Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Enrico

 postitati 25.09.15 11:39
Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=917


Lugesin jah, täitsa vahva. Olin ju mõtetega uue Superb Combi 4WD bensuka juures. Nüüd see uudis ajas vee jälle sogaseks. Eks peab mõlemaid proovima ja vaatama kumb rokem tagumiku järgi on :D


Nüüd ka riigikeelses meedias http://www.autonet.ee/uudised/skoda/71279
reverse

 postitati 25.09.15 10:38
Hinnavahe neil väga suur vast ie tule. Standard RS on ca 4000 odavam kui see 4WD Superb. 4Wd RSi hinda veel ei oska vaadata. Ja ma pakun, et kui mõlemale autole hea varustus kaasa osta siis jääb hind kokkuvõttes üsna sarnaseks.
rstdi

 postitati 25.09.15 09:25
Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=917


Lugesin jah, täitsa vahva. Olin ju mõtetega uue Superb Combi 4WD bensuka juures. Nüüd see uudis ajas vee jälle sogaseks. Eks peab mõlemaid proovima ja vaatama kumb rokem tagumiku järgi on :D

Kui sul eelarvet on, siis 206kw on kindlasti asjalikum kui see 135kw.
reverse

 postitati 25.09.15 06:58
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=917


Lugesin jah, täitsa vahva. Olin ju mõtetega uue Superb Combi 4WD bensuka juures. Nüüd see uudis ajas vee jälle sogaseks. Eks peab mõlemaid proovima ja vaatama kumb rokem tagumiku järgi on :D
nrvous

 postitati 24.09.15 12:59
Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
RS tuleb muideks varsti 4x4 versioon ka välja, diisli variandile siis.


Tahad sa sellest lähemalt rääkida?


https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=917
rstdi

 postitati 23.09.15 11:55
Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
RS tuleb muideks varsti 4x4 versioon ka välja, diisli variandile siis.


Tahad sa sellest lähemalt rääkida?

Ma täna rohkem ei tea, kui seda, et tuleb kindlasti 4x4 versioon RS ning seda ainult diisel mootoriga. Bensukast võimsamat ei tule, selleks jääb Superb 206kw.
reverse

 postitati 23.09.15 10:41
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
RS tuleb muideks varsti 4x4 versioon ka välja, diisli variandile siis.


Tahad sa sellest lähemalt rääkida?
rstdi

 postitati 23.09.15 09:51
Tsitaat:
Algselt postitas: alarh
Nonii. Elu igasuguseid vingerpusse vahepeal loonud, nüüd olen jälle tagasi RSide juures. Kuidas kommenteerida manuaali ja ACC koostööd? Kas aeglustades (ees sõitjaga distantsi hoides) piisab ala käigu alla vahetamisest, et ta jätkaks distantsi hoidmist, või peab süsteemi uuesti aktiveerima?

DSG vali endale :) ja sealt saad kiirendada/pidurdada nupuvajutusega. ACC toimib siis kõige paremini. Kas ta nüüd väljalülitab 100% kindel ei ole, aga ma eeldan, et siiski lülitab, kuna sa puudud sidurit ning auto ei tea, kas nüüd tahad mahavõtta või mitte. DSG seda muret ei ole - piduri puudutamine tühistab, muidu hoiab alati peal (nupust saab ka mahavõtta).
RS tuleb muideks varsti 4x4 versioon ka välja, diisli variandile siis.
alarh

 postitati 22.09.15 18:29
Nonii. Elu igasuguseid vingerpusse vahepeal loonud, nüüd olen jälle tagasi RSide juures. Kuidas kommenteerida manuaali ja ACC koostööd? Kas aeglustades (ees sõitjaga distantsi hoides) piisab ala käigu alla vahetamisest, et ta jätkaks distantsi hoidmist, või peab süsteemi uuesti aktiveerima?
Ranx

 postitati 28.03.14 13:22
Ma mõtlesin seda ,et kui skoda oleks pakkunud rs-ile sama mootorit ,nagu seat leonil 2.0 tsi (206kw) ,siis oleksin valinud bensiini mootori.
Ennem otsustamist proovisin siiski 2.0 tsi (162) ja 2.0 tdi (135) ,tõsi need mootorid olid teise vag gruppi auto peal ,aga kuna just linnas sõites oli vahe minimaalne ,siis otsustasin diisli kasuks.
Mina soovitan siiski ise reaalselt mõlemaid mootoreid proovida ,kas siis skoda ,vw , või seat-i peal.
Maailm on täis raamatupidajaid ,kes paberitelt numbreid loevad ,õige tunde saab ikka ise proovides ;)

P.s.
Linnas sõitmise all ei mõelnud ma kuni 120km/h -ni kiirendamist
taneltag

 postitati 28.03.14 10:42
Miks üllatav, neid käike pole ikkagi piisavalt palju, kuna diislil see vahemik ikkagi liiga väike. Bensukal max väände vahemik oluliselt suurem ja käike ju samuti sama palju.
tnx

 postitati 28.03.14 08:15
Enne just kurtsid, et 135kW paneb ratta liigselt ringi käima, nüüd nimetad seda lahjaks... Milleks need täiendavad 70kW, kui kiirteel või ringrajal ei sõida ja nelivedu pole?

Video peal DSG-kastidega diisli mahajäämine on isegi mõneti üllatav, tänapäeval ju seal käike varsti samapalju, kui veoautol ja ei tohiks olla suur probleem hoida mootori pöördeid alati selles vahemikus, kus sooritus maksimaalne. Vanasti, kui olid 3-5-käigulised aeglaselt lülituvad kastid (või manuaaliga, kui peab ise rapsima), siis jah oli bensuka pikem pööretevahemik eelis.
Ranx

 postitati 27.03.14 23:07
Kui skoda oleks rs-ile pakkunud sama mootorit mis seat leon cupra-l 2.0 tsi 206kw ,oleksin valinud bensuka ,aga kahjuks pakub skoda ainult seda lahjat tsi-d ,ning seat pakkus samuti seda mootorit vaid luukpärale .
taneltag

 postitati 27.03.14 19:03
Eks see mõttetu kemplemine ole jh. Ega jõud panebki asja maksma just suurematel kiirustel ja koormustel nagu näha ka madala pöörde peal kiirendades suure käiguga, kus diisel jääb oodatust ikka väga palju maha. On nagu on, kellele ema kellele tütar. Olen samuti diisleid proovinud ning minule nad ei sümpatiseerinud, olgugi , et nad on ökonoomsemad. Ma sõidan piisavalt vähe, et pole suurt vahet.
Ranx

 postitati 27.03.14 14:32
Andsin siis täna linnavahel 3-4 tundi uue diisel rs-iga DSG kastiga korralikult minna ,keskmiseks kütusekuluks näitas kompu 6,7L
Naljakas tundub diisel rs-i puhul see ,et sport resiimis muutub ka mootori hääl kurjemaks ,mida pole diislite puhul ennem kohanud .
Ning sport resiimis ristmikult kiirendades ,kipub papu ikka kõvasti kaapima isegi veojõukontrolliga.

Ja kui hoolikalt seda videot vaadata ,siis linnakiiruseni (50km/) kiirendamisel vahet praktiliselt polnud ,vahe tekibki just maantee kiiruse juures.
M8DSwordfish

 postitati 27.03.14 07:17
Mis te tühja kemplete, kellel pikem ja kellel paksem. See on valdavalt maitseküsimus ja alati tundub olevat õigus selel kes parasjagu mis mootorit kasutab... :)
Sõitsin 4 aastat DSG RS bensukaga ja nüüd sõidan DSG 130kw diisliga (VW CC) mille ostsin seepärast et sel on ka 4-vedu. Ja kuna tal on 4-vedu (ei hakka diskuteerima, et kui "õige" või "vale" see 4-vedu nüüd on) siis kohapealt minnes paneb ta jõu paremini maha, ehk kummi läheb vähem. Subjektiivse arvamuse järgi teeb RS maanteel möödasõidu käbedamalt ära. Diisel läheb oodatult talvel aeglasemalt soojaks ja kipub ka foor taga tiksudes veidi maha jahtuma, mida RS ei tee. Diisel on veidi ökonoomsem kui bensukas, kuid vahe ei ole väga suur (eks siin on ka see 4-vedu mängus). Kui oleks uut RS (bensukat) 4-veolisena pakutud, oleks uuesti Skoda ostnud, paraku...
Need on minu tähelepanekud.
Ahjaa mauaalkasti ei komenteeri kuna tarvitan vaid põhimõtteliselt automaatkaste. ;)
taneltag

 postitati 27.03.14 06:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kes pole uut 135 kw rs-i diislit proovinud ,pole õige mees neid mootoreid võrdlema .
Linnas ongi just parim kombinatsioon diisel ja dsg
Mul on 3.0 bensiin (162kw)manual audi quattro ja 2.0 (16 valve) diisel DSG VW,
Linnas saab audi selgelt kotti, maanteel on teine lugu.
Ning 60 tuhhi tagant 200.- euri DSG hoolduse eest pole küll midagi hullu.



http://www.youtube.com/watch?v=rG1u9ldS_X8

Palun vaata ja võrdle siis kahte mootorit (bensiin ja diisel). Selle põhjal pole diislil ka madala väände eelist enam, kuna väändemoment antud mootorite puhul on ainult +30 diisli kasuks , kuid bensukal tuleb vääne madalamalt kätte. See, et sinu 3.0 vabalthingav jääb maanteel diislile jalgu ei tähenda, et moodsad turbomootorid seda teevad :P

Eks mootoreid erinevaid, kuid antud kontekstis, mis Octavia valikus, on vahekord selline.
Ranx

 postitati 26.03.14 20:52
Kes pole uut 135 kw rs-i diislit proovinud ,pole õige mees neid mootoreid võrdlema .
Linnas ongi just parim kombinatsioon diisel ja dsg
Mul on 3.0 bensiin (162kw)manual audi quattro ja 2.0 (16 valve) diisel DSG VW,
Linnas saab audi selgelt kotti, maanteel on teine lugu.
Ning 60 tuhhi tagant 200.- euri DSG hoolduse eest pole küll midagi hullu.
reverse

 postitati 26.03.14 09:51
Mina valisin diisel Rsi isiklikult selle pärast, et välimus + varustus on sellel mudelil tunduvalt parem, kui "tavalisel" Octavial. Kui Scout oleks olnud vähegi kenam siis oleksin valinud selle. Paraku aga see Octavta 2 Fl Scout on üks jubedamaid autosid tänavatel, seda siis läbi minu silmade :)

Nüüd, vaadates Octavia 3 põlvkonna mudeleid ei ole minu silmis erilist vahet kas võtta Rs või "tavaline". Välimuse erinevus on minimaalne. Maitseasi, loomulikult.

Diisli valisin seetõttu, et kilomeetreid koguneb mehiselt. Väga pikad maantee otsad ja seda täislastis autoga. Vahe bensuka ja diisli kütusekulul on sellistel tingimustel mäe kõrgune.

Kui ma oleksin tahtnud "sportautot", mis on kiire, siis paraku Škoda pole just õige mark selleks otstarbeks :) Olgem ausad, seda jõudu, mis bensukast RS pakub ei saa tavatingimustes eriti kenasti asfaldile. Kummi saan ka diisliga vilistada :)

Aga nagu ikka, maitseasi.

Teemasse haakuvalt - eelpool on ka mainitud diisel Rs lühikesi käike manuaalkasti puhul - seda jama ma endale vabatahtlikult kaela ei tiriks. DSG on omaette maailm ja kui kardetakse tänu vanamoodsa automaadi halvale kogemusele tasub ikkagi üks tiir selle kastiga masinaga linnavahel teha. See on hoopis midagi muud, kui 90nendate 4käigulised "automaadid".
taneltag

 postitati 25.03.14 18:34
Mina olen ka seda meelt, et kui osta juba niiöelda "RS" mudel, siis milleks diisel. Kui tahad niisama ökolt kulgeda siis osta tavaline pereauto diiselmootoriga. Ega see uus 2.0 TSI nüüd väga janune ka ei ole ning omadustelt ikka oluliselt üle diiselversioonist. (Mõtlen siis dünaamika omadusi).
rstdi

 postitati 25.03.14 12:28
Lisaks kuna sa vist vaatad TDI versiooni, siis minumeelest diislil see manuaal on eriti õnnetu asi sellisel võimsamal mudelil. Kõvasti rapsimist eriti liikuma saamisel (lühikesed käigud).
Uus Scout, mis peaks saama ka DSG ja 135kw TDI mootori on RS'st kiirem. RS'le sobib bensukas minumeelest paremini ja sinna sobib manuaalkast ka kenasti. Kuid eks maitse asi.
rstdi

 postitati 25.03.14 08:43
Tsitaat:
Algselt postitas: alarh
Tervist!
On tekkinud huvi poeuue Octavia RS järele. On Skodade kohta üldisemalt paar küsimust.
Nimelt reklaamib Skoda 290 euri eest 5a/150000km garantiid. Kas see kehtib eradnitult kõigele, mis kulub (sillaosad, tihendid, misiganes xenon pirnid jne)? Seda sain teada, et manuaal RS puhul see sidurile ei kehti.
Milline on Octavia RS manuaalkast? Kõik prooviautod pidavat olema dsg kastiga, minul on kindel soov manuaali järgi. Kas kast on pigem konkreetne või selline.. ebavlev (on ta sama nagu teistel Skodadel)?

Parimat
Alar


Sa mine proovi DSG kastiga RSi ja manuaali sa enam ei soovi. Kunagi mul OII RS oli manuaal, midagi sellel viga ei olnud täitsa OK oli. Kuid DSG on ikkagi parem (praeguse RSil on DSG ning manuaali ei tahaks igapäeva autoks küll enam), kuigi alguses tuleb natukene harjuda selle elektroonikaga (kui tuleb manuaali pealt), kuid igapäeva kasutuses on see parem.
Manuaaliga on jah sul "parem kontroll või vahetum kontroll", samas DSG on igas olukorras tegelikult kiirem kui manuaal. Manuaal muidugi odavam jälle osta. RSil on 6ne kast, mida ei saa võrrelda teiste 7ste DSG kastidega kohe üldse. Lisaks peaks DSG olema standardis nn stardiabi, mille vastu manuaal ei saa. DSG on mõnevõrra kallim hooldus, iga 60tuh vaja vahetada õli. Labadega käiguvahetus on ka väga hea, kui meeldib kiiresti sõita ja tahad ise vahetada (kuigi punases alas vahetab kast siiski ise!).

Loomulik kulumine ei lähe garantii alla. Xenonitele oli vähemalt vanasti 2a garantii.
Sidur kindlasti ka kulub 150tuh ning seepärast ei saa sellele garantii kehtida. Kui aga tehase praak, siis kõigele kehtib 150tuh.
jk

 postitati 24.03.14 14:53
Garantii osas aitab targemaks saada http://www.skoda.ee/hooldus/garantii
alarh

 postitati 24.03.14 11:30
Tervist!
On tekkinud huvi poeuue Octavia RS järele. On Skodade kohta üldisemalt paar küsimust.
Nimelt reklaamib Skoda 290 euri eest 5a/150000km garantiid. Kas see kehtib eradnitult kõigele, mis kulub (sillaosad, tihendid, misiganes xenon pirnid jne)? Seda sain teada, et manuaal RS puhul see sidurile ei kehti.
Milline on Octavia RS manuaalkast? Kõik prooviautod pidavat olema dsg kastiga, minul on kindel soov manuaali järgi. Kas kast on pigem konkreetne või selline.. ebavlev (on ta sama nagu teistel Skodadel)?

Parimat
Alar

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 73.7% - SQL: 26.3%]