minu kogemustes. Mõlemad olid Kesk-Euroopasse mõeldud n.ö. aastaringsed rehvid ja meeletult mürisesid, vist mingi mustri teema. Samas ise ei ole kõige odavama otsa rehve kunagi vaadanud ja ju siis olen seetõttu pääsenud ämbrisse astumisest.
mds

 postitati 19.10.13 09:17
Mina ostsin Bridgestone Noranza Evo 2 naastud. Pere teisel autol ka all ja halbu kogemusi ei olnud.

Müra... nojah, Saksa luksusmargi all on sama rehv ikka tunduvalt vaiksem :)
timo99

 postitati 19.10.13 08:35
Halb lamell on kindlasti lärmakam, kui hea naast (kui headust mõõta müras hetkel). Eelmised naastud olid Continentali Winter Viking 2 - need olid sama vaiksed kui suverehvid. Loomulikult ei pea halba lamelli võtma :) Aga naelaga harjunud ja kuna tean, et ON vaiksed naelad olemas, siis jään nende juurde.

Naelte valikus on hetkel esikohal Continental IceContact, neid hindas ka tuttav rehvikaupleja väga vaikseks talverehviks. Paari varianti uurin veel. Varsti ongi vist paras aeg alla panna, et enne jääd natuke sisse sõita. Need mainitud Contid on küll sellised, mis ei vaja otsest sissesõitu.
viiking

 postitati 19.10.13 08:10
Kui müra teeb liiga ja see on esmane mure, siis tuleb lamellid võtta. Naast on igas variandis lärmakam.
Ise olen proovinud lamelle paar korda aga enam ei taha kindlasti- sõita saab ning sellega võib harjuda aga ei meeldi jäitesel teel kurvides saba liputada ning libedaks nühitud ristmikel ei pea mõtlema, et kas nüüd jääd enne eespool sõitva auto tagaotsa ikka pidama või mitte kui mingi potentsiaalne ohuolukord tekib. Naast on selles suhtes konkreetselt kindlam (peaasi, et oleks tehasenaastudega, mitte kohapeal naastud sisse pandud!!!) aga kui liiga hoogu lähed, siis naast ei hoiata (nii palju) ette enne kui pidamine kaob nagu seda teeb lamell.
Viimases Tehnikamaailma numbris on talverehvide test kenasti olemas- kindlasti leiab sealt sobiva valiku ja esimese otsa rehvide ostmisega ei tohiks valiku õigsuse poolest mööda panna.
timo99

 postitati 19.10.13 07:13
Vot just vähemalt taga on Sport Contact 2 isegi, mitte 3 ja suht kulunud. Esimestel suurelt vist Energy peal.

Mis talverehvi Superbile alla panete ja kuidas on müraga? Selleks talveks ise uusi ostma varsti.
viiking

 postitati 19.10.13 06:25
Kui oma Superbi sain, siis olid all Continental SportContact 3 rehvid (94V), mis olid suht kulununa ca 4mm mustriga tuntavalt vaiksemad kui praegused suve lõpul alla ostetud uued Nokian H (94H) rehvid. Samas vihmaga on Nokian väga hea.
timo99

 postitati 18.10.13 18:16
Suht uskumatu, rehvimüra poolest oli 11 aastat vana Citroen vaiksem. Kui uued head talvekad alla saavad siis kirjutan, kuidas on.

Aga sellegipoolest, ülimõnus :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Heino
Endalgi sama probleem rehvimüraga, olen proovinud mitme rehviga, ikka sama müra.
Soovitan teha korralik heli isolatsioon, endalgi väike plaan olnud, kuna kiirteel hakkab suht häirivalt segama ja närve sööma.
Edu ja muretuid kilomeetrid :)

indrekp

 postitati 18.10.13 17:58
Nonii saidki oma skoda kätte. Edu.
Heino

 postitati 18.10.13 17:58
Endalgi sama probleem rehvimüraga, olen proovinud mitme rehviga, ikka sama müra.
Soovitan teha korralik heli isolatsioon, endalgi väike plaan olnud, kuna kiirteel hakkab suht häirivalt segama ja närve sööma.
Edu ja muretuid kilomeetrid :)
timo99

 postitati 18.10.13 15:15
Olen Superbi juba ammu tahtnud, aga kuna vana auto pidas veel vastu, sai jupp aega ostu edasi lükatud. Üks hetk enam ei pidanud ;)

Kuna autot oli kiiresti vaja, siis uue tellimine oleks liiga kaua aega võtnud ja ilmselt ei oleks saanud ka liisingut (ostsin oma firmale, mis ei liiguta just miljoneid eurosid). Autoaiad jms. ei tule põhimõtteliselt kõnealla ja seega sai võetud Auto100 -st hea hinnaga endine politsei auto. Pildilt vaadates ei tundunud valge värv kõige ilusam valik, aga päriselt auto kõrval täitsa meeldib. Smart Washi pesula on õnneks lähedal :D

Kaalumisel oli ka natuke uuem automaat kastiga, aga see must nahksisu tundus üsna kole. Lisaks ebamugav autosse istuda väga külma või väga kuuma ilmaga. Seega sai valikuks manuaal kastiga ja 1,8TSI mootoriga auto, läbisõit 135k.

Nüüd on ca 1000 km seljataga.

Parasjagu hea minekuga. Kütuse kulu normaalne, linnas ca 8,5, maanteel ca 5,8-6,3. Arvestades head minekut ja auto suurust tundub väga ok.

Üllatavalt hea manööverdamise võime (vähemasti võrreldes vana autoga Citroen C5).

Häirib tugev rehvimüra - taga on suht kulunud mingid sportrehvid, ees ca poole peale kulunud (ei tea marki, aga pidavat tehasest sellistega tulema). Usun ja loodan, et uued korralikud rehvid teevad asja paremaks. Kaasas olnud talverehvid on suhteliselt prügimäe kaup ja nüüd vaatangi uusi.

http://www.pilt24.ee/files/superb.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.6% - SQL: 37.4%]