Teema ülevaade |
roosteuss
|
postitati 05.05.16 17:43 |
Isegi luukpära saab N1 osta.Aga 63 kw sõidab tühjalt ja kiiruseni 100 üsna krapsakalt kui on õige käik sees,niiet lapsi lasteaeda ,kooli vedada kärab
küll.
|
tnx
|
postitati 05.05.16 15:20 |
Ühtin eelkõnelejaga, tavaline universaal ju, aga pealkirjas suurelt välja toodud N1.
Mis puutub 1,6d vs 63kW, siis seati kodulehel on analoogiliste masinate tehnilistes andmetes lisaks 0-100 ka 80-120 aeg ja sealt näeb huvitavaid
erinevusi. 63kW on 5-käigulise kastiga, mille 5. käik pea sama kiire, kui 81kW-se 6. käik, mistõttu tema mannetus ilmneb teistes oludes, kui diisli
oma.
|
kps
|
postitati 05.05.16 14:56 |
Spekuleerin, aga on ennegi juhtunud, et selliseid kärakaid on üritatud asutusele veoki või kaubikuna arvele võtta ja kui kümpsi on ära saadud, siis
müüakse maha ja soetatakse reaalselt kah sihtotstarbeline sõiduk . Teine
variant on siis erisoodustega mängimine või mitte mängimine ja seadusemuudatused jne.
|
urmas66
|
postitati 05.05.16 10:53 |
Sõitsin asendus autoga,millel oli 1,6D 77kw ja see oli mannetu selle kere kohta.See 63kw ilmselt veel hullem.Ma otsiks müügi põhjust pigem siit.
|
frequency
|
postitati 05.05.16 08:20 |
Sellel mootoril on ju hammasrihm kasutusel...
|
hese
|
postitati 05.05.16 06:33 |
Siin vast pigem hooletusest alla jäänud Skoda esindaja mõne teise auto müügikuulutuse põhi. ehk siis see lause ülearune. Esimene hooldus on alles
15000 pealt
|
jato
|
postitati 05.05.16 05:39 |
Mida peaks arvama kui 10tuh.km sõitnud autol väidetakse kõik hooldused olema tehtud ametlikus esinduses. Kas võib olla tegu selle nn. ketiprobleemiga
mida siis on vahetatud ja nüüd omanik ikkagi on pettunud, et nii uuest peast maha müüb.
Skoda Octavia ACTIVE PLUS + N1 KAUBIK 1.2 TSI 63kW
|