Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mein

 postitati 15.01.15 17:20
Ostueelsest kontrollist on olulisem auto ajalugu. Kes kasutas, palju kasutas, kuidas hooldas. Aga kui ajalugu ei tea, siis on kehva. Kontrollima peab siis ikka väga põhjalikult. Uusi autosi tasub mitmest kokku keevitada ja uppumissurmast ellu äratada jne. Paraku on need autod ka turu odavaimad ja müüjal ostuhuvilisi palju. Seega otsustama peab ruttu ja automüüja seda ka teab ja nii need probleemsed masinad siis siia turule ringlema "satuvadki".
tnx

 postitati 15.01.15 07:22
Lugesin ka seda ja sain peaasjalikult kinnitust oma senisele arvamusele, et see tasuline ostueelne kontroll on raha raiskamine. Selge see, et tunni ajaga kõike üles ei leia, aga siis ei maksaks sellist teenust ka promoda kui kohustuslikku ja täielikku kindlust andvat meetodit kasutatud auto ostmisel. Autolehe loos ehk tähelepanuväärseim oligi see, et kaks paremini Škodat tundvat ettevõtet (Forss ja esindus) ei leidnud vist ühtegi kattuvat viga. Samas tõepoolest kõik testis otsitavad vead olid lihtsasti visuaalsel vaatlusel tuvastatavad (rooste, katkine latern, praguline pidurivoolik, pidurivedeliku tase alla miinimumi, veel mingid asjad, mille kohta armatuuris märgutuli põles jne). Üks kontrolli teostanud firma andis kliendile pikka kontrollitud asjade nimekirja, kus kõigele antud hindeks "keskmine". Samas ajakirjas oli ka teine lugu, kus toimetaja oli omale uue kasutatud auto ostnud, sellega mingis väidetavalt pädevas kohas kontrollis käinud ja positiivse hinnangu saanud ning nädal hiljem esindus pidas vajalikuks 600€ eest auto pidureid remontida ja nimetas autot pigem kehvapoolses seisus olevaks.

Mootori ja käigukasti sees olevaid vigu aitab kõige paremini ennustada siiski auto ajaloo ja tüüpvigade tundmine. Kuigi paljud väidavad, et see on mõttetu info, on siiski suur tõenäosus, et vähe sõitnud ja sageli hooldatud auto kestab kauem, kui üüratu läbisõiduga hooldamata auto. Kust algab "üüratu" läbisõit, on muidugi iseküsimus, nii mõnigi üldsuse poolt pommikindlaks tituleeritud jaapani auto kestab 2-3x vähem, kui mõni lõputuks probleemide allikaks nimetatav vana saksa pann.
Ranx

 postitati 14.01.15 16:39
Kui nüüd realist olla ,siis 1 tunniga autojuures kõik potensiaalsed vead tuvastada ,pole lihtsalt võimalik .
Vaevalt müüja nõustub sellega ,et ma klapikambri kaant maha võtma hakkan ,ning turbo lõdvikud lahti kisun ,et täpsemat ülevaadet turbost saada ,ning tihtilugu tuleb selleks kõvasti lammutada ,ennem kui vajalikule asjale ligi pääsed.
timo99

 postitati 14.01.15 15:53
Kõiki vigu ei leidnud keegi, tegemist oli asjadega mida ikkagi eeldaks et leitakse. Kahjuks pole ka täpselt meeles. Igatahes selle artikli valguses tundus üsna mõttetu sellistesse kohtadesse kontrolli viia (ka esindus). Aga noh tõenäoliselt midagi ikka leiab üles :)
alarallin

 postitati 14.01.15 15:47
Paar Autolehte tagasi tehti test, kus kontrolliti, kui põhjalikult uurivad autosid erinevad teenusepakkujad. Esindus leidis üles kõik ilmselged (autot vähegi tundva inimese jaoks) vead, näiteks et esituli on tuhmunud jne. Forsis üldiselt neid ei mainitud, kuid öeldi ära tehnilise poole vead. Kahjuks olen selle Autolehe juba ära "arhiveerinud" ja ei saa üle kontrollida, mis täpselt avastati ja mis mitte.
Ranx

 postitati 14.01.15 14:20
Mina jälle arvan ,et pigem olgu sinna esinduse vigade listi lisaks kirjutatud praguline põhjakate ja servast kulunud rehv ,kui see et naabrinaine soovitab ,et nii nunnu auto ;)
Ripcurl

 postitati 14.01.15 13:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Rolf
Kahjuks ei saa esinduse tehnilises kontrollis kah kõike teada, ise ostsin auto kuu aega tagasi ja kontrolli tulemusena oli auto heas korras aga praeguseks on mul hinnapakkumine 3200 eurot mootori remondiks.. vot siis heas korras auto


Tehniline kontroll seisneb põhiliselt ikkagi välisel vaatlusel ja kompuutriga kontrollimisel. Kellelgi pole röntgensilmi, et näha mootorisse sisse. Arvatavasti on tehnilise kontrolli paberites kirjas ka, et ostuvastutus jääb ikkagi kliendi kanda ja nemad ei vastuta, kui su autol miskit pärast ikkagi viga on.

Ise kunagi autot müüsin, siis üks ostuhuviline soovis ka auto üle lasta kontrollida Aasta Autos (Škoda esindus Tartus) ja seda nimekirja nähes võttis lausa naerma. Kui põhjakaitsmel olid kriimud peal, siis on "otseloomulikult" vaja see ära vahetada ja kui rehvid pole ikka päris uued, siis on ka kindlasti need vaja ära vahetada. Ühesõnaga, kui vaatasid lehekülje lõpus olevat kogusummat, siis oli see põhimõtteliselt auto hinnaga samaväärne. Ühesõnaga minu arvates paras lollus, pigem läheks kuskile Forssi vms.
Rolf

 postitati 14.01.15 11:15
Kahjuks ei saa esinduse tehnilises kontrollis kah kõike teada, ise ostsin auto kuu aega tagasi ja kontrolli tulemusena oli auto heas korras aga praeguseks on mul hinnapakkumine 3200 eurot mootori remondiks.. vot siis heas korras auto
mds

 postitati 04.12.14 09:58
Kolm aastat vana, aga läbisõit? Kui garantiiga auto on, läheks mina Forssi erapooletu arvamuse küsimiseks. Kui garantii läbi, leiavad esinduse poisid ka kõik vead üles. :P
Ranx

 postitati 03.12.14 10:05
Igal juhul mine esindusse kontrollima ,maksad ehk veidi enam ,aga auto vaatavad üle mehed ,kes sellist autot ennem kah näinud on ,ning teavad tüüpvigu ;)
kate

 postitati 03.12.14 09:13
Tere

Olen välja valinud Eestist ostetud 3 aastat vana Superbi.
Auto ajalooga olen juba tutvunud ja soovin nüüd lasta teha autole põhjalik ostueelne tehniline kontroll.
Kuna puudub varasem kokkupuude Skodadega siis küsin teie käest nõu kus seda kontrolli Tallinna piirkonnas tasuks teha - kas näiteks Skoda Laagri esinduses või oleks mõni muu koht parem (eesmärk on saada võimalikult põhjalik ülevaade auto tehnilisest seisukorrast ja võimalikust remondivajadusest)?

Tänan ette nõuannete ja soovituste eest!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.4% - SQL: 42.6%]