Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti koda Klubi
»
Ostuabi
»
Octavia II 1,6 tdi vs 1,9 tdi vs 2,0 tdi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reverse[/i] Hei. Omasin 81kW 1.9TDI Passatit, põhimõtteliselt sama mis 1.9 77kW versioon, kuid 77kW on uuem, pumpdüüsidega versioon, võin hinnas eksida, kuid on meelde jäänud, et nende vahetamine on kallis lõbu (oli vist 500 tk ja mootoril on neid on 4tk). Hetkel sõidan 2.0 TDI CR mootoriga (125kW), mis istub DSG kasti otsas. Oluline vahe PD ja CR mootoritel on minu silmis see, et CR on tunduvalt vaiksem, see iseloomulik diisli pladin on vähemalt minu auto puhul vaevukuuldav. Passatiga sõites sai ikka kohe aru, et tegu on diisliga (NB! 81kW ei ole otseselt PD mootor). Nt maanteekiirusel või linnavahel ukerdades mina oma mootri häält pea üldse ei kuule, kahjuks ei saa seda väita kõikvõimalike PD mootoritega masinate puhul millega sõitnud olen. DSG kastist - jutte liigub jah igasuguseid ja reeglina kasti turuletuleku algusaastatega seoses. Tegemist on ju korduvalt uuendatud tehnikaga, esimene masin mis seeriatoodanguga selle omale sai oli vist Golf R32? Seda siis aastal 2003.. pea 10a tagasi :) Eeldan, et lapsehaigused on nüüdseks kõrvaldatud. Igatahes mina enam manuaalkastiga masinate poole ei vaata, mõtetu kähmlemine salongis selleks, et linnas ukerdada. Vajadusel (või siis lõbutsemiseks) saab DSG ka manuaalreziimi lükata (või lapatseid kasutada, kui need rooli küljes olemas on). Salongi soojaks saamisest - tavaline poeskäik (6km poodi ja 6km tagasi) linnaliikluses ja temperatuur tõuseb vaevalt 50 kraadi juurde. Küll aga on autol salongi lisasoojendus (kontrolli, mis aastast ja mis mootoritele seda paigaldati) seega salong läheb soojaks kaugelt enne kui mootor saavutab töötemperatuuri. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti koda Klubi
»
Ostuabi
»
Octavia II 1,6 tdi vs 1,9 tdi vs 2,0 tdi
» Vasta
XMB koda Club Edition
Arendanud
Aventure Meedia
&
XMB Grupp
© 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti koda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.9%
- SQL:
71.1%
]