Teema ülevaade |
maido-
|
postitati 11.03.11 16:22 |
Nüüd masin käes ja esimesed 100 km kah läbitud. Hetkel kõigega rahul, kuigi jah lisavidinaid on comfordil vähe..
|
maido-
|
postitati 13.12.10 16:28 |
Nüüd diil tehtud ja veebruari lõpuks lubati kätte anda... Aga püsikiiruse hoidja oli pakkumises sees küll.
|
lare
|
postitati 07.12.10 12:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Kahes osas langetatavat seljatuge aga ei saagi Comfortile. |
Kahes osas allakäiva seljatoe saab Comfort paketile. Combil on see standardis, luukpärale juurde 1 600 krooni eest.
1,2TSI moto on ketiga, ehk ära jääb rihmavahetus. Sealt tuleb tasa nende mootorite hinnaerinevus. Samas ei ole ka see 1,6MPI oma vormelikolbidega
mingi igiliikur. Peale proovisõite on mul enamikud kliendid siiski 1,2TSI valinud.
Vihjeks võin öelda, et 1,2TSI mootoritega autode hulk on piiratud ja rohkem neid lähiajal sooduskampaaniasse ei tule sellise hinnaga. Ambiente
varustuses EURO5 normi tuunitud 1,6MPI mootoritega isendid on parema saadavusega.
Osta auto, mis hiljem sinu vajadusi rahuldab.
|
undu
|
postitati 07.12.10 09:40 |
Zipperi jutule +1.
Ise lisan siia juurde, et oleneb väga palju ka sellest, milliseid sõiduomadusi autolt ootad. 1,6MPI saab sõitmisega väga hästi hakkama, 1,2TSI
paremini, st pigem sarnaneb tema minek omaaegse 2,0 85KW mootorile, ainsa vahega, et tõmme on ühtlasem kuna max vääne (175nm) on saadaval väga laias
pöördevahemikus.
TSI puhul arvesta kohe seda, et igasugune turbomootor on väga tundlik õli hulga ja õli kvaliteedi suhtes. Lisaks kipub torbo õli sööma. Samuti on
turbomootoriga talvel see jama, et enne kui kõik hobused valla võid päästa on vaja mootor täiesti soojaks sõita. 1,6MPI soeneb kiiremini ja annab
rohkem andeks küll õli kvaliteedi küll poolkülmana saadud pöörded. Kõike mõistuse piires loomulikult.
Varustusest - oleneb mida autolt ootad. Comfortile eelistaksin mina iga kell AmbienteÂŽi.
EDIT: enne panin natu puusse. Mootorite valikus 1,6 vs 1,2 TSi hinna vahe 2000.-, seega pole väga vahet kumba eelistada - mis südamelähedasem tundub.
Üks rahulikuma sõidu ja lollikindlama olemisega, aga ka janusem, teine jälle teravama mineku kuid kapriissema hooldusega, aga see-eest ka ökom.
Varustustasemete hinnavahe 13000.-, aga võimaluse korral eelistaksin kindlasti AmbineteÂŽi. Sellega lisandub näiteks püsikiirushoidja - mugav vidin,
kes kasutanud, see teab. Samas - comfort + püsikas (2700.-) tuleb soodsam. Kui veel ka isu udutulede järgi, siis veel 3000.-. Kahes osas langetatavat
seljatuge aga ei saagi Comfortile.
|
diesel
|
postitati 07.12.10 07:51 |
zipperi jutt on puhas kuld.
mainiks veel juurde väikse ääremärkusena, et kui juhuslikult sõidad näiteks sada tuhat versta aastas, siis saab see pisike kone kindlasti enne
liisingu lõppu otsa.
a no sellise läbisõiduga võetakse nagunii diisleid, nii et mu jutt on pigem niisama targutamine.
|
maido-
|
postitati 06.12.10 17:53 |
Liising läheb vist aastake garantiist üle. aga eks siis 1.2 TSI jääb
|
zipper
|
postitati 06.12.10 17:49 |
Vabalt hingavad mootorid peavad kauem vastu kui turbokad.
1.6MPI on väga lihtne ja lollikindel mootor. Tootmises ka juba päris kaua aega olnud.
1.2 jällegi ökonoomsem ja keerulisem. Aga veel liiga uus,et öelda kaua selline mootor vastu peab...
Kui plaanid autot soetada liisingu/garantii aja lõpuni, siis valiksin 1.2TSI.
Aga kui plaan soetada auto pikaks ajaks, siis 1.6MPI.
|
maido-
|
postitati 06.12.10 17:18 |
Seda jah, aga see number 1.2 tundub väike olgugi tal TSI veel kõrval. Ja
kuidas see üldse vastu peab ?
|
mar
|
postitati 06.12.10 17:13 |
1.2TSI on parem.Vääne suurem , kütust läheb vähem ja kuuekäiguline käimakast manuaalil
|
maido-
|
postitati 06.12.10 16:15 |
Plaan on osta Octavia, aga valikus on kaks varianti . Vaustuse ja hinna suhe on paigas ehk Ambiente on kallim, aga küsimus tekib just mootori osas,
räägitakse, et see uuema generatsiooni 1.2 TSi on parem kui 1.6. Kumb siis on parem ? Mõlemad on bensiinimootorid.
|
|