Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
raul

 postitati 14.03.07 11:39
Mu 1.8T tavavedrustus ja ees isetehtud põhjakaitse. Tallinna olematudel teedel saab ikka kaitse vastu maad kolisema, eriti näiteks pidurdades või hoogu järselt alla lastes - suht pehme vedrustus ja nina noogutab alla.
Aga kui maastikulsõitu on, siis äkki tasuks 4-vedu ka võtta (tegelt, kas nad änam Tourile seda pakuvadki)?
cl

 postitati 12.03.07 19:22
panen võrdluseks oma vormeli:

http://img525.imageshack.us/img525/1630/img2834croppedwc4.th.jpg

http://img481.imageshack.us/img481/2728/img2825croppeddb6.th.jpg

100% tehasekonff, järelpaigaldatud karterikaitse, kliirens 95mm...
Timur

 postitati 12.03.07 15:24
Veljed on CMS C7 mõõduga 7"x17". 17" velg mahub ilusti sinna alla rehviks kas 205/50 või 215/45, minul 205/50. Need on mu suve rattad, talvel on all 15" originaal valuveljed.
Halva tee paketti soovitan küll, eriti kui sõidad vähe kehvematel teedel. Ma olen ka Tallinnas karterikaitsme vastu maad saanud. Kaitse on õnneks nii tugev, et karterit katki sõita ei karda. Kui õieti mäletan. siis "halva tee" paketiga tõstetakse masinat 17mm ja see ei ole eriti palju.
kanahakkliha

 postitati 12.03.07 14:58
tänud vastuste eest lare ja Timur.

Pildi pealt tundub igal juhul üksjagu kõrge, aga ehk on isegi mõistlik kuna vahel vaja kalal käia ja natuke ekstreemsemates oludes liigelda, kui tavateed.

Mis veljed sul all on?
Auto100 pakkus kõige suuremaid 16" KNIFE. Aga sul tunduvad nagu suuremad kui 16".

Värvi mõtlesin valida grafiidihalli metallicu. Veel ei kujuta hästi ette kuidas auto välja hakkab nägema aga loodan et hea.
See värvivaliku süsteem Auto100 lehelt ei hanna eriti head ettekujutust.

Terv,

Madis
Timur

 postitati 11.03.07 23:09
Mul ei ole küll Tour aga Octavia Combi 1.8T ja "halva tee" paketiga. Juhitavuse kohta ei ole midagi halba ütelda. Ma ei tea kas praegu ka selle paketiga kaasneb karterikaitse aga kui on siis see on väga korralik kaitse ja hoiab ka mootoriruumi korralikult puhta.
Selline näeb minu "halva tee"paketiga masin välja http://img145.imageshack.us/img145/7531/skodakevad004vkdq1.jpg
lare

 postitati 11.03.07 22:49
Tour RS-i enam ei toodeta.RS-l oli 132kW,Tour 1.8T 110kW moto.

Isiklikult nn.Tour variandi "halva tee" paketiga sõitnud ei ole ja kommentaarida ei oska.Kui kõrgendatud vedru alla panna ei soovi,soovitan siiski korralikku karterikaitsmesse investeerida.

Mis kõrgendatud kliirensisse puutub,siis proovisõit uue Octavia Scout versiooniga jättis küll väga positiivse mulje.
kanahakkliha

 postitati 11.03.07 16:18
Terejõudu,

Plaanis uuest peast Octavia Tour 1.8T soetada ja tekkisid mõned küsimused:

Kas see 1.8T ongi niiöelda Tour RS? Või on veermik ja kere täpselt sama mis teiste mootoritega ja Tour RS mudelit enam ei toodetagi?

Kui võtta juurde "halbade teeolude pakett" siis kuidas see mõjub sõidumugavusele ja juhitavusele? Kas ebastabiilsemaks ei muutu ja põrutama ei hakka?

terv.

Madis

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]