Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
diesel

 postitati 03.08.11 09:58
see teema kisub ema-tütre vaidluseks vägisi.
päriselus on aga nii, et kui soov on sõita vähe koormatud masinaga ja kilometraash ka eeldatavalt pisemapoolne, siis kärab bensukas küll.
kui aga koormatud masinaga või suisa käruga sõitmist sageli või muidu aastas mitukümmend kiloversta läbisõitu võiks koguneda, siis pole valikut, tuleb diisel võtta.
ladavaz

 postitati 03.08.11 07:22
Mina küll ei pahanda. Ma olen sõitnud nii bensiini kui diisli joodikutega ja olen truuks jäänud bensiinile. Minu jaoks ka suurt vahet pole peale selle, et bensiini mootoriga auto ülalpidamine on odavam ja teiseks diisli eelis minu jaoks lööb välja siis kui on suure mootoriga auto, kus tõesti võrreldes bensiiniga on kütuse kokkuhoid oluline. Väikse mootori puhul minu jaoks pole suurt vahet kas võtab liitri rohkem või vähem, muud kulud autole söövad selle vahe niikuinii ära.
M8DSwordfish

 postitati 03.08.11 06:40
Põhjust, miks keegi eestis peaks tahtma diisel mootoriga sõiduautot osta, on vähemalt mulle väga raske selgitada. Kütusekulu on tänapäeva bensiini ja diiselmootoritel üsna samad, diisli soetamismaksumus on tavaliselt kõrgem, kütuse himnnatase on kõrgem, hooldused on tavaliselt kallimad, talvel soojeneb (ja soojendab salongi) aeglasemalt ja hoidku saatan veel mootori remondi eest... ka siis on diisel kallim. Perspektiivis võivad ka veel riigiisad näiteks saastemaksu diislitele peale väänata (põhjendusega, väga paljudes riikides on). Momenti on küll küsitud mootorite juures diislil rohkem aga kummivilistamiseks pole nad nagu kumbki ette nähtud.
Ma ei püüagi siin algatada teemaarendust et kumb noku siis ikkagi pikem on, kuid olles kogu elu kõrvini diiselmootorite (küll vähe suuremate ja võimsamatega) tegelenud, tuleks sellest valikust minu hääl küll 1.4 TSi-le.
Argu nüüd diiselmootoritega autoomanikud pahaks pangu... see ju ainult minu arvamus.
Zut

 postitati 28.07.11 17:21
1,4TSI ei ole vist nii vana Octavial, et keegi oleks jõudnud 100Mm maha sõita. Sama mootor on vist peal ka VW Passatitel, võiks ju kärada küll.
afor

 postitati 28.07.11 09:26
Tere kõigile.

On plaanis uus Octavia osta aga ei tea mis mootoriga. Karakteristikute järgi tunnen huvi 1.4TSi ning 2.0(85 kW) diisli vastu.

1.4TSI autoga olen proovisõidul käinud. Reaktsioonid gaasi pedalile ning küttusekulu meeldisid väga aga mis natuke hirmutab on selle mootori töökindlus. Kas keegi on samasuguse mootoriga sõitnud üle 100 000 km? Kuidas see talvel stardib?

Diisel on 6-ue kW võrra nõrgem aga pöördemomendi on tal palju rohkem ning küttuse kulu on väiksem ning auto ise tuleb nats kallim ka.

Nii et nagu näete olen segaduses.

Kui kellegil on kogemust üleval toodud mootoritega autode kasutamisest, palun kommenteerige.

Aitäh vastuste eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]