Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Octavianus

 postitati 05.01.07 22:13
51000 ees 1 aasta ja 7 kuud
ainus erakorraline asi oli peegli suunatule LED.
imeliselt armas "traktor".
ainus millest puudust vahel tunnen, on automaatkast. ning +4cm kõrgust (olen suur metsas käija).

libistamise kohta ytlen aga, et 10km/h saab sõita 1. käiguga nii et yhtegi pedaali ei vajuta (piduril jalg valmis muidugi).
320 NM siiski ja 800 p/min pole mingi mure
AzA

 postitati 05.01.07 13:31
octavia 2 suurim mittekorraline jupp, mis vahetada tuleb on kulunud sidur.
võimsa tdi-ga siduri libistamine on pisut kulukas tegevus - ei soovita :)

minu oct2 tdi2.0 on 1 aasta ja 1 kuu vana 44 000 odomeetril.
surnud on siiani:
puldi patarei, parempoolse küljepeegli soojendus, 1 korra raadio (seda viga siing kirjeldatud), õlikorgi tihend, sigaretisüütaja juhe lahti tulnud, pagassi plastiku kinnitus kronsteine 2, vasaku küljepeegli suunatuli valgus vett täis.
hetkel jukerdab vasak kaugtuli, kord põleb, kord mitte.

selle papi eest, mis maksan on ikka mõnus tramm see oct2.
rstdi

 postitati 05.01.07 13:10
Mittekorralised - pidasin silmas seda, et kas tahab laguneda ehk peal korraliste hoolduse tuleb hoolduses palju käia :)

Tsitaat:

Käiguvahetusega on tegelt nii, et pisut siduri libistamise harjutamist ning saab selle 1. käigu kasutamise vast äragi jätta.

RS puhul ma arvan, et see on välistatud 100%. Kuna mul hetkel on võimsam diisel (peaks nagu olema 132kw), siis sidurile nii suur võimsus ei meeldi (väljendus hiljuti siduri vahetamises).
Aga heameel on kuulda, et peab kenasti vastu.
reFFLex

 postitati 05.01.07 11:50
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Octavia plussid on see, et ta on auto nagu üks auto olema peab. Ei ole kuskilt kinni hakata, et midagi esile tõsta. Kui siis aiult nii palju, et bensuluugi konstruktsioon on jube keeruliselt tehtud ja nõuab seega hoolt, muidu võid bensujaamas hätta jääda.

Muidugi RS-i puhul on võimalik esile tõsta mootor.

Auto endal üle 2 aasta vana ja ikka nagu uus. Ei mingit probleemi. Noh vara kah veel natuke.


Tänud vastuse eest. Huvitabki eelkõige see vastupidavuse poole. TDI tahan võtta kuna sõidan palju ja hoolduses mulle ei meeldi käia (mittekorralistel siis).
Midagi leidsin ka siit: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=66#pid2818 - TDI kiideti :), kiire käiguvahetus (eriti alguse 2 käiku) on võimsa TDi miinus

Käiguvahetusega on tegelt nii, et pisut siduri libistamise harjutamist ning saab selle 1. käigu kasutamise vast äragi jätta. Teoreetiliselt :)

Ma siin ise olen vahel punnitanud teist käiku libistades vaikselt ntx Järvevana teel "ummikus" nälkjatempos liikuda. Kui tervislik see sidurile on, vot seda ei tea, pigem mitte kõikseparem, kuid sõitmahakkamine on teostatav. Pisut rohkem gaasi ärasõitmisel anda ning natsa rahulikumalt sidurit üles ning saab normaalselt minema küll. Ainus, mis siis peab meeles püsima on see, et roolis olles ära ei unustaks, et 1. asemel 2. käik sees on, sest harjumuspärase kohaltminekuprotseduuri korral virutab mootori ilmselt pauguga seisma. Seda diiselmootoriga "paugutamist" saavad kogeda vististi kõik need, kes pole harjunud VAG-grupi 1,9 TDI ja 2,0 TDI-dega (kombinatsioonis manuaalkastiga) sõitma. Diiselmootoreid laiemalt ma ei tunne ning ei tea, kas ka teistel mudelitel seesugust mootori käitumismalli esineb.

TDI RS-i mootoril on ilmselt väge hirmsasti ning sellega pole 2. käiguga sujuv sõitmahakkamine ilmselt probleem. A ma pole proovind, ei tea lubada.

Octavia II-st laiemalt rääkides võin tõesti wigry sõnu kinnitada, et massin kestab kenasti (mul küll pisut peale poole aasta võrra uuem, kui wigry oma, kes meie foorumlastest kõige esimesena omale OII sai). 42 tuhat muretut kilomeetrit on seljataga ning tuleviku osas on kõhutunne sama hea, kui senise pooleteiseaastase kasutamise järgselt.

Sul veab, et praegusel hetkel on sul valikuvõimalusi rohkem ning sa saad kaaluda lisaks tavalisele RS-ile (bensukale) ka diiselmootoriga lugu. Meil need viimatimainitud võimalused puudusid oma auto ostmise aegu :cool:

Ahjaa - ma võibolla törtsu tume, a tahtsin täpsustada seda, mida mõtlesid selle "mittekorralistes hooldustes" käimise all? Mulle teadaolevalt käivad pea eranditult kõik OII omanikud vähemalt kuni garantiiaja lõpuni vaid korraliselt autot ette näitamas, vahet siss pole, kas disla- või bensutarbija autol aiste vahel.
rstdi

 postitati 05.01.07 09:25
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Octavia plussid on see, et ta on auto nagu üks auto olema peab. Ei ole kuskilt kinni hakata, et midagi esile tõsta. Kui siis aiult nii palju, et bensuluugi konstruktsioon on jube keeruliselt tehtud ja nõuab seega hoolt, muidu võid bensujaamas hätta jääda.

Muidugi RS-i puhul on võimalik esile tõsta mootor.

Auto endal üle 2 aasta vana ja ikka nagu uus. Ei mingit probleemi. Noh vara kah veel natuke.


Tänud vastuse eest. Huvitabki eelkõige see vastupidavuse poole. TDI tahan võtta kuna sõidan palju ja hoolduses mulle ei meeldi käia (mittekorralistel siis).
Midagi leidsin ka siit: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=66#pid2818 - TDI kiideti :), kiire käiguvahetus (eriti alguse 2 käiku) on võimsa TDi miinus
wigry

 postitati 05.01.07 09:07
Octavia plussid on see, et ta on auto nagu üks auto olema peab. Ei ole kuskilt kinni hakata, et midagi esile tõsta. Kui siis aiult nii palju, et bensuluugi konstruktsioon on jube keeruliselt tehtud ja nõuab seega hoolt, muidu võid bensujaamas hätta jääda.

Muidugi RS-i puhul on võimalik esile tõsta mootor.

Auto endal üle 2 aasta vana ja ikka nagu uus. Ei mingit probleemi. Noh vara kah veel natuke.
rstdi

 postitati 05.01.07 08:36
Tere

Mida arvate RS mudelist? Mis on üldse Octavia plussid/miinused?
Plaan on teemas mainitud mudel osta.

Tänud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.4% - SQL: 42.6%]