Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
petst

 postitati 15.08.06 06:20
Hinda tasub küsida Auto 100-st. 400 sisse mahub kindlasti ära..
lare

 postitati 14.08.06 08:35
Tsitaat:
Algselt postitas: petst
Reklaabrožüüride järgi peaks piduri suportid olema rohelised. Mul aga hoopis punased (tõenäoliselt pärit Golfi jupilaost). Igatähes veermikku kiideti, pidi olema lihtne ja oluliselt tugevam tavamudelitest.

Nüüdsest ongi pidurisupordid Octavia RS-l punased.
Alates 27 nädalast toodetud masinatel.
S.S.D.D.

 postitati 14.08.06 07:31
Palju enam vähem norm. varustusega RS maksab?
450 000.- tuuris?
petst

 postitati 13.08.06 23:02
Olen mõned nädalad olnud RS II TFSI omanik ja päris hea on ;)

Tähelepanekud. Sportlikust loomust tulenevalt on vedrustus küllaltki jäik. Linnas ringi sõitmiseks ei ole parim auto, sest kõik teekonarused saavad liigagi hästi üles loetud. 18" velge ei soovita..

Aga maanteel on hoopis teine tera.

Kõige suurem miinus on DSG automaadi puudumine. Kuid tundub, et 6-käiguline kast on meie linnaliiklusesse sobivam just tänu parematele ülekandearvudele.

Juhitavus on super ja elektrooniline differ töötab ka enam- vähem.. Sussi kiirendamisel vilisema eriti ei saa..
Kõige rohkem meeldib aga see, et erinevalt 1.8T ei ole äkilisel kiirendamisel tunda "auku". Mootor veab ühtlaselt alates 2000 pöördest, kuid 3500 peal on tõmme eriti magus. Sellega kaasneb ka meeldiv mootoriurin salongis, mida tavalise pereauto puhul ei kuule. Kui istuda Superbist RSi, siis kõige harjumatum on suurem salongimüra.

Bensukulu senini on olnud ~9l/100, peamiselt linnasõidud.

Minu arvates väga õnnestunud auto ja loomulikult soovitan kõigile kes sportliku sõidustiili mugavusele eelistavad..

Tuunijatele on hea uudis ka see, et Audi on sellest mootorist lausa 265 hj välja imenud..

Tüüpvigadest pole veel midagi pajatada. Tasub uurida, kas Golf GTI kohta midagi negatiivset räägitakse? Reklaabrožüüride järgi peaks piduri suportid olema rohelised. Mul aga hoopis punased (tõenäoliselt pärit Golfi jupilaost). Igatähes veermikku kiideti, pidi olema lihtne ja oluliselt tugevam tavamudelitest.
morden

 postitati 10.08.06 07:07
proovida saaksu juba tänavu. Ise olen mõlema ( bens/disel) varianti proovinud. Ainuke lahendus nägu naerule mitte saada on autosse mitte istuda :P . Seda aga ei soodusta asja olemus. Lepi proovisõidu aeg kokku ja sa ei kahetse :cool:
Edgar

 postitati 09.08.06 22:31
Olen veaga tutvunud, nägu tõesti kisub naerule :)

Aga et siis mingi 6000.- tehase poolt paigaldatavat lisakaitset pole vaja ? No seda parem saab mingi muu vidina ehk selle raha eest, samas lisakaitse ei tee vist kunagi liiga.

Selle auto ostuga on sellised lood, et plaanid on 2007 a kevadeks, proovisõidud teen varakult ära, ehk varakevadel on veel teeolud jamad, ei saaks õiget tunnetust kätte.
reFFLex

 postitati 09.08.06 21:55
Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Põhiline tüüpviga RS-ga sõites,et kisub näo naerule.:D

Bljääd, see seuke ropp viga - märgatav, muide, ka tavalise Octavia II juures - mille vastu valmistajatehas polegi võimeline mõistlikku lahendust leidma. Tšehhid muidu tublid ja hakkajad poisid, aga seda komplikatsiooni pole suutnud ära klattida :D

Oleks mul präägu ekvivalenti üle ja üks O II puudu, mai läheks omikul töössegi, vaid joonelt TDI-RS-i tellimust vormistama. Paraku on omal RS-i surrogaat apastraat õues võrkaia taga ning va krabisevat läheb muudegi prigude täitmiseks.

Aga sina Edgar mine kohe homme hommikul mõne nägusa Auto100 müügimehe juurde ja ütle selges eesti keeles: "Ma tahan!"
...ja nad kirjutavad sinu nimele ühe RS-i tellimuse ära. Tõesti, asjaga on kiire, nagu lare vihjas ning kui pikalt venitad, siis selle aastanumbri sees Auto100 sulle seda ülipopulaarseks kujunenud autumudelit kätte toimetada ei suuda.

Meil siin foorumis ühel sellil on see RS, kuid foorumis tegev ta suurt ei ole - ilmselt esines temagi puhul tüüpviga ning ta täiendavalt veel sattus sellest psüühilisse sõltuvusse (loeb: rallib ööd ja päevad ringi ja ei saa mahti tuppa arvuti taha tulla).
lare

 postitati 09.08.06 21:29
Octavia RS on väga hea valik.

Vanema põlvkonna RS omanikud on Alu põhjakaitsega karteriprobleemi lahendanud.Uuel RS-l seda probleemi ei ole,kliirens parem.

Põhiline tüüpviga RS-ga sõites,et kisub näo naerule.:D

Selle aasta RS-i müügikvoot hakkab täis saama,nii-et soovitan otsusega kiirustada.
Edgar

 postitati 09.08.06 20:34
Et siis plaanis osta Octavia, olen sõitnud nii automaatkasti kui manuaaliga siis 2.0 FSI versioonidega.

Automaat oli nagu nälkjas teel hea ja sujuv siis :). Manuaal oli pisut parem kuid ka suht uimane. Aga Octavia RS oli midagi oopis muud, kiire ja mõnusalt jäik ning käitus ärmiselt hästi nii madalatel kui sa suurematel kiirustel.

Minu küsimus oleks siis eelkõige RS i endistele ja praegustele omanikele. Sisuliselt....kuidas on ? On mingeid tüüpvigu, mitu korda karteripõhi "kaduma" on läinud ? :) Ja näiteks millist lisavarususe juppi te elusees kasutanud pole jne ?

Ootan huviga teie mõtteid.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.9% - SQL: 50.1%]