Teema ülevaade |
Timur
|
postitati 26.05.08 18:22 |
Maitz, sul lihtsam neile helistada. Neil ei pruugi mingit autoplatsi ollagi. Pildid on tehtud Pirital TOP-i juures. Need ainukesed kontakt andmed, mis
ma netist leidsin:
http://www.auto24.ee/infocatalog/infocatalog.php/Elite+Auto/cid=35/page=7/cpath=/id=1010
|
Maitz
|
postitati 26.05.08 15:17 |
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/622/auto_php-id=475622-www_auto24_ee.html
Kas keegi teb kus see autoplats Tallinnas asub?
Kas keegi on vaatamas käinud?
|
Timur
|
postitati 12.05.08 19:44 |
Ehk on vene või inglise keelne leht abiks
http://www.bg.autoscout24.com/Details.aspx?id=vxo2wvf3tohy
http://eng.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=7820942&id=lxerclfi4oro&sc=&make=65&model=16621&pricefrom=90
00&euroto=12500&zip=
|
sckorpio
|
postitati 12.05.08 15:21 |
see on sissemaks ainuld kui ma aru
sain
|
Maitz
|
postitati 12.05.08 14:51 |
Kas keegi oskab saksa keelt?
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=bxohwlz34yre
Miks on see Superb ainult 10000 euri,tegu ju väga korraliku varustuse ja vähese kilometraasiga.
|
superb
|
postitati 24.04.08 11:54 |
need aku drenaasid on jah asjad mida tuleks jälgida. Mina olen neid puhastanud ja sellega probleeme pole. Aku kättesaamine on natuke keeruline, kuid
ma ei näe selles erilist probleemi. Näiteks minu autol on algusest peale üks ja sama aku, ning siiani pole probleeme käivitamisega olnud isegi talvel.
Ma ei usu et see ainus mootor on millega võib tekkida laialijooksmise probleeme. Minu kogemused räägivad vw grupi 1,9 TDI kohta ka halbu asju, aga
neid ei hakka siin lahkama.
|
Swissflam
|
postitati 24.04.08 11:10 |
Kui kasutaja "superb" teab hästi palju plusse, siis ma võin tuua mõned miinused. Kergelt kipuvad ummistuma aku alused drenaasid, mille tagajärjel
jookseb vesi salongi põrandale, kus omakorda rikub nn. comfort ploki. Ja V6 diisli aku eemaldamine on omaette tsirkus. Ülemise õõtshoova polt
roostetab juba aasta vanusel autol nii kinni, et seda on võimatu lahti saada. 2,5 diisli nõrgaks kohaks on õlitus ja selle tagajärgi võid vaadata
britide foorumist, seal 4 kuu jooksul 2 mootorit purunenud, millede läbisõit on olnud alla 100000km.
Neid miinuseid on veel aga ei taha inimest ära hirmutada, V6 tõmme on iseenesest väga hea, varustus korralik (kui classic ja comfort välja arvata)
ning mahutab tagaistmele ka keskmisest pikemaid inimesi.
|
martin
|
postitati 24.04.08 06:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: superb...aga ma ei tea ka autot mis ei võtaks. |
Mina tean, 74kw Superb
|
superb
|
postitati 24.04.08 06:17 |
no mida sa mõtled vastupidavuse all, kui sellel autol on see 104 000 km 100% õige läbisõit, siis võid muretult selle autoga sõita. Ja sellised
"naised-saunas-rääkisid" jutud on ikka väga kahtlased selle mootori mitte vastupidavusest. Kunagi räägiti ka et skoda pole auto, võibolla pole siis
mõtet seda ostagi?
Sama jutt oli esisilla kohta, teadjamehed rääkisid (muuseas ka autoremontides), et tal 100% sama esisild mis passatil oli. St et ma soovitan selliseid
teadjamehi kes pole kunagi seal autos istunud ja veelvähem sõitnud sellega mitte kuulata.
Küttekulust niipalju, et maanteel olen saavutanud normaalse sõiduga tallinn-võru 5,5l/100km. Ma ei ütleks et janune on. Linnas võtab omajagu, aga ma
ei tea ka autot mis ei võtaks.
114 kw on vanem mootor ja 120 kw uuem mootor, vahe on ilmselt ainult ajus (täpselt ei tea)
Head ja vead. Häid külgi on palju ja ei hakka neid siin uuesti ülesse loetlema (uuri foorumis kasutajate autode rubriiki)
halbadeks külgedeks võib olla see, et unustad selle autoga ära remontimise vajaduse ning hiljem mõne teise margi vastu vahetades võid saada halva
kogemuse
Tegelikult pole sel autol ühtegi nõrka kohta välja tulnud vähemalt minul selle 2,5 aastaga.
Mis ma jälgida soovitan, oleks see et kindlasti oleks olemas hooldusraamat, st näha kõik mis autoga tehtud, ning soovitan otsida võimalikutl suure
lisavarustusega auto, et nautida kõiki selle mugavusi.
|
andres10
|
postitati 23.04.08 17:50 |
Tere Skoda inimesed !
Kindel plaan on Superb omandada. Hetkel on välja valitud selline isend. Ei ole Skodadega varem kokku puutunud ja on tekkinud mõned küsimused.
Kuidas peavad vastu V6 2.5 TDI-d? Kunagi VW uurides tehti nende 2.5 V6 maha, kuna puudus töökindlus ja küttekulu oleks võinud ka väiksem olla. Skoda
peaks samu mootoreid kasutama?
Olen näinud nii 114kW kui ka 120kW mootoreid. Kas mingil ajal tulid uued mootorid ? Kumba eelistada?
Mis on selle mudeli head ja vead. Ehk oskate ka antud isendi kohta midagi ütelda. Mida Superbite puhul üleüldse jälgida?
Tänud vastuste eest juba ette!
Andres
|
|