Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
:P :o :mad: :D
:cool: :) :( ;)

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
testuser3

 postitati 22.05.10 09:26
Hea teema ,kommenteeriks ka.

Mul on auto, mis just ostetud enne uue mudeli pealetulekut (kroomitud võrega), müramatt kapotiall on olemas ja müra linnas ei kuule, maanteel on muidugi teine lugu.

Viimasel ajal pole mõõtnud, aga eelmisel aastal äkiliselt kiirendades ja enamik aega 5 käiguga tiksudes sai Tallinnas keskmiseks kuluks nii 7,6 sajale. Tehas ütleb et 10 sajale, niiet üsna normaalne tulemus ebaökonoomse karpa kohta.

Hallvatt, rääkisid et möödasõiduks raskema lasti korral 3. käik?!

Olen autoga maanteel küll ja küll sõit ja tean, et 3. käik on päris-päris lõpus kui kiirus 90 km/h hjuurde jõuab, isegi olen kahelnud kas neljas palju aitab, momendilagi jookseb kuskil 4k pealt ja edasi ainult väheneb, pigem lasta eessõitajaga vahe sisse, siis gaas põhja ja loota et ajastus sobib, pidevalt vahetan möödasõidu kestel viienda peale, kuna tunnen et neljas käib teeb lihtsalt rohkem häält, minekut rohkem küll pole.
skyline

 postitati 27.04.10 12:35
Felicia sisemüra ei ole legaalsetel kiirustel tegelikult midagi väga hullu kui auto on korras. Üle 110 läheb müra valjuks kätte ära, aga ega see auto suurt rohkem välja ei jooksegi, kunagi sai proovitud 140 km/h ja siis tekkis lendamise tunne.. Näiteks mul 2001a Mazda 626 v-kujulise mustriga rehviga on rehvimüra osas Feliciast lärmakam, mootorimüra muidugi jälle väiksem .
Ja 1995a autol mul kapoti all seda müraisolatsiooni matti ei ole, aga 1997a autol juba on. Küttekuluks arvestan ise keskmiselt 7-7,5 sajale....iseenesest üsna palju, minu põhiautoks olev kaheliitrine jaapanlane võtab keskmiselt ca 8,2 sajale ja minekut on kordades rohkem.
Ja Felicia suurim vaenlane on rooste, muus osas on vastupidav ja lihtsalt remonditav.
Metsakoll

 postitati 16.04.10 21:21
mnjahh, ost jäi ära, kuna tuli natukene parem pakkumine toyota camry näol, paar aastat vanem ja natukene janusem, aga ei roosteta ja lisasid ka natuke rohkem ja salongimüra peaaegu puudub, mis mind kohe alguses felicia puhul häiris. Igatahes tänud neile kes vaevusid vastama :)
Plinn

 postitati 04.04.10 12:34
Mul 2000 aasta felicia. Kapotiall on polster olemas. Müra on ka minu arust liiga tugev. Naastrehvide müra maanteel tuleb tuppa. Ja ka näiteks tühikäigul tundub salong kuidagi valjult kaasakumisevat.
Wygla

 postitati 03.04.10 15:33
Alates 1998 aastast (Facelift Felicia) oli küll kapoti all müramatt originaalis. Ja müra koha pealt oli Felicia isegi päris vaikne minu arust ;) (ma mõtlen maantee ja rehvimüra).
Hallvatt

 postitati 03.04.10 15:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Metsakoll
Tekkis üks küsimus, kas feliciatel on kõigil suur salongimüra ja kas kapotil polsterdust ei ole?


Jah, on ja ei, originaalis ei ole.
Metsakoll

 postitati 02.04.10 20:13
Mnjahh, endal ka plaanis sama aasta masin osta, ajutiselt, kuna praktiliselt muidu saada ja kaua plaanis sõita ei ole. Tekkis üks küsimus, kas feliciatel on kõigil suur salongimüra ja kas kapotil polsterdust ei ole? sellest olen juba aru saanud, et kipub roostetama (sellel isendil ka tagumised koopaääred suht otsas) Tagaluuk on õnneks täiesti tipp topp, roostehaisugi ei paistnud.
Hallvatt

 postitati 19.03.10 13:00
Ahjaa, mis ta läbisõit on ja mitu raha müüja tahab?
Hallvatt

 postitati 19.03.10 12:58
Tsitaat:
Algselt postitas: jjants
Sain kõik vajaliku teada, aga üks asi siiski.
Kui palju ta sis seda kütust võtab?
Välimuse pärast ma ei osta, vaid hinna pärast.
Masinaga üle aasta ma ei plaani sõita.
See umbes nagu hädaolukorra pill.


Oleneb aastaajast, sõidustiilist ja sõidukohast. Mina olen suht raske jalaga ja sõidan talvel enamjaolt linnas ringi, suvel aga teen palju pikemaid otsi. Suvel läheb mul kuskil 6,5 liitrit sajale, talvel isegi üle 10 liitri.
Üldiselt on maanteel 6 ja linnas 9 enam-vähem normaalne tulemus.
Plinn

 postitati 19.03.10 10:00
Armatuurlaua alt, juhi ja kõrvalistuja varvaste kohalt võid sõrmedega kombata. Seal on mingi pehme svammitaoline mürasummutusmaterjal. Kui see tundub niiske või lausa märg, siis tungib esikanalt allanõrguv aknapesuvedelik ja lumesulamise- ja vihmavesi salongi. Hädaks aknatihendi alt läbimädanenud kere, mingid praod kerepaneelide liitekohtades vms. Venemaise skodafoorumi ( http://forum.skoda-club.ru/viewforum.php?f=11&sid=66919494aaea78243dca9c9f46e8dfed) järgi suht feliciate tüüphäda (mul kah! :( ).
Roostetamakippuvast tagaluugist on juba juttu olnud.
Kirutakse ka veel tremostaati, millel mingid plastmasskõrvad kippuvat ära murduma.
Muud midagi eriti "tüüpilist" pole silma jäänud...
jjants

 postitati 19.03.10 09:39
Tsitaat:
Algselt postitas: Hallvatt
Need leegid on külgedel küll puhta ilmaaegu :)

Üldiselt on üks asi, mis felku puhul loeb, läbisõit. 1,3-se karpamootori eluiga on umbestäpselt 300 000. Olenevalt ruunamise astmest nii +-20%.

Teine asi on hind. Inime, kes 1,3-se mootoriga felku eest üle 10k küsib, ei plaani ilmselt oma autot väga tõsiselt müüa. 1,9 diisel või VW grupi 1,6-bensukas oleks iseasjad, siis võiks ehk ka viiekohalist summat küsida.

Mida veel: tõmmet on tal küll, aga esimesed 5-10-15 meetrit. Ma teen valgusfoori tagant ära minnes peagut kõigile ära. Edasi jõuavad nad muidugi järele ja lähvad mööda ;)

Maanteel möödasõidul: kui oled üksi, lükka neljas käik rauda, kui mitmekesi, kolmas. Muidu saab enne möödasõidu koht otsa.

Autot on odav pidada. Varuosad on umbes samas hinnas mis Lada omad, v.a mõningad üksikud. Väga palju tal asju katki minemas pole ka, selline lihtne auto. Hästi käepäraste vahenditega remonditav, naljalt teele ei jäta.

Tagaluuk roostetab mõne aastaga üsna läbi, kas nuta või naera või palu taevasi vägesi appi. Aitab ise keevitamine (või mõni osav keevitaja), uus luuk on mõttetult kallis investeering.

Sidur sureb kuskil iga 120 000 tagant ära. Aga komplekt ei maksa suurt midagi.

Kui juhiiste on lohku istutud, on auto üle 150 000 sõitnud. Mis sest et odomeeter muud väidab.

Kui kristalselt aus olla, ostaks ma sinu asemel parem mõne n-ö tuunimata felku. Auto24-s on praegu paar tükki täitsa mõistliku hinnaga. Ega felkuga üksi naisi ei sebi eriti nagunii, seega on selle auto välimusse paigutatud ruts tühja raisatud ruts. Mina ei viitsi isegi mõlke välja peksta ja stangede pragusid kinni sulatada. Naisi on jutuga palju lihtsam sebida kahh kui autoga :)

Jõudu.

Suured tänud sulle :)
Sain kõik vajaliku teada, aga üks asi siiski.
Kui palju ta sis seda kütust võtab?
Välimuse pärast ma ei osta, vaid hinna pärast.
Masinaga üle aasta ma ei plaani sõita.
See umbes nagu hädaolukorra pill.
Hallvatt

 postitati 18.03.10 20:58
Need leegid on külgedel küll puhta ilmaaegu :)

Üldiselt on üks asi, mis felku puhul loeb, läbisõit. 1,3-se karpamootori eluiga on umbestäpselt 300 000. Olenevalt ruunamise astmest nii +-20%.

Teine asi on hind. Inime, kes 1,3-se mootoriga felku eest üle 10k küsib, ei plaani ilmselt oma autot väga tõsiselt müüa. 1,9 diisel või VW grupi 1,6-bensukas oleks iseasjad, siis võiks ehk ka viiekohalist summat küsida.

Mida veel: tõmmet on tal küll, aga esimesed 5-10-15 meetrit. Ma teen valgusfoori tagant ära minnes peagut kõigile ära. Edasi jõuavad nad muidugi järele ja lähvad mööda ;)

Maanteel möödasõidul: kui oled üksi, lükka neljas käik rauda, kui mitmekesi, kolmas. Muidu saab enne möödasõidu koht otsa.

Autot on odav pidada. Varuosad on umbes samas hinnas mis Lada omad, v.a mõningad üksikud. Väga palju tal asju katki minemas pole ka, selline lihtne auto. Hästi käepäraste vahenditega remonditav, naljalt teele ei jäta.

Tagaluuk roostetab mõne aastaga üsna läbi, kas nuta või naera või palu taevasi vägesi appi. Aitab ise keevitamine (või mõni osav keevitaja), uus luuk on mõttetult kallis investeering.

Sidur sureb kuskil iga 120 000 tagant ära. Aga komplekt ei maksa suurt midagi.

Kui juhiiste on lohku istutud, on auto üle 150 000 sõitnud. Mis sest et odomeeter muud väidab.

Kui kristalselt aus olla, ostaks ma sinu asemel parem mõne n-ö tuunimata felku. Auto24-s on praegu paar tükki täitsa mõistliku hinnaga. Ega felkuga üksi naisi ei sebi eriti nagunii, seega on selle auto välimusse paigutatud ruts tühja raisatud ruts. Mina ei viitsi isegi mõlke välja peksta ja stangede pragusid kinni sulatada. Naisi on jutuga palju lihtsam sebida kahh kui autoga :)

Jõudu.
Suslik

 postitati 18.03.10 19:15
Selle auto välimus ei paista küll mootori võimetega kooskõlas olevat. Niipalju tean küll, et sellise mootoriga möödasõit suurem planeerimine ja katsetamine. :D
jjants

 postitati 18.03.10 15:46
Soov selline asi osta.
http://fotoalbum.ee/photos/Olcu/61493759/
Mis oskate sellise asja kohta õelda.
Mis laguneb kiiremini, millele kasutamise ajal tähelepanu rohkem pidada?
PALJU ta umbes linnas maanteel kütust õgib ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]