Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
smallstang

 postitati 16.09.10 09:37
Keps kotti!
ladavaz

 postitati 16.09.10 07:09
muretuid kilomeetreid:cool:
Heix

 postitati 16.09.10 07:07
Sõidurõõmu :cool:
lare

 postitati 15.09.10 21:11
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
ostsin ära. aeg annab aru.

Nael kummi! :D
ladavaz

 postitati 15.09.10 07:27
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
ostukuupäev on tõesti olemas. muud mitte midagi.


Ega kui pole kuskilt kinni hakata, siis võta ära.:)
ladavaz

 postitati 15.09.10 06:38
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
Raamat raamatuks. Seda saab tellida sellist nagu vaja. Müüja ütles, et kolis alles hiljuti ja kolimine tuli järsku ja läks kiirelt. Kõik asjad kasti ja uude kohta. Ma ei tea.

Aga käisin täna Lenska mnt SaksaAuto2-hes ostueelset ülevaatust tegemas. Kõik on ilus. Auto pole mitmest tükist kokku keevitatud. Ainult tulekustutit ei ole.



Sa omanikuga oled käinud esinduses asja uurimas? Temale peaks nad ju VIN-i järgi kõik ette laduma. Kui muud pole siis ostu kuupäev on ikka fikseeritud:D
ladavaz

 postitati 14.09.10 13:31
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
müügikuulutuses on hooldusraamat kenasti kirjas.

te ei pruugi seda uskuda aga müüja ütleb, et ta kolis hiljuti ühest kohast teise ja ta ei leia hetkel hooldusraamatut üles. see olevat tal garaasis kuskil kastide sees, teiste kastide all. ka olevat tal teine tahtja, kes on nõus auto ära ostma.

mul ei ole sügavat põhjust teda mitte usaldada. aga... autoost ei ole niisama 3,50. või ütleme... nagu mingi soojaks läinud õlu, mille kallad minema ja võtad kapist uue.


Kõik võib ju olla õige AGA kui ta juunis juba auto siin registreeris, siis võiks septembriks juba see hooldusraamatki olla välja kraamitud, vaevalt et sa ainuke oled kes seda küsib.
Ostjate huvi sellise auto vastu on kindlasti suur, mingil määral võib see ka olla survestamiseks sinu suhtes. Ja pealegi kui on tõeline huviline olemas, siis oleks see auto juba ammu müüdud, järelikult on teisigi kahtlejaid.:)
hqs

 postitati 14.09.10 11:25
OT@hooldused ja hooldusraamat

Eelmisel aastal, kui oli jube tahtmine teist autot juurde osta, sai uuritud ühe Roomster Scout'i kohta - ilusti Eestist ostetud, suht väike läbisõit (oli vist kahe aastaga ca 60k km), aga näedsa hooldusraamatut polnud.... Anti lahkelt VIN ja niipalju, kui mul õnnestus teada saada, siis oli selle ajaga oli korra juba vahetatud käimakast (plus mingeid väiksemaid asju veel) ning esinduse korralises hoolduses ei olnud auto pärast ostmist kordagi käinud :P
ladavaz

 postitati 14.09.10 10:31
Kui rääkida teoreetilistest võimalustest siis tean inimesi kes toovad Leedust autosid, mis muidugi on kõik kõksukesi teinud suuremal ja vähemal määral ja taastatud. Kuna Leedust toodud autode suhtes on eestlane pigem ettevaatlik, kui tormakas, siis keeratakse saksa,itaalia,belgia jne numbrid külge ja müüaksegi siin maha kui saksast jne. toodud auto. Ostjat on ju kerge lollitada igasugu saksa hooldusraamatutega.
Mina sinu asemel vaataks kohalikke autosid, varustustase pole küll nii rikkalik aga vähemalt on ajalugu kontrollitav.
stefan

 postitati 10.09.10 09:48
Tehase poolt eraldi võimendi peaks asuma juhiistme all, ja see on ainult koos Sound System paketiga (igas ukses 3 kõlarit peab olema). Piltidelt seda küll ei paista. Esiklaasisoojendus on müüja bluff - see et on olemas nupp, millega kliimaseadet panna puhuma max jõuga klaasidele, ei tee sellest veel esiklaasisoojendust.
lare

 postitati 10.09.10 07:44
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
Netist leidsin, lehed mis väidavad, et autol on 6 turvapatja. Müügikuulutuses sesisab 10. Kumb valetab? On 10 üleüldse reaalne või võimalik?

VIN: TMBGE61Z072042831


Sellel autol on 6 turvapatja. See on ka sisse kirjutatud tehasetähisesse (märgitud punasega). Octaviale ei pakugi üldse üle 6 turvapadja. Tagaaknale paigaldatavaid aftermarket termantiinist patju ei saa nimetada turvapatjadeks.:D

Samuti soovitan auto lasta esinduses üle kontrollida. Kui ka auto oleks keritud on selle tegelik läbisõit tuvastatav.;)
reFFLex

 postitati 10.09.10 05:56
Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Kui mind selle auto juures midagi häirib siis on see läbisõit. Selle läbisõidu järgi oleks selle autoga ainult koju/tööle sõidetud ja nädalavahetustel mõni sutsakas ämma juurde ka tehtud. Hind iseenesest on hea, kuigi samas hinnaklassis saaks enamvähem sama varustusastmega kohaliku pärituoluga iendi.

Mind ka esmapilgul nagu häiris see läbisõidunummer, et suure Saksamaa kohta kuidagi pisikesevõitu. Võtsin siis ühe saksa automüügiportaali lahti, et näha, millised on seal pakutavate 2006. a Octaviate läbisõidud ja autode eest küsitavad hinnad - autoscout.de - nähtava põhjal võiks nagu järeldada, et ei pruugi see odonäit jebitud olla.

Kui aga piirata valikuid selles portaalis nii, et jätta alles vaid top-notch varustusastmega (alustasin nahksisuga) autod, siis tõuseb autode hinnaskaala kõrgemale, kui selle siin müüdava auto ca 11600 EUR. See hind siin aga on moodustatud teadupärast auto hinnast saksas, selle siiatoomiskuludest ja vahendaja kasumist. Kasutatud autode äri sptetsiifikaga mittekokkupuutunud inimesena ei kujuta ma ette, mis raha eest üks auto sealt siia ära tuleb, sestap ei oska sellest 11600st midagi maha arvutada. No üks tuhande euro jagu peaks see ikka saksast ostes odavam olnud olema - ca 10 tuhande euro eest aga ei saa sellise edeva varustusega sõiduvahendit tänasel päeval fritsude maal. Seega siis on kõnealuse auto müüja saanud mingi ulmehea diili korraliku, superluks varustuses auto näol. Võibolla on see võimalik, tõesti ei tea.

Mina eestlasest skeptikuna aga vaataksin asjadele selliselt, et mingi moment on selle auto juures vale, kui Eestis saab selliste parameetritega autot müüa samaväärse v odavama hinnaga, kui võrdväärsed Saksas maksavad.

Skeptitsismi kõrvale jättes aga tundukse muidu igati hea diil olema :D
Suslik

 postitati 09.09.10 15:42
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
Kes ütleb,
a) kas auto õigesti hooldatud?
b) kas sn on keritud või ei?
c) kas auto on avariivaba?


Pigemini mina esiteaks küsimuse teisiti - kas mõni neist punktidest takistab oluliselt auto ostu?

a) kas auto õigesti hooldatud? - ära looda nii väga eelmise hoolduse peale vaid kui auto ostad vaheta rihmad/õlid/filtrid ise välja ja kenasti rahu majas. Loomulikult ei välista see seda, et auto on ilma õlivahetuseta meeletud läbisõidud teinud ja mootor/käigukast sedasi viga saanud

b) kas sn on keritud või ei? - Kas keritud SN takistaks muidu korraliku auto ostu? Muidugi võttes arvesse et väidetavalt on auto tulnud saksast kus suurtes kogustes kiirteid, siis 126 tuhat 4 aasta peale läbisõiduks võib olla tõsi, võib mitte olla.


VIN- koodi abil saadavast infost võib kasu olla küll. Ostsin kunagi ühe väikese läbisõiduga suht uue Primera. Hiljem selgus,et peale garantiid enam hooldustes polnud käinudki. Minu jaoks väljendus see selles, et õli asemel oli karteris peaaegu tavott ja nukkvõll olematu õlituse tõttu sinine. Autoplatsil ja ühes pisikeses teeninduses käies ei märgatud seda. Kes oskakski rutiinset kontrolli tehes mootorit lammutama hakata?
Minu soovitus- kui garantiijärgset ajalgu pole, siis unusta ära see auto. Lihtsaim variant VIN koodi järgi infot saada on nii, kui võtad autoplatsilt kellegi kaasa, kellel õigus seda infot esindusest küsida. Kui nad auto müügist huvitatud on, küll siis nõusse jäävad.
ladavaz

 postitati 09.09.10 11:40
Kuigi olen ka sama meelt, et kui auto endale meeldib, siis pole mõtet igasugu väliste faktoritega traumeerida.
Ega see VIN kood ka midagi ei aita, kuna selle järgi saad teada ainult fikseeritud õnnetusjuhtumid aga on ka reaalne võimalus, kus auto on nurga taga üles taotud ja esinduses käib ta puhta lehena läbi.
Alati muidugi tasuks siin lasta teha ülevaatus enne ostmist, soovitavalt esinduses, seal oskavad nad õigetele asjadele tähelepanu pöörata.
Kui mind selle auto juures midagi häirib siis on see läbisõit. Selle läbisõidu järgi oleks selle autoga ainult koju/tööle sõidetud ja nädalavahetustel mõni sutsakas ämma juurde ka tehtud. Hind iseenesest on hea, kuigi samas hinnaklassis saaks enamvähem sama varustusastmega kohaliku pärituoluga iendi.
smallstang

 postitati 09.09.10 09:13
soans ? :cool:
wigry

 postitati 09.09.10 08:33
Tsitaat:
Algselt postitas: chill
Kes ütleb,
a) kas auto õigesti hooldatud?
b) kas sn on keritud või ei?
c) kas auto on avariivaba?


Pigemini mina esiteaks küsimuse teisiti - kas mõni neist punktidest takistab oluliselt auto ostu?

a) kas auto õigesti hooldatud? - ära looda nii väga eelmise hoolduse peale vaid kui auto ostad vaheta rihmad/õlid/filtrid ise välja ja kenasti rahu majas. Loomulikult ei välista see seda, et auto on ilma õlivahetuseta meeletud läbisõidud teinud ja mootor/käigukast sedasi viga saanud

b) kas sn on keritud või ei? - Kas keritud SN takistaks muidu korraliku auto ostu? Muidugi võttes arvesse et väidetavalt on auto tulnud saksast kus suurtes kogustes kiirteid, siis 126 tuhat 4 aasta peale läbisõiduks võib olla tõsi, võib mitte olla.

c) kas auto avariivaba? - Kui auto ongi matsu pannud kuid plekid väliselt sirged siis on vähemalt mõistlikult taastatud. Alati saad lasta auto ka kusagil pädevas asutuses üle vaadata et näha peidetud kohtades avarii jälgi. Kui aga auto on normaalselt taastatud, pole põhjust autost loobuda...

Ehk siis võta neid puudusi realistlikult ja kaalu, kuivõrd mõni asi võib ostu ja hilisemat tarbimist takistada või segada? Ideaalse auto saad salongist kuigi ka seal pole kindlust, et saad muretult kulgeda.

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]