Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
viiking

 postitati 17.07.16 08:37
Vaata, et vett poleks saanud:
http://www.briskoda.net/forums/topic/152490-water-ingress-problemsolved/

Muidu:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/skoda/superb-2002/
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/passat-b5-2001/

Tasuvus on üldse suhteline teema ehk ökopilli temast pole ja kui viimast taga ajad, siis võta 1,9 diisel ja 96kW variant, kui minekut oluliseks pead. Muidu neljale inimesele mõeldud, kuna ei ole seest just eriti lai.
Kui rihmad õigeaegselt vahetatud ja muidu hooldatud ning ajalooga masin, siis ehk ikka veel kestab. Kuna võimu on juurde keeratud, siis ju peab käiguosale eraldi tähelepanu pöörama ning teadjamad mehed peaksid enne ostu üle vaatama.
rain

 postitati 17.07.16 07:35
Tsitaat:
Algselt postitas: ESToFIN
Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
Alustaks esialgu sellest, et 154kW sellele mootorile ei ole olemas.


Antud isendile on pandud suurem, (K04) turbo ja mingi asi mida ma ei suuda eesti keelde tõlkida ((Milotec:in (ammattilaisliike) moottorinohjaus)) ilmselt sellest tulenevalt ka jõudluse kasv.
Tegu siis Soome registris autoga.


suurem turbo ja aju remap
ESToFIN

 postitati 16.07.16 17:59
Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
Alustaks esialgu sellest, et 154kW sellele mootorile ei ole olemas.


Antud isendile on pandud suurem, (K04) turbo ja mingi asi mida ma ei suuda eesti keelde tõlkida ((Milotec:in (ammattilaisliike) moottorinohjaus)) ilmselt sellest tulenevalt ka jõudluse kasv.
Tegu siis Soome registris autoga.
viiking

 postitati 16.07.16 15:12
Alustaks esialgu sellest, et 154kW sellele mootorile ei ole olemas.
ESToFIN

 postitati 16.07.16 13:29
Tere,

Olen siin alles uus ja sooviksin saada Teie kõigi abi tuginedes teie kogemustele seoses Skoda Superbiga.
Plaanis osta pealkirjas nimetatud isend Skoda Superb
1.8 T Business 4d, 154kw manuaal turbokas 2003 aastast. Mida pean jälgima, kuna läbisõit 254k ?
Ja kui tasuv on osta selline isend.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]