Teema ülevaade |
end889
|
postitati 24.03.16 18:27 |
täna päev otsa ringi kärutanud, siiani muljed ülihead ikkagi....paar asja on, mis natuke häirivad, aga nendest juba siis kui auto kohta ka vastav
teema algatatud
|
Ranx
|
postitati 23.03.16 20:25 |
Mul olid järjest PD ,ja CR mõlemad dsg-d ,kummagit pole pidanud remontima ,samas ei saa öelda ka ,et üksoleks teisest parem olnud .
Need väikesed 2 liitrised on kõik sellised närvilised mootorid.
|
reverse
|
postitati 23.03.16 07:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Noo PD mootorit CR-ile küll ei tea kedagi, kes eelistaks.
|
Briti foorumis käis teema läbi, et osadele meeldib PD mootori turbolag ja seejärel saabuv tõmme, mis pidavat tulema "korraga ja rohkem" mitte nagu
CR mootoril, et justkui koguaeg on jõud taga. Maitseasi. Pole PD mootorit ise omanud, ei tea mis imeline tõmme sellel siis on
|
M.Jaaska
|
postitati 22.03.16 20:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: end889
nojh...kes ütleb, et hea just pumppihustitega ja kes väidab vastupidist....igatahes enam pole vahet....olen omanik |
Noo PD mootorit CR-ile küll ei tea kedagi, kes eelistaks.
Sellega samas ei nõustu, et PD mootor õudne õnnetus on.
Edu autoga!
|
end889
|
postitati 22.03.16 15:08 |
nojh...kes ütleb, et hea just pumppihustitega ja kes väidab vastupidist....igatahes enam pole vahet....olen omanik
|
M.Jaaska
|
postitati 22.03.16 12:11 |
Pumppihustitega mootor, pigem väldi.
Ja asjaolu, et keritud on niipalju, tõttu ma juba ei ostaks seda.
Suurt läbisõitu ma ei karda isegi aga valestamist ma ei salli.
|
Taavi_U
|
postitati 22.03.16 09:42 |
Soojematel maadel on rihmavahetusvälp 200000 juures, niiet võib-olla on ka rihmavahetusaeg käes. DPF peab vastu küll, kui kasutada õiget õli, lasta
korralikult tühjaks põleda ja muid dpf'i rikkuvaid vigu mootoris ei esine.
Arvesta et talvel soojeneb aeglaselt ja sellel eksemplaril ei paista ka lisasoojendit olevat. Samuti ei näinud pildilt ega kirjeldusest
istmesoojendusi. Kindlasti kannatab üle kontrollida ka käigukasti, hooratta ja ekraani seisukord. Probleemne oli neil ka õlipumba kuuskant, aga ma ei
tea kas ka sellel mootoril.
Sellel läbisõidul oleneb palju eelnevast hooldamisest.
Arvan et on põhjust hinda veelgi maha tingida, kõik oleneb muidugi auto lähemast seisukorrast.
|
urmas66
|
postitati 22.03.16 08:24 |
Kas eesti ajalooga autosid sulle sobivas valikus pole saada?
Ma jätaks selle üle 400tkm läbisõiduga auto üldse valikust välja.Ilmselt sind meelitab hea varustus,aga see auto on sellise läbisõidu juures ju
omajagu "kulunud",kui see isegi nö välja ei paista.Kui Leedus midagi pole tehtud,siis seal ei pruugi näiteks ka veermikus siiani midagi tehtud
olla,sest on sõidetud siledatel kiirteedel.Nüüd meie kartulimaa laadsetel teedel võib minna kõik kuidagi väga kiiresti läbi.See on näiteks ja ei
pruugi nii olla,aga see on võimalik ja sel juhul ka kulukas.
|
end889
|
postitati 21.03.16 18:29 |
Okei....esindusest juba ajalugu uuritud....väidetavalt tuli omal jalal Itaaliast, vahepeatus ei tea....esindus ütles, et läbi sõittu keritud, kuna
aasta tagasi tehtud hoolduse järel olevat läbisõit 405000. Autol ees aga 242000. See nagu ei heiduta, kuna enamus keritud nii või naa. Homme läheb
tõstuki peale ja saab ka arvutiga üle käia, eks näis mis sealt koorub. Tänud sulle siiski vastamast. Ega ei oska öelda mis skodal dpfi eluiga võiks
olla. Toyotal tean, et kuskil 200 000 ja on kutu.
|
Taavi_U
|
postitati 21.03.16 17:48 |
Sellel lehel oleva tabeli järgi on dpf'iga: https://en.wikipedia.org/wiki/koda_Superb
Maanteeameti info järgi puudub üv/kindlustus. Toodud juba eelmiste jaanide ajal. Ja ära unusta et leedu-põikest paberitesse jälge ei jää
Katsu kindlasti esindusest ajalugu uurida, müüja koostööd selleks vaja ilmselt.
|
|